Ga naar inhoud

Freude ist messbar


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jep,

ik moest zo nodig een van de eerste zijn, en had dus zo'n At&t geval uit Amerika..

Echt waardeloos.. zat je te bellen,.. liep dat ding vast tegen je oor.. kon je niet meer ophangen etc..

zoveel van dat soort ongein.

Zal wel een fotootje plaatsen van hoe dat ding er nu uit ziet... :D

Ook zoiets.. kapot gooien en dan alsnog bewaren.. :thumbup:

Typisch, ik had zo'n AT&T ding uit de States en nooit problemen gehad. Toch iets niet goedgegaan met sim-unlock of jailbreak vrees ik of een maandagmorgen modelletje gehad.

Inmiddels de 2e generatie iPhone in gebruik en to be honest... ik wil niet anders meer. Laatst met zo'n Google-ding van T-Mobile zitten klooien... nee, geef mij maar de bedieningsgemak en intuitieve bediening van de fruitstukje. Ieder z'n voorkeur, toch?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Typisch, ik had zo'n AT&T ding uit de States en nooit problemen gehad. Toch iets niet goedgegaan met sim-unlock of jailbreak vrees ik of een maandagmorgen modelletje gehad.

Inmiddels de 2e generatie iPhone in gebruik en to be honest... ik wil niet anders meer. Laatst met zo'n Google-ding van T-Mobile zitten klooien... nee, geef mij maar de bedieningsgemak en intuitieve bediening van de fruitstukje. Ieder z'n voorkeur, toch?

ik vrees inderdaad dat het een maandag morgen modelletjes was, maar ook moet ik zeggen dat ik gewoon niet echt kapot ben van touch=screen.

Nu heb ik een sony Xperia en dat vind ik ook eigenlijk niets.. mijn volgende wordt een Blackberry Bold (denk ik)

gewoon weer terug naar de knopjes :D

Link naar reactie
ik vrees inderdaad dat het een maandag morgen modelletjes was, maar ook moet ik zeggen dat ik gewoon niet echt kapot ben van touch=screen.

Nu heb ik een sony Xperia en dat vind ik ook eigenlijk niets.. mijn volgende wordt een Blackberry Bold (denk ik)

gewoon weer terug naar de knopjes :D

Touch screen moet je inderdaad flink aan wennen. Kan me goed voorstellen dat sommige mensen dat gewoon K.T blijven vinden.

Link naar reactie
BMW_design_Silicone_Case_For_iPhone_3G.jpg
Die zwarte gaat nog enigszins :schater:

Voor velen die Turks groene ook hoor... ;)

326.jpg

@Pieter: Welcome in the iPhone Lane... :) (En nu op naar Mac OSX... <_< )

Link naar reactie
Echt waardeloos.. zat je te bellen,.. liep dat ding vast tegen je oor.. kon je niet meer ophangen etc..

Zat je telefoon dan opeens aan je oor geplakt? Ik had bij vastlopen toch een heel ander idee.... :schater:

Link naar reactie
ik moet zeggeb, heb sinds de kerst een Imac, en ik vind het een geweldige computer!!! Maar daar hoorde natuurlijk ook de iPhone bij :nono: geweldige combi!!!!

yankee! bedankt voor de linkjes, zitten leuke dingen tussen!!

Graag gedaan Emanuel,

Waarschijnlijk ga je op redelijke termijn de behoefte aan een babyphone. :P

Met een webcam en de volgende gratis app kun je via je Iphone op elk moment en vanaf elke locatie kijken en horen hoe het gaat.

Werkt fantastisch goed. (Probeer maar eens met de cam op je IMac)

Air cam iphone

Link naar reactie
  • Administrator
Op zich vreemd, gezien de ingebouwde GPS in de iPhone.

Is niet vreemd, GPS in iPhone is ruk, 't is niet voor niets dat TomTom een eigen GPS ontvanger levert bij de software...

Link naar reactie
Graag gedaan Emanuel,

Waarschijnlijk ga je op redelijke termijn de behoefte aan een babyphone. :nono:

Met een webcam en de volgende gratis app kun je via je Iphone op elk moment en vanaf elke locatie kijken en horen hoe het gaat.

Werkt fantastisch goed. (Probeer maar eens met de cam op je IMac)

Air cam iphone

dit vind ik nog interessant, ik denk dat ik de Iphone t.z.t. van Maan ga afpakken..:P hahaha

Link naar reactie
ik moet zeggeb, heb sinds de kerst een Imac, en ik vind het een geweldige computer!!! Maar daar hoorde natuurlijk ook de iPhone bij :rolleyes: geweldige combi!!!!

yankee! bedankt voor de linkjes, zitten leuke dingen tussen!!

Andere aardige apps zijn:

file info

Buienradar

nos journaal

nu.nl

De wereld draait door

ping

iens

Camera plus

TV Gids

Wikihood

Eurosport

1password

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.