Ga naar inhoud

Supertramp Tribute act


OmeLo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo weer thuis, wat een lekker winters weer, we zijn heerlijk uit den haag komen glijen :schater:

Super avond, wat een geweldig stukkie muziek werd daar neergezet :)

Louis wat kan jij lekker :punk::guitar: gewoon top :D

En wie kwam ik tegen, Harrie, Perry, Henk, Siebe en Ton met vrienden en vriendinnen het was gezellig.

Er komen nog meer datums om dit live mee te maken, echt een aanrader.

Link naar reactie
En ?? hoe was t :)

In een woord: indrukwekkend! :punk:

Gezien het feit dat ze nog maar een half jaar samenspelen was het echt heel goed.

De individuele kwaliteiten van de muziekanten staat buiten kijf.

Uiteraard zijn er verbeterpunten zoals de meerstemmige zang. Maar goed, de muziek van

Supertramp is nu eenmaal niet eenvoudig om zo maar even na te spelen.

Hoogtepunten wat mij betreft :Bloody well right en the logical song.

Als ze zo met elkaar blijven spelen komt het helemaal goed en is Nederland een prima band rijker. :guitar: :D

Link naar reactie

Zo, alle spullen staan weer in de oefenruimte en de QP weer in de garage. Behoorlijk moe, maar ik heb genoten. Namens heel Band of the Century een dikke dankjewel aan alle forumleden die erbij waren. Echt super! :punk: Ik hoop dat jullie allemaal een beetje heelhuids thuis zijn gekomen, want toen wij de tent verlieten vielen er sneeuwvlokken ter grootte van een klein huisdier naar beneden.... :guitar:

Overigens: een ZZZ QP is beter in door de sneeuw rijden dan een Ford Transit... :D

Aan iedereen die er bij was: Bedankt!!!

:)

Link naar reactie
Zo, alle spullen staan weer in de oefenruimte en de QP weer in de garage. Behoorlijk moe, maar ik heb genoten. Namens heel Band of the Century een dikke dankjewel aan alle forumleden die erbij waren. Echt super! :punk: Ik hoop dat jullie allemaal een beetje heelhuids thuis zijn gekomen, want toen wij de tent verlieten vielen er sneeuwvlokken ter grootte van een klein huisdier naar beneden.... :guitar:

Overigens: een ZZZ QP is beter in door de sneeuw rijden dan een Ford Transit... :D

Aan iedereen die er bij was: Bedankt!!!

:)

Heel graag gedaan en ik sluit me helemaal aan bij Ruud. Hele leuke avond gehad en de middag daarvoor. Ik had er echt een dagje van gemaakt. Mooie muziek en gezellige ambiance. Gelukkig kregen wij pas weer sneeuw bij Hoorn, maar toen was het ook wel weer raak.

Bedankt Louis voor de leuke avond. Ook nog even met je zus en moeder gesproken, die de Z3 forum mensen bij elkaar bracht. Lachen..

Groet

Harrie

Link naar reactie

We hebben ons kosteloos geamuseerd.

Technisch een goede band, met het typische Supertramp geluid. Vooral ome lo (louis) met indrukwekkende solo''s en de saxofonist sprongen er m.i uit.

Jullie begonnen met 4 minder bekende nummers, daar zou ik een wat meer bekende tussen doen, om sneller het herkenningsgevoel bij de jongere generatie te krijgen.

Link naar reactie

Bedankt voor de positieve reacties! :D Ik heb niet iedereen het beloofde biertje gegeven, dus dat worden er 2 bij de volgende gelegenheid :)

Ben ook erg blij met de feedback op wat er nog beter kan, het was natuurlijk een try-out, en we willen er natuurlijk voor zorgen dat we de best mogelijke show neerzetten, dus we zijn alweer druk aan het terugluisteren en terugkijken wat er beter/anders moet... Als alles meezit zal een deel van de opnames van gisteren ook te beluisteren zijn bij ons radio-optreden op 26 februari, dus misschien hoor je jezelf nog klappen. Ik zal nagaan of WOS ook via internet te ontvangen is.

@Harrie: echt super dat je helemaal vanuit Hoorn gekomen bent, mijn moeder en zus waren inderdaad erg onder de indruk van jullie inzet :guitar:

@SJF: ik zwaai terug! :punk:

@Mohikaan: dat viel ons ook al op... voor ons zijn inmiddels alle nummers van supertramp wel bekend, maar voor het publiek niet. Ik denk dat we de setlist maar eens op basis van hitnotering moeten samenstellen. Goeie tip!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor wie er niet bij was (en wie er wel bij waren natuurlijk ook...):

op de site staan een drietal video's van het optreden in Musicon. Let wel: huis-tuin-en-keuken werk, dus verwacht geen topkwaliteit... in het echt klinkt het beter en zijn we ook nog knapper.... :schater:

Link naar reactie
Voor wie er niet bij was (en wie er wel bij waren natuurlijk ook...):

op de site staan een drietal video's van het optreden in Musicon. Let wel: huis-tuin-en-keuken werk, dus verwacht geen topkwaliteit... in het echt klinkt het beter en zijn we ook nog knapper.... :schater:

Bij mij doet ie het niet. :kisstogether:

Op een MAC gemaakt??

Zet maar op youtube dan kan de hele wereld genieten! <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...

En we zijn er klaar voor!!! :hypocritesmiley:

Voor de liefhebbers: aanstaande vrijdag is op WOS radio bij het programma 'Stage' van Kees Visser een uitgebreid interview met Band of the Century te horen. Tijdens het programma brengen we een unieke acoustische versie van een paar nummers ten gehore en zullen er ook live-opnamen van het optreden in Musicon te horen zijn. Online luisteren

En uiteraard zien we iedereen graag zaterdag in Schiedam! De Graauwe Hengst is klein maar erg gezellig, dus het dak gaat eraf!

Link naar reactie
En we zijn er klaar voor!!! :hypocritesmiley:

En uiteraard zien we iedereen graag zaterdag in Schiedam! De Graauwe Hengst is klein maar erg gezellig, dus het dak gaat eraf!

Laat ik nu toevallig van leuke kleine kroegjes houden <_< , dus dat komt goed uit :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
die Henk toch.... :thumbup:

Hmm, wel vreemd dat je dit filmpje op je harde schijf hebt staan.

Maar als je geen liefhebber van Supertramp bent, is Bearforce1band ( http://www.bearotic.com/2009/11/12/bearfor...band-breaks-up/ ) misschien meer jou stijl? :schater:

Wat betreft filmfragmenten in bars, is de volgende meer mijn stijl : http://www.youtube.com/watch?v=YMu2xNBpyQc

De eerste minuut is inleiding, daarna komt het goed op gang!

Link naar reactie
Hmmm....

persoonlijk vond ik dit een meer toepasselijk filmpje.... :thumbup:

Gitaarverzameling

These go to eleven :schater::schater:

No..don't even point at it...but i am just looking....no don't even look at it :schater:

By the way...ik zit erover te denken mijn Washburn X40 met koffer weg te doen....iemand eventueel interesse ?

BigX40B.jpg

Link naar reactie
These go to eleven :schater::schater:

No..don't even point at it...but i am just looking....no don't even look at it :schater:

By the way...ik zit erover te denken mijn Washburn X40 met koffer weg te doen....iemand eventueel interesse ?

BigX40B.jpg

Ik heb zelf ook zo'n kamer.... :unsure:

Persoonlijk heb ik wel voldoende van die racebeesten, ik speel er eigenlijk bijna nooit op. Maar voor een leuk prijsje heb ik in een goede gitaar altijd interesse :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.