Ga naar inhoud

Supertramp Tribute act


OmeLo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat tweekoppige monster krijg ik ook al niet in de coupe.... ;)

Ik heb ooit wel eens zo'n tripleneck geprobeerd, maar ik ben van mening dat een zevensnarige gitaar én een zessnaar eigenlijk onzin is; alles wat je op een zessnaar kunt moet je op een zevensnaar ook kunnen. Bovendien is die zevende snaar een snaar extra in het lage bereik, en daar heb je een bassist voor... dus ik blijf lekker op zes snaren spelen (maar inmiddels heb ik 37 gitaren met zes snaren - het moet toch een keertje lukken...)

Met 37 gitaren ben je denk ik koploper op het forum als het om gitarenbezit gaat. <_<

Ik heb er zelf ook wel een paar maar kom nog niet aan dit aantal :rolleyes::schater:

Wie biedt meer of leuker nog: wie heeft een andere leuke hobby die die met de anderen wil delen?

(Is dit er al in een eerder/ouder topic?) Misschien een nieuw topic voor openen...?

En terug on-topic, al zenuwachtig voor as. vrijdag?

Link naar reactie
Met 37 gitaren ben je denk ik koploper op het forum als het om gitarenbezit gaat. ;)

Ik heb er zelf ook wel een paar maar kom nog niet aan dit aantal :rolleyes::schater:

Wie biedt meer of leuker nog: wie heeft een andere leuke hobby die die met de anderen wil delen?

(Is dit er al in een eerder/ouder topic?) Misschien een nieuw topic voor openen...?

En terug on-topic, al zenuwachtig voor as. vrijdag?

Ik moet bekennen dat ik af en toe zelf ook denk dat mijn hobby wat uit de hand gelopen is... het zijn niet alleen gitaren, maar ook allerlei apparatuur eromheen. Gelukkig hebben we een eigen studio waar veel van het spul opgeslagen is want anders was ik allang uit mijn huis gebarsten... <_<

Zenuwachtig: nog niet, maar dat zal vrijdag in de loop van de dag wel komen....gisteren nog even de laatste puntjes op de i gezet, en ik denk dat we een sterke set neer kunnen zetten. :thumbup:

Link naar reactie
Dat tweekoppige monster krijg ik ook al niet in de coupe.... :rolleyes:

Ik heb ooit wel eens zo'n tripleneck geprobeerd, maar ik ben van mening dat een zevensnarige gitaar én een zessnaar eigenlijk onzin is; alles wat je op een zessnaar kunt moet je op een zevensnaar ook kunnen. Bovendien is die zevende snaar een snaar extra in het lage bereik, en daar heb je een bassist voor... dus ik blijf lekker op zes snaren spelen (maar inmiddels heb ik 37 gitaren met zes snaren - het moet toch een keertje lukken...)

Ach...

Rick_Nielsen.jpg

Link naar reactie
Het wordt mij allemaal te technisch, hebben jullie een zangeres met grote borsten die aan stage diving doet?

Ehm.... wel een zanger met een dikke pens die ik best wil vragen of hij wil stagediven.....?

Link naar reactie
uh...nog niet. :thumbup: Je moet nog even geduld hebben..

Louis, als je zo'n ding hebt, neem je 'm wel mee naar de Coupe meeting 2010, hebben we meteen de eerste meeting met live jamming :punk::punk:

Eens even kijken wat dat ding gaat kosten. Als het een beetje betaalbaar is.... :wave:

Anders neem ik wel een gewone gitaar mee naar de volgende QP-meeting hoor!

Link naar reactie
Anders neem ik wel een gewone gitaar mee naar de volgende QP-meeting hoor!

Past de gitaar + gitaarversterker dan achterin, of moet TanteLo dan thuis blijven :wave:

Link naar reactie
DAt past zeker weten 100% ! Dus dat is alvast geen excuus... :harhar:

Voor de supertramp-optredens neem ik mijn Fender Twin mee, en twee gitaren, en een koffertje pedalen, en dan past Tante Lo nog altijd op de bijrijdersstoel, dus inderdaad: geen probleem. Zelfs met een gastank erin is zo'n QP de ideale auto voor een rockgitarist.... :thumbup:

Link naar reactie
Shit, het is op vrijdagavond!

Denk dat dat niet gaat lukken.

Anders maar op 27februari in schiedam

Da's snel bedacht.... :rolleyes: Ik denk dat het morgen sowieso wel vol staat aangezien het ons eerste 'echte' optreden is, dat biertje met de ZZZ staat ook voor 27 februari! :P

Link naar reactie
Da's snel bedacht.... :rolleyes: Ik denk dat het morgen sowieso wel vol staat aangezien het ons eerste 'echte' optreden is, dat biertje met de ZZZ staat ook voor 27 februari! :P
Zal toch proberen te komen. Is er risico dat je niet naar binnen kan omdat het vol is?

Ben jij die langharige hippie op de website of die goedgeknipte andere(?)

Link naar reactie
Zal toch proberen te komen. Is er risico dat je niet naar binnen kan omdat het vol is?

Ben jij die langharige hippie op de website of die goedgeknipte andere(?)

Ik verwacht dat iedereen wel naar binnen zal passen, parkeren wordt waarschijnlijk een ander verhaal.... :rolleyes:

Die langharige hippie is onze bassist, wat er bij mij op het hoofd nog wil groeien is momenteel inderdaad vrij kort gesnoeid. De rest van de band is nog kaler, dus kan niet missen! Tot vanavond! :P

Link naar reactie
Voor de supertramp-optredens neem ik mijn Fender Twin mee, en twee gitaren, en een koffertje pedalen, en dan past Tante Lo nog altijd op de bijrijdersstoel, dus inderdaad: geen probleem. Zelfs met een gastank erin is zo'n QP de ideale auto voor een rockgitarist.... :rolleyes:

Vergeet je niet je Wah-Wah mee te nemen? :P Heb je toch wel nodig in de meeste nummers :huh:

Effe life-paris nog gechecked, petje af hoor gezien de checklist om er sowiezo aan te beginnen , ben zeer benieuwd hoe dat vanavond gaat klinken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.