Ga naar inhoud

Supertramp Tribute act


OmeLo

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf ook zo'n kamer.... :unsure:

Persoonlijk heb ik wel voldoende van die racebeesten, ik speel er eigenlijk bijna nooit op. Maar voor een leuk prijsje heb ik in een goede gitaar altijd interesse :thumbup:

I will let you know..ben er ook nog niet geheel uit of ik hem weg doe...

Link naar reactie
  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb zelf ook zo'n kamer.... :nono:

Persoonlijk heb ik wel voldoende van die racebeesten, ik speel er eigenlijk bijna nooit op. Maar voor een leuk prijsje heb ik in een goede gitaar altijd interesse ;)

Eigenlijk is mijn kamertje ook al vol genoeg, maar een fullbody electric Washburn heb ik nog nie... :thumbup:

Laar maar horen waar je aan denkt, speciaal forumprijsje misschien? :thumbup::schater:

Link naar reactie

Kan uren op Youtube doorbrengen met opzoekenvan oude opnames. Er zitten vaak juweeltjes tussen, soms met onverwachte jamsessions met beroemde artiesten die elkaars optreden opluisteren.

Al zoekende kwam ik deze instrumentale (cover)versie tegen van 'Wonderfull tonight' .

Het lijkt mij smullen voor gitaristen?

Er zit een link aan naar deze site : http://www.evhgear.eu/

Link naar reactie

Voor het optreden in Naaldwijk op 2 april heb ik een aantal vrijkaarten beschikbaar. Daarom: speciale forumaanbieding: wie mij een PM stuurt en belooft dattie dan ook komt krijgt van mij een setje vrijkaarten.

Ik heb geen oneindig aantal, dus first come first serve en op=op.

En Ruud: voor jou neem ik er vrijdag wel een paar mee! :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Was een leuk optreden in Naaldwijk! Heb me mee laten slepen door Ruud en ik vond het voorprogramma ook erg goed, maar vooral de gitarist van de hoofdact :vader: (en geloof me ik ben kritisch als het op gitaarspel aankomt). Was leuk om eens mee te maken, kwaliteit van het geluid viel me ook op, voor zo'n zaaltje was dat erg ok. Weet niet of Ruud al verteld heeft dat ik letterlijk omviel van de slaap ;) (lag duidelijk niet aan de kwaliteit van het optreden!) dus toen ben ik maar met de klassieke open ramen naar huis gegaan. En Ruud is met zijn gezelschap een lekker broodje shoarma gaan eten volgens mij, dus dat verklaart waarom de fanclub op een gegeven moment uitgedund was... :thumbup:

Voor iedere muziekliefhebber is het leuk om eens naar zo'n optreden te gaan denk ik, dus jongens, een volgende keer ook gaan!

Link naar reactie
Was een leuk optreden in Naaldwijk! Heb me mee laten slepen door Ruud en ik vond het voorprogramma ook erg goed, maar vooral de gitarist van de hoofdact :thumbup: (en geloof me ik ben kritisch als het op gitaarspel aankomt). Was leuk om eens mee te maken, kwaliteit van het geluid viel me ook op, voor zo'n zaaltje was dat erg ok. Weet niet of Ruud al verteld heeft dat ik letterlijk omviel van de slaap :m: (lag duidelijk niet aan de kwaliteit van het optreden!) dus toen ben ik maar met de klassieke open ramen naar huis gegaan. En Ruud is met zijn gezelschap een lekker broodje shoarma gaan eten volgens mij, dus dat verklaart waarom de fanclub op een gegeven moment uitgedund was... :thumbup:

Voor iedere muziekliefhebber is het leuk om eens naar zo'n optreden te gaan denk ik, dus jongens, een volgende keer ook gaan!

Kijk, dat zijn de fijne recensies; thnx!! :fiew:

We hebben wel geleerd dat

1) een voorprogramma van een uur altijd uitloopt :m:

2) 21u zaal open dan best laat is als je een set van bijna 2 uur speelt.

Dus: volgende keer zorgen we dat we iets eerder klaar zijn. Niettemin: het was erg leuk, blij dat het gewaardeerd werd!

Volgende twee optredens zijn beide bij competities: 8 mei tijdens de 1/2 finale coverbattle in scheveningen, 11 juni tijdens de 1e ronde van de Clash of the Coverbands in Rotterdam. Geen avondvullende shows dus helaas, maar wel meerdere bandjes op een avond! :ok:

Link naar reactie

Succes Louis . We hebben erg genoten, en ik wilde naar de battle, maar 8 mei is mijn verjaardag.

Helaas. We gaan jullie vast nog wel zien. Ik begreep van Ruud, dat het steeds beter wordt, dus.... :sick:

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Louis, ik heb het naar mijn zin gehad, het was een geweldig optreden :thumbup: :notworthy:

Jammer dat het gezelschap eerder naar huis wou ^_^

Volgende keer regelen ze maar eigen vervoer. kan ik nog even blijven :rambo:

Hier nog een samenvatting, filmpje gemaakt met mijn telefoon

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Louis, ik heb het naar mijn zin gehad, het was een geweldig optreden :guitar: :D

Jammer dat het gezelschap eerder naar huis wou :muur:

Volgende keer regelen ze maar eigen vervoer.

Je had blijkbaar de verkeerde bijrijder genomen.

Als je nou a.s. zaterdag voor mij als BOB wil fungeren, heb je dat probleem niet.

(zal je een briefje geven met adres waar je me na afloop, kan droppen) :thumbup::drank:

schopje:

zaterdag 8 mei: Saturnus, Scheveningen (halve finale Coverbattle)

met het optreden van 2 andere (goede) coverbands!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Schopje,

want zag dit toevallig in mn agenda staan (louis is te bescheiden om ons te attenderen).

Theatercafe Plan C, is het horeca gebeuren op de Blaak, bij de Oude Haven/het Witte Huis/ onder de gele Kubuswoningen.

Maarre , Halve finale was in mei, Finale is 26 juni. Wat is een "clash of te coverbands?"

Link naar reactie
Schopje,

want zag dit toevallig in mn agenda staan (louis is te bescheiden om ons te attenderen).

Theatercafe Plan C, is het horeca gebeuren op de Blaak, bij de Oude Haven/het Witte Huis/ onder de gele Kubuswoningen.

Maarre , Halve finale was in mei, Finale is 26 juni. Wat is een "clash of te coverbands?"

Thnx :scratchchin:

The clash of the coverbands is een landelijke competitie waarbij ruim 300 bands vanuit voorrondes door het hele land meedingen naar een finaleplaats in Paradiso. Het is ook een goede manier om als coverband in de picture te komen, want de organisator is een boekingsbureau voor coverbands.

Helaas zijn we er in de eerste ronde niet als winnaar uit gekomen. (Terechte) Winnaar was een zeer sterke Lenny-Kravitz-tribute band uit Amsterdam. Wel hebben we nog kans op een zgn. wildcard, waarbij een aantal favoriete bands van de jury toch nog een plek in de volgende ronde krijgen. We hebben te horen gekregen dat hierop een reële kans is..... B)

In ieder geval: prioriteit nu is het winnen van de Coverbattle in Scheveningen. De finale is de 26e, en de publieksstem telt zwaar. Komt allen!! :m:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog even een schopje:

vergeet vooral niet morgenavond je favoriete Supertramp Tribute Act door de finale te helpen!

Waar was het ook al weer: Saturnus, Keizerstraat 58 in Scheveningen

Hoe laat moet ik er zijn: zaal open 20.30u, aanvang 21u.

Er spelen drie bands, de volgorde wordt bepaald door loting. Elke band speelt een set van 45 minuten. Bij binnenkomst (toegang 3 hele euro's) krijg je een stembiljetje waarmee je kunt stemmen op de band die je het beste vond. Hierbij wordt een combinatie gemaakt van de stemmen van het publiek en een professionele jury. De publieksstem telt zwaar, dus allemaal komen en stemmen op Band of the Century!!

:)

Link naar reactie
Enne?

Een heerlijk optreden gehad, superscherpe show neergezet maar helaas had NGN nét iets meer publiek mee. Dus een mooie tweede plaats. Wel een avondvullend optreden in Saturnus in het verschiet, want de programmeur was erg onder de indruk.

Voor Band of the Century begint nu het zomerreces; door vakanties en een drummer die vader wordt houden we de komende twee maanden even vrij, maar na de zomer komt er in ieder geval een tweede show in Musicon en een avondje Saturnus. Wie weet wat verder nog. We hebben in ieder geval stevig geïnvesteerd in een monitorsysteem om het geluid beter neer te kunnen zetten, dus komt dat horen en zien! Data volgen!

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.