Ga naar inhoud

Geen voorrang gekregen van rechts, grote knal als gevolg


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Ja zo gaat ze naar huis en krijg je nog een kus, en nog geen 2 minuten later wordt je gebeld :muur: met een in paniek zijnde Reggie aan de andere kant, ik heb eigenlijk op instinct gehandeld, telefoon afgedrukt en zonder wat tegen iemand te zeggen ben ik in de auto gesprongen en naar haar toegereden. wat een ravage trof ik daar aan, niet te bevatten dat ze er zo vanaf gekomen is :chick:

was behoorlijk kwaad op de bestuurder van het busje :muur:

Bij thuiskomst van het ziekenhuis heb ik nog ff haarfijn uitgelegd aan Reggie dat uitwijken naar een rij bomen wel het stomste is wat je kunt doen, maar ja dat is een reactie die je op dat moment hebt, snap ik wel. Nu begrijp ik ook dat ze altijd op me is aan het schelden als ik zonder gordel rij, ( :rolleyes: zal hem nu altijd omdoen)!!

Nu wordt de dag erna de auto naar mijn bedrijf gebracht door het afsleepbedrijf, zegt deze tegen mij, och joh die auto kun je nog maken, recht trekken, uitlijnen etc etc. dan kan ze er zo weer mee rijden . Mijn gedachten Yeah right :muur: de veiligheid is er niet meer, het blijft een zwak punt.

Heb nog geprobeerd de motorkap open te maken, en zag dat het blok zeker 10 cm. opgedrukt was. knik in de daklijn etc etc.

eerst maar eens ff de verzekering regelen, ik heb gezegd dat ze deze week niet mag werken (ze wil wel, zegt elke dag morgen wil ik weer werken...no way)

en als de hoofdpijnen blijven mag ze volgende week ook nog niet gaan werken. (vrouwen zijn eigenwijze wezens)

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb gezegd dat ze deze week niet mag werken (ze wil wel, zegt elke dag morgen wil ik weer werken...no way)

en als de hoofdpijnen blijven mag ze volgende week ook nog niet gaan werken. (vrouwen zijn eigenwijze wezens)

Wijze woorden :rolleyes: . Die eerste dagen kun je het voor jaren verknallen al heb je dat op dat moment niet door en voel je je redelijk goed.

Link naar reactie

:muur: ok ok, ik zal wat beter gaan luisteren :muur: en zal mijn rust nemen :rolleyes:

ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie harten die jullie onder mijn riem steken :muur::chick:

@ Friedje: die fles wijn hadden we samen gedronken op onze verjaardag..... weet je nog????? :schater:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Zo zeg wat een verhaal, maar zoals iedereen heeft gezegd..

Blik kan je uitdeuken, je lichaam niet.. dus echt gelukkig dat je niets hebt!

Men gevoel zegd dat het zo'n busje was met zo'n bestuurder van... "ik kwam toch van rechts, nou dan heb ik voorrang"

Link naar reactie

EVEN HOOR!!! Maar is die idioot, aso, kansloze van tnt niet meer te achterhalen? Wat ongelofelijk jammer dat niemand het nummerbord heeft genoteerd! Ja jij niet natuurlijk, maar buurman of andere getuige? Oproepje voor getuigen plaatsen in lokale sufferdje? Meen ik serieus, dit kan toch niet, dat iemand ook nog eens effe gas geeft! Je had jezelf wel te pletter kunnen rijden! Echt schandalig. Ja en natuurlijk ben je er nog redelijk goed vanaf gekomen maar het is te schandalig dat iemand met zoiets wegkomt. Ik zeg: op naar Hart van Nederland! Ok dat is misschien een beetje overtrokken en intussen te laat, maar toch, mijn rechtvaardigheidsgevoel wordt hevig aangesproken zeg maar. Ergens moet toch wel te achterhalen zijn welke idioot daar reed op dat moment.

Afijn, nu ik mijn hart gelucht heb, meid, wens ik je echt alle sterkte toe en hoop ik dat je snel opknapt. Ook namens Edwin, beterschap toegewenst enne nog een klein geluk bij een ongeluk: het was niet Emanuel's auto, anders had iedereen wat anders achter dat dikke gezicht gezocht :thumbup: grapje....

Succes met rondhangen en hopelijk voel je je snel weer beter. :thumbup:

Link naar reactie

;) Das flink beroerd!

Maar je wordt wel meteen met je neus op de feiten gedrukt,

je eigen gezondheid is verreweg het belangrijkste! Auto is bijzaak.

Beterschap en hopelijk kan je nog wat van de schade verhalen op...weet niet hoe het in dit geval werkt.

Link naar reactie

Nou jongens, Reggie was met de ambulance weg, en dat busje van tnt kwam net van de spuiterij af om afgeleverd te worden bij tnt, dus de dader is wel aansprakelijk gesteld, en heeft een aantal processen verbaal gekeregen zoals roekeloos rijgedrag, creëren van gevaarlijke situatie en nog wat.

Gelukkig is de werkgever (schadeherstel bedrijf) van die bestuurder bekend met dit soort zaken, en heeft ons toegezegd dat alles mooi en netjes geregeld zou worden. dus het komt uiteindelijk wel weer allemaal goed!!! ;)

Link naar reactie
Nou jongens, Reggie ...(schadeherstel bedrijf) van die bestuurder bekend met dit soort zaken, en heeft ons toegezegd dat alles mooi en netjes geregeld zou worden. dus het komt uiteindelijk wel weer allemaal goed!!! ;)

Gelukkig, want je hebt nu wel wat anders aan je kop dan achter je centen en het recht aan te lopen. ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het gaat alweer beter, ben ook weer aan het werk, heb het wel langzaam opgebouwd.

vanaf volgende week weer volledig werken, zowel bij thuiszorg als bij Emanuel.

de hoofdpijnen zijn nog niet weg, maar heb goede pijnstillers gekregen van de huisarts.

De auto is door de verzekering per opbod verkocht voor 425 euro aan een autodemontage bedrijf, en van de verzekering krijg ik 2575 euro voor de auto.

de rest van de schade moet ik nog te horen krijgen, jas kapot, eigen risico ziekenfonds, ketting die kapot is gegaan etc.etc.

maar de emotionele schade is niet te vergoeden.....

Met de hondjes gaat het goed, die waren maar wat blij dat ik veel thuis was.

de jongen die mij geen voorrang verleende krijgt proces verbaal t.w.v. ongeveer 400 euro, althans zoals het er nu uit ziet, ligt eraan of ik nog veel hoofdpijn heb.

Ook moest ik van mijn verzekering de claim nog open houden, want ze hebben er ervaring mee dat je na zo'n ongeval nog wel eens na een jaar pas last kan krijgen van lichamelijke schade.

maar ach.....het gaat allemaal wel goedkomen :D

bedankt allemaal :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.