Ga naar inhoud

Kapot achterruitje en alarmdefect


10-zzz

Aanbevolen berichten

je hebt een roadster?

dan zal je wel een alarm hebben denk ik?? bij mij was het zelfs verplicht dat het er op zat, anders kon ik hem niet verzekeren...

ja een roadster, eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik me in het instructie boekje nog niet zo verdiept heb,

kan net de olievuldop vinden :newblush: hahahahaha!!!!!!

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zit er eigenlijk standaard op alle ztjes een alarm? En hoe zet ik dat aan of uit :newblush: , ik heb ook een zzz uit duitsland van 98
Nee. Of het er origineel inzat, kun je navragen bij de dealer op basis van de VIN (Vehicle Identification Code) van je auto. Doen ze gratis bij wijze van service. Als je er naartoe gaat met je kentekenbewijs (voor de VIN) is het zo gepiept.

Wel een beetje vriendelijk vragen.

Aan- en uitzetten gaat bij mij met diezelfde sleutel met afstandsbediening. Als je de auto met de afstandsbediening centraal vergrendeld, gaat automagisch het alarm op scherp. Er zit in de middenconsole een rood LEDje dat gaat knipperen om aan te geven dat het alarm actief is.

Link naar reactie
Dat je een nieuwere versie alarm/auto hebt, en wellicht dat je transponder in de sleutel zit..
Behalve de afstandbediening voor centrale deurvergrendeling (en indien aanwezig het alarmsysteem) zit er inderdaad ook de transponder voor de startonderbreker in die sleutel.

Die startonderbreker hebben alle Z-tjes voorzover ik weet. De rest van het alarmsysteem is een optionele accesoire.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Nee. Of het er origineel inzat, kun je navragen bij de dealer op basis van de VIN (Vehicle Identification Code) van je auto. Doen ze gratis als service. Als je er naartoe gaat met je kentekenbewijs (voor de VIN) is het zo gepiept.

Wel een beetje vriendelijk vragen.

In dat geval kan je toch ook gewoon bellen en het chassisnr. door geven.. dan kunnen ze toch ook de hele orderlijst terug halen?

Scheelt weer een ritje naar de garage..

Link naar reactie

Binnenlopen en een praatje maken, chassisnummer geven en een afdruk van de afleverlijst mee naar huis nemen.

Kun je later ook nog eens andere dingen opzoeken; als je daar iedere keer voor belt worden ze op den duur misschien toch iets minder toeschietelijk dat je komt zeuren over een meer dan tien jaar oude auto :newblush: .

Link naar reactie
ohja, en natuurlijk meen ik het..

je alarm dient af te gaan, als er beweging oid in de auto plaats vindt,.. als hij/zij :newblush: op het alarm staat

Niet ieder alarm systeem heeft een interieursensor.
Link naar reactie
Heb je een aparte "afstandbediening" naast je sleutel?
transponder? heb ik niet, ik heb een sleutel met drie knoppen, een knop om de binnen verlichting op afstand aan te doen, en de twee andere voor open en dicht.
Link naar reactie
transponder? heb ik niet, ik heb een sleutel met drie knoppen, een knop om de binnen verlichting op afstand aan te doen, en de twee andere voor open en dicht.

oh :newblush: die had ik even gemist :thumbup: carry on..

Link naar reactie

Volgens mij heb ik geen alarm, Kan er ook niks over vinden in het boekje,Zal ik wel een van de weinige zzztjes zonder alarm hebben.

De verzekering heeft er trouwens ook niet naar gevraagd.

Binnenkort moet ti toch naar de dealer voor een beurt, zal ik er gelijk eens naar vragen, ik houd jullie wel op de hoogte :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.