Ga naar inhoud

Worlds most beautiful garages exotics garage picture


berryborrel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuke link Berry! <_<

Zo'n draaischijf moet ik ook hebben in mijn garage! Helemaal top! :blink:

4034306926_03f20dc21f_o.jpg

4033553229_08be4ac640_o.jpg

Misschien ook wat voor Per, want drie garagedeuren op een garage van 12x12 is ook wat veel... :rolleyes:

Zo'n brug zou ook al voldoende zijn eigenlijk:

4034307378_cffbc5f441_o.jpg

Link naar reactie

tja

ik heb het thuis al eens voorgesteld!

ik bedoel als we de bank ietsje opzij zetten dan kan de z naast de magna staan en dan kunnen we gewoon nog bij het wandmeubel!

maar heb je wel eens een schaapachtige blik gezien die gevolgd word door een urenlange tirade over wat meneer zich wel verbeeld?

ik wel dus.

:schater:

Link naar reactie

Ik had het zaterdag op de coupe-meeting nog over het barmeubel zoals ik me dat voorstel:

de achterkant van een Z3 coupe, vanaf de B-stijl tot aan de achterbumper. Dat mooi tegen de muur aan schroeven, met de achterklep als deur tot mijn...minibar!! :drank: In plaats van de bodem in de bagageruimte een mooie koelkast met bier. En dan waar normaal het bagageafdekscherm zit een mooi rekje voor de verzameling Single Malt Whiskies! :ok:

Dus als iemand nog een Z3 coupe weet die tot net achter de A stijl in elkaar zit, laat het even weten!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Geweldig; hoeveel pk's zouden het in totaal zijn ??

Porsche Carrera GT 612pk

Lamborghini Murciélago 579pk

2x Ferrai F430 490pk

totaal 2171pk

Kun je net zo goed 2 Bugatti veyrons pakken, als je garage niet zo groot is. Ook al zijn het VW.

Grtz Ron.

Link naar reactie
Porsche Carrera GT 612pk

Lamborghini Murciélago 579pk

2x Ferrai F430 490pk

totaal 2171pk

Kun je net zo goed 2 Bugatti veyrons pakken, als je garage niet zo groot is. Ook al zijn het VW.

Grtz Ron.

Het zijn twee 360's. Een 360 spider en een 360 Challenge Stradale, dus het zou komen op:

Carrera GT: 612 pk

Murcielago: 579 pk

360 Spider: 401 pk

360 Challenge: 425 pk

Dus totaal zou komen op 2017 pk. Iets minder :rolleyes:

Over de eerste foto: Is dat niet vet? Doe ik ook later! Ik rij m'n Z3 helemaal op en daarna gaat 'ie lekker naast m'n tv staan :drank: of ik sluit 'm aan op m'n Playstation haha.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.