Ga naar inhoud

gezondheid


Mizzz Coupe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb helemaal windgeruis in de auto. Ben er nog niet uit of ik daar iets voor ga hangen.

Ik zal er geen doekjes om winden en er eerlijk voor uitkomen: ik heb in de QP veel last van windgeruis en motorkabaal. Iemand een tip om daar wat aan te doen? De raampjes werken - by the way - niet electrisch.

V10%2017.6.2009%20012.jpg

Gelukkig heb ik wel op maat gemaakte oordoppen en ja, van beterhoren.

Link naar reactie

Je windgeruis komt van het stof op je dag.

Als het allemaal weggeblazen is, ben je ook van het geluid af.

Je motorkabaal; klinkt het als zwaar geronk?

Heb je vorige week in Zeeland getankt?

De brandstof is daar geleverd door van Puffelen transport.

Die hadden een schnabbeltje tussendoor.

Ze hebben met die praam van hun een tussenstop gemaakt in Australië.

Daar hebben ze wat wijn en pils meegenomen voor onderweg.

Onderweg terug werden ze door wat zeemeeuwen getipt op een controle op de equator.

Daar zou een alcoholischeversnaperingenimportcontrole uitgevoerd worden.

Dus van Puffelen vaart een stukje om, en doet het zekere voor het onzekere:

hij pakt alle alcoholische versnaperigen in boterhamzakjes en deponeert dat in de brandstoftanken.

Helaas voer hij onderweg over een school zeepaarden, waardoor het op de praam nogal begon te klotsen.

Zo rond de Groenland ging van Puffelen en zijn crew (Jan, Piet, Joris en Corneel) de zakjes opvissen.

Dat ging goed, totdat Jan ook de tank in sprong.

Op zich was het ook zijn beurt, want hij had de week daarvoor verloren met mensergerjenieten.

Alleen was dit moment niet zo handig, want het is oktober.

En oktober is voor Jan de Jeanette-maand.

Jeanette had met de hakken van haar pumps maar 5 zakjes doorboort, dat zou niemand kunnen merken.

Maar goed, blijkbaar kan jouw motor niet zo goed tegen drank en begint ie te ronken als een bezopen dokwerker.

Link naar reactie
Ik zal er geen doekjes om winden en er eerlijk voor uitkomen: ik heb in de QP veel last van windgeruis en motorkabaal. Iemand een tip om daar wat aan te doen?

Ik denk dat ik het wel weet: er zitten geen deuren in. :kisstogether:

Ik kan me voorstellen dat je dat soort details over het hoofd ziet bij zo'n ingewikkeld project. (Waarschijnlijk heb je alles al via Marktplaats verkocht).

Dat moet enige dB's schelen.

Link naar reactie
Ik denk dat ik het wel weet: er zitten geen deuren in. :kisstogether:

Misschien een schutbord monteren:

IMG_0371.JPG

Die open uitlaten helpen natuurlijk ook niet echt..

Link naar reactie
Ik zal er geen doekjes om winden en er eerlijk voor uitkomen: ik heb in de QP veel last van windgeruis en motorkabaal. Iemand een tip om daar wat aan te doen? De raampjes werken - by the way - niet electrisch.
Wat een onzin allemaal: natuurlijk maakt dat ding lawaai. Er zit helemaal geen bedrading meer in!!

Wacht maar tot je die weer gemonteerd hebt, alleen dit bundeltje in de motorruimte doet al wonderen:

warboelr.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.