Ga naar inhoud

De laat je verrassen door de louthmouths rit


Sjonnie Kroket

Wie wil wel en wie niet  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil wel en wie niet

    • Ja ik laat mij verrassen door die 2 louthmouths
      31
    • Nee, heb geen zin mijn vrije zondag op te offeren aan die grootbekken
      4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zeg, wordt het niet eens tijd om de zogenaamde populariteitspoll te sluiten en spijkers met koppen te slaan? Kom op, beetje concreet graag. Het knallen ook alweer gemist dus tijd voor iets leuks in het verschiet!

Goed zo nadia, dat is nog eens mannentaal <_<

Link naar reactie

Binnen de organisatie is onenigheid ontstaan over de dag waarop dit event gaat plaatsvinden. Het aantal deelnemers voor een zondag is beperkt tot 40. Als we op zaterdag gaan kunnen maximaal 60 mensen deelnemen. Vraag me niet waarom, soms is iets zoals het is. Naar mijn mening is de zaterdag geen goede dag omdat veel mensen dan niet kunnen door verplicht winkelen met vriendin, feestjes, verjaardagen etc etc.

Op zondag is er toch meestal meer ruimte. Heb geen zin om er een nieuwe poll aan te wijden maar hoe zien jullie dit?

(Wel een goede poging om tijd te winnen bedenk ik mij nu <_< )

Link naar reactie
Heb geen zin om er een nieuwe poll aan te wijden maar hoe zien jullie dit?

Wat is dit voor gelul?

Ik heb geen zin in eten maar kunnen we nu aan tafel?

Ik heb geen zin in sex maar kleed je maar vast uit.

Ik heb geen zin in een odinaire auto maar koop een witte vijfserie

Ik heb geen zin in een slechte organisatie maar heb nu al ruzie met de helft van de organisatie

Gaat het verder nog goed met jullie of spreken jullie elkaar alleen nog maar via SMS? :schater::schater:

Link naar reactie

Om de waarheid te zeggen Yangkie, we hebben elkaar hierover 10 minuten gesproken en idd verder gaat alles via SMS om ruzie met die kl...zak te voorkomen. <_<

Wat is dit voor gelul?

Ik heb geen zin in eten maar kunnen we nu aan tafel?

Ik heb geen zin in sex maar kleed je maar vast uit.

Ik heb geen zin in een odinaire auto maar koop een witte vijfserie

Ik heb geen zin in een slechte organisatie maar heb nu al ruzie met de helft van de organisatie

Gaat het verder nog goed met jullie of spreken jullie elkaar alleen nog maar via SMS? :schater::schater:

Link naar reactie
Om de waarheid te zeggen Yangkie, we hebben elkaar hierover 10 minuten gesproken en idd verder gaat alles via SMS om ruzie met die kl...zak te voorkomen. <_<

:schater::schater: Dat stelt me weer helemaal gerust. Het wordt dus een puzzelrit.

Vraag 1: Wanneer vertrekt de rit en op welke lokatie?

Vraag 2: U heeft betaald. Denkt u daar ook iets voor terug te krijgen?

Vraag 3: Zou u het vreemd vinden als u niemand van de organisatie op die dag tegen komt?

Krijgen we dan ook twee teams met verschillende shirts Stoploss White en Kroket Multicolour?

Link naar reactie

Mijn hemel, het zijn zijn echt twee wijven: we zijn het niet met elkaar eens, dus in plaats van me een beetje in de ander te verplaatsen en te kijken of we eruit kunnen komen, ga ik zo veel mogelijk medestanders vinden voor het feit dat ik gelijk heb.

Nou veel plezier met elkaar, we horen het volgend jaar wel of we nog wat leuks gaan doen. Iemand in de tussentijd nog enig organisatietalent voor een leuke rit? :schater:

Link naar reactie

Nee hoor. Zowel R (Hij waarvan we de naam niet uitspreken (ben net met mijn zoon naar Harry Potter geweest)) als ondergetekende zijn heel erg van het Poldermodel, inspraak, overleg, democratie, inleven en invoelen. Daarom hebben wij gemeend om een en ander voor te leggen zodat wij rekening kunnen houden met ieders agenda, tere zieltjes, wensen en verlangens. :schater:

Mijn hemel, het zijn zijn echt twee wijven: we zijn het niet met elkaar eens, dus in plaats van me een beetje in de ander te verplaatsen en te kijken of we eruit kunnen komen, ga ik zo veel mogelijk medestanders vinden voor het feit dat ik gelijk heb.

Nou veel plezier met elkaar, we horen het volgend jaar wel of we nog wat leuks gaan doen. Iemand in de tussentijd nog enig organisatietalent voor een leuke rit? :schater:

Link naar reactie

wat lopen jullie nu allemaal te zeiken! Heb toch eens compassie met de mentaal uitgedaagde menschen in onze samenleving. De heerren hun credos "ik wil geen keuzes maken" en "ik wil altijd tegendraads zijn" zijn een duidelijk recept voor problemen, dus wat zijn jullie verwachtingen....????

EDIT: Lees ik nu over een poldermodel?? Net als een stel ambtenaren navelstaren? Stoploss? Neee??!!??

p.s. Ruud, empathie is niet aanwezig bij de heerren, incl. Nadia, dus wat moet ik daar over zeggen??

Link naar reactie
Mijn hemel, het zijn zijn echt twee wijven: we zijn het niet met elkaar eens, dus in plaats van me een beetje in de ander te verplaatsen en te kijken of we eruit kunnen komen, ga ik zo veel mogelijk medestanders vinden voor het feit dat ik gelijk heb.

Nou veel plezier met elkaar, we horen het volgend jaar wel of we nog wat leuks gaan doen. Iemand in de tussentijd nog enig organisatietalent voor een leuke rit? :schater:

Laten we met zijn allen boerengolf gaan spelen ,Klomp aan een bezemsteel en meppen maar! Aan het eind van de dag is iedereen zijn agressie kwijt.en aansluitend een barbeknoei

Link naar reactie

<MI-5 modus aan>

Beste Bart, jij zou toch moeten weten dat ik met het Poldermodel bedoel een lekkere Hollandse meid van 1,80 m, een lekkere kont, lange benen cup D en een mond zo groot dat je er van 2 meter afstand een colafles in kunt gooien.

<MI-5 modus uit>

Bart heeft helemaal gelijk. Dit gaat niets dan ellende worden

wat lopen jullie nu allemaal te zeiken! Heb toch eens compassie met de mentaal uitgedaagde menschen in onze samenleving. De heerren hun credos "ik wil geen keuzes maken" en "ik wil altijd tegendraads zijn" zijn een duidelijk recept voor problemen, dus wat zijn jullie verwachtingen....????

EDIT: Lees ik nu over een poldermodel?? Net als een stel ambtenaren navelstaren? Stoploss? Neee??!!??

p.s. Ruud, empathie is niet aanwezig bij de heerren, incl. Nadia, dus wat moet ik daar over zeggen??

Link naar reactie
Binnen de organisatie is onenigheid ontstaan over de dag waarop dit event gaat plaatsvinden. Het aantal deelnemers voor een zondag is beperkt tot 40. Als we op zaterdag gaan kunnen maximaal 60 mensen deelnemen.
Mensen? Het aantal auto's dondert niet, het gaat puur om de mensen? Kennelijk gaat het dus om iets dat niet rijdend gebeurt.

Als jullie nou eens aan zouden geven waar het eigenlijk om gaat, kun je nagaan of er zoveel belangstelling is dat het nodig is om 60 mensen te kunnen ontvangen, of dat 40 volstaat. Ik kan nu namelijk echt niet zeggen of ik mee zou willen, als de enige informatie is dat we 'iets' gaan doen.

Link naar reactie
Als jullie nou eens aan zouden geven waar het eigenlijk om gaat, kun je nagaan of er zoveel belangstelling is dat het nodig is om 60 mensen te kunnen ontvangen, of dat 40 volstaat. Ik kan nu namelijk echt niet zeggen of ik mee zou willen, als de enige informatie is dat we 'iets' gaan doen.

daar zal het dan ook om gaan. Eerst de inschrijvingen en betalingen binnen en dan pas reserveren. Dan maakt het tenslotte niet meer uit dat er niemand komt opdagen en zitten ze met de inleg inderdaad samen goed bij de lokatie die The Shrike al opperde.

Link naar reactie

Last van het XL-syndroom Ed? B)

daar zal het dan ook om gaan. Eerst de inschrijvingen en betalingen binnen en dan pas reserveren. Dan maakt het tenslotte niet meer uit dat er niemand komt opdagen en zitten ze met de inleg inderdaad samen goed bij de lokatie die The Shrike al opperde.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.