Ga naar inhoud

De laat je verrassen door de louthmouths rit


Sjonnie Kroket

Wie wil wel en wie niet  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil wel en wie niet

    • Ja ik laat mij verrassen door die 2 louthmouths
      31
    • Nee, heb geen zin mijn vrije zondag op te offeren aan die grootbekken
      4


Aanbevolen berichten

Het is onbekend wanneer. Ze weten niet wat het kost. Ze zeggen een soort van rit te organiseren die uniek is. (onder waterrit?, luchtfietsrit?). Ik ben benieuwd en laat me verassen. Als ze niet uitvoeren wat ze beloven, kunnen we ze altijd nog in pek en veren door het dorp dragen. Dat doen ze in die omgeving nog.

Dus: 2 personen, eten: ja, hotel: nee, snorkels: nee, gratis benzine: ja, gratis petje en T-shirt: ja, 4 nieuwe banden voor de prijs van 1: ja, groepsfoto van alle deelnemers waarbij de organisatie op de rechts op de achtergrond, in de al eerder toegezegde pek en veren, word rondgedragen ( formaat 122 cm x 244cm): ja

Link naar reactie
  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas moet ik constateren dat er uit onderstaande post enig wantrouwen blijkt. Om de potentiele deelnemers enige mate van zekerheid te verschaffen kan ik mededelen dat deze rit wordt georganiseerd door een vooraanstaand organisatiebureau. Het betreft hier het op de Kaaiman eilanden gevestigde Surprise Travels waarvan Roger en ik de enige aandeelhouders zijn. Naast bijzonder ritten voor autoclubs organiseren wij ook feestjes in luchtkastelen en een enkele reis naar de Maan met de nog steeds in gebruik zijnde Apollo 13. Overigens met pek en veren kan ik leven. Met de in bedoelde contreien gehanteerde strafmaatregelen zoals de brandstapel en het populaire vierendelen heb ik meer moeite.

Het is onbekend wanneer. Ze weten niet wat het kost. Ze zeggen een soort van rit te organiseren die uniek is. (onder waterrit?, luchtfietsrit?). Ik ben benieuwd en laat me verassen. Als ze niet uitvoeren wat ze beloven, kunnen we ze altijd nog in pek en veren door het dorp dragen. Dat doen ze in die omgeving nog.

Dus: 2 personen, eten: ja, hotel: nee, snorkels: nee, gratis benzine: ja, gratis petje en T-shirt: ja, 4 nieuwe banden voor de prijs van 1: ja, groepsfoto van alle deelnemers waarbij de organisatie op de rechts op de achtergrond, in de al eerder toegezegde pek en veren, word rondgedragen ( formaat 122 cm x 244cm): ja

Link naar reactie
Het betreft hier het op de Kaaiman eilanden gevestigde Surprise Travels waarvan Roger en ik de enige aandeelhouders zijn.

Roger en Frank zijn ook de mannen achter F/Rite Air ;) :rolleyes:

Link naar reactie

Ik was enigzins terughoudend om 44 euro over te maken naar twee startende ondernemers die een idee hebben. Gelukkig heeft bovenstaande post mijn wantrouwen geheel weggenomen.

Link naar reactie
? Wist namelijk niks bij de hands te melden...
:huh: bijdehand :rolleyes:
Ik was enigzins terughoudend om 44 euro over te maken naar twee startende ondernemers die een idee hebben. Gelukkig heeft bovenstaande post mijn wantrouwen geheel weggenomen.
Startende ondernemers :unsure: wij hebben al heel wat crisissen meegmaakt. Wat zeg ik Frenk zit er nog middenin (midlife) ;)
Laat je niet opnaaien door die opperluster, Sas.

Hij heeft al twee ritten geinitieerd die niet zijn doorgegaan dus dit is z'n laatste kans.

Wil jij omwege van het nivo van de organisatie gewone boerenlullen taal gebruiken. Voor dit soort woorden ga je maar lekker een ander topic bevuilen. En die zijn er op dit moment genoeg <_< En maak je geen zorgen ik sleep Frenk er wel doorheen als die hard organisator :D
Nu maar hopen dat het niet regent.......kunnen Audi's niet tegen denk ik.... :lol:
Jij hebt een glazen bol die jouw vertelt dat ik dan nog Audi rij :unsure: Nou ja als het wel zo is heb ik een lekkere dubbel geïsoleerde softtop...en hoef ik maar 1x te tanken :schater:
Link naar reactie

Voor dit organisatie commitee lijkt mij de 11e van de 11e wel een passende datum.

Gezien de namen van de inschrijvers tot nu toe, lijkt het gewenst dat ik ook meedoe om het intellectuele niveau wat op te krikken.

Link naar reactie
Dan kom ik ook, om het niveau weer wat naar beneden te halen.

Anders begrijpt niemand er straks meer wat van.

Vanzelfsprekend onder voorbehoud, ik weet nog niet of ik van mijn moeder mag.

Een beetje humor om de week mee te beginnen. Altijd prettig. :schater:

Link naar reactie

Zeg, wordt het niet eens tijd om de zogenaamde populariteitspoll te sluiten en spijkers met koppen te slaan? Kom op, beetje concreet graag. Het knallen ook alweer gemist dus tijd voor iets leuks in het verschiet! :(

Link naar reactie
Zeg, wordt het niet eens tijd om de zogenaamde populariteitspoll te sluiten en spijkers met koppen te slaan? Kom op, beetje concreet graag. Het knallen ook alweer gemist dus tijd voor iets leuks in het verschiet! :thumbup:
tut tut tut tut, niet zo lopen pushen :( Je lijkt GVD wel een vent :schater:
Link naar reactie
Overigens met pek en veren kan ik leven.
Wie zijn nou die stoploss en meneer kroket? Die twee rechts vooraan?

Nee, dit zijn ze na het afzeggen van de vorige rit. Ze waren toen alleen nog de pek vergeten

Pino.jpgimage009.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.