Ga naar inhoud

Het grote nutteloze bananenschaafsel topic


Prutsovic

Aanbevolen berichten

Geschaafde banaan zou een van mijn lokkertjes worden.

Gelukkig heb ik zeer veel ervaring met schaafpoedersuiker en schaafijs,

Natuurlijk zijn er vele soorten humor. voor mij is echter dit niet het goede kraantje. Ik heb er helemaal niets mee en vraag me af wat dit te maken heeft met een sportauto-forum. Die jongens van de Porscheclub lachen zich dood als ze dit lezen.

Aan de andere kant, die Z3's hebben toch al een nichterige uitstraling, vooral die 4 pittertjes, dus dit kan er ook nog wel bij. :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach Mohikaan, er staat al in de kop van het topic dat het nutteloos is......

Er zijn vele manieren om anderen te laten zien dat je 1) slimmer bent 2) meer geld hebt 3) een snellere auto bezit 4) een groter mannelijk orgaan bezit enz enz.

Ben het wel met je eens dat ik mij afvraag of dit nou op een forum voor Zetjes moet, het zou ook op msn oid kunnen.

Misschien dat dit duidt op een grote behoefte om ook aan anderen te laten zien dat men toch echt de bovenliggende partij in deze discussie is.

Misschien dat dat dan wel weer duidt op een diepgeworteld (ongeschaaft) minderwaardigheidscomplex.

Mocht 1 van de heren zich in bovenstaande analyse herkennen dan biedt ik in deze mijn therapeutische diensten aan voor een vriendenprijs van 400 euro per uur voor het eerste uur, meerdere uren krijgen nog eens 10 % topickorting.

Voor dit luttele bedrag worden dan alle ongewenste complexen en andere afwijkingen in een paar maandjes uit de persoonlijkheid van de betreffende heer weggeschaafd.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de heren er gewoon lol in hebben en niets weten van het bestaan van msn oid.

Hoe het ook zij, ga je gang, het is namenlijk enerzijds saai, maar anderzijds, de "mogelijke " hierboven genoemde achtergrond begrijpend, ook weer vermakelijk.

Link naar reactie
Natuurlijk zijn er vele soorten humor. voor mij is echter dit niet het goede kraantje. Ik heb er helemaal niets mee en vraag me af wat dit te maken heeft met een sportauto-forum. Die jongens van de Porscheclub lachen zich dood als ze dit lezen.

1 november ga ik een dagje Autobahnrasen met het Porsche-forum......kan ik even weer op adem komen .....ik heb met dit topic echt niets....

Link naar reactie
Het kan natuurlijk ook zijn dat de heren er gewoon lol in hebben en niets weten van het bestaan van msn oid.

Hoe het ook zij, ga je gang, het is namenlijk enerzijds saai, maar anderzijds, de "mogelijke " hierboven genoemde achtergrond begrijpend, ook weer vermakelijk.

Als iemand zich er beter door voelt: graag gedaan! :wave: Ik schaaf er genoegen in mijn medemens te verblijden met dit fijnbeschaafde topic.

En ik had eerlijk nergens gelezen dat het over auto's moest gaan... Als dat het geval is denk ik dat we een ballotagecomissie zullen moeten instellen om te wegen welk topic afdoende autogerelateerd is om te mogen blijven.

Link naar reactie
Goede deal :unsure: zolang je maar niet "achterin" hoeft te zitten :thumbup:

Ik doe wel een verslagje. Vorig jaar waren er 123 aanmeldingen. ;)

Dan vertel ik ook wel hoeveel Audi's aan de kant gezet zijn(vooral cabrio's) :thumbup:

Link naar reactie
Als dat het geval is denk ik dat we een ballotagecomissie zullen moeten instellen om te wegen welk topic afdoende autogerelateerd is om te mogen blijven.

Hoeft niet hoor. Beschaafde dames zijn altijd welkom hier.

Toch vraag ik me af of jullie op het Solex forum ( http://www.solex.nl ) niet beter tot je recht komen.

Ik heb ze wel eens zien rijden, beschaafde mannetjes in lange leren jassen en helmpje op ((kijk vooral even in hun foto album)

Link naar reactie
Hoeft niet hoor. Beschaafde dames zijn altijd welkom hier.

Toch vraag ik me af of jullie op het Solex forum ( http://www.solex.nl ) niet beter tot je recht komen.

Ik heb ze wel eens zien rijden, beschaafde mannetjes in lange leren jassen en helmpje op ((kijk vooral even in hun foto album)

Gelukkig. Ik was al bang dat ik mijn bloemetjesjurk moest afleggen om me als ZZZ-rijder serieus te nemen. Maar ik ben meteen wel even lid geworden van het solex forum. Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Natuurlijk zijn er vele soorten humor. voor mij is echter dit niet het goede kraantje. Ik heb er helemaal niets mee en vraag me af wat dit te maken heeft met een sportauto-forum. Die jongens van de Porscheclub lachen zich dood als ze dit lezen.

Aan de andere kant, die Z3's hebben toch al een nichterige uitstraling, vooral die 4 pittertjes, dus dit kan er ook nog wel bij. :schater:

Ik ben niet zo goed bekend met het fenomeen fora en weet nog niet goed wat jij wel en niet toestaat.

Mea Culpa.

Ik denk dat het niet uitmaakt of de jongens van de porscheclub zich dood lachen, aan de andere kant vind ik het wel erg leuk dat jij denkt dat zelfs porscheclubjongens de edele schaafkunst waarderen.

Ik denk je punt te begrijpen.

Je hebt niets met het plezier die sommigen ervan beleven.

Nu hoef je niet setdrie rijders te beledigen als mijn kraantje je niet bevalt, maar blijkbaar zit het je erg hoog.

Daar ben ik de oorzaak van en ik zal proberen me te houden aan zaken die bij een sportauto-forum horen.

Door de hele commotie ben ik de moderator-knopjes kwijtgeraakt, anders had ik dit topic gesloten.

Nogmaals excuses.

Link naar reactie
ik zal proberen me te houden aan zaken die bij een sportauto-forum horen.

Nogmaals excuses.

:thumbup: Sportauto forum :schater::schater::schater: Waarschijnlijk heb je wat teveel van die schaafsel in je neus gepropt maar om een Z nou een sportauto te noemen. Dus lekker doorgaan met waar je mee bezig was. Wat een ander er van denkt...lekker belangrijk :thumbup:
Link naar reactie
Door de hele commotie ben ik de moderator-knopjes kwijtgeraakt, anders had ik dit topic gesloten.

Allow me to assist you... :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Dat valt toch wel mee?

Het enige wat je moet doen is:

- wekker snoozen

- wekker snoozen

- wekker snoozen

- wekker snoozen

- wekker snoozen

- wekker uitslaan

- wakker schrikken

- op zitten

- berenpantoffeltjes met flaporen aandoen

- opstaan

- naar de toilet lopen

- op de bril gaan zitten

- (sinds kort) monsterlijke apparaat ter hand nemen

- tegelijkertijd in de spiegel kijken

- schrikken van het zicht

- 2 plakken speciale japanse komkommer snijden

- op bed liggen

- komkommerplakjes op de ogen doen

- afstandbediening op de tast zoeken

- CD van Frans Bauer aan doen

- lekker meezingen

- eind van de cd de komkommerplakjes verwijderen

- douchen

- tandenpoetsen totdat de borstel een vrolijk gezichtje toont

- naar de keuken lopen

- eieren bakken

- pan weer uitzetten

- naar kleedkamer lopen

- iets aandoen wat goed matched bij de schoenen

- pan weer aanzetten

- bacon hard bakken

- vuur lager zetten

- eieren erin en proberen heel te houden

- vloeken

- zeggen dat je geklutst toch lekkerder vind

- theezakje op datum controleren

- die kan nog een week gebruikt worden

- zakje dopen in heet water

- op

- neer

- op

- neer

- brood op bord leggen

- eieren erop

- opeten

- thee drinken

- bord aflikken en in de kast leggen

- sleutels pakken

- setdrie starten

- locatie zoeken

- foto maken

- uploaden

- posten.

Link naar reactie

Airwick anti strontlucht?

Ik heb nooit begrepen waarom dat bestaat.

Als ik namelijk een grote boodschap gedaan heb vult het huis zich met een aangename lucht die zich het meest laat vergelijken met de lucht van een bloemenweide die in bloei is.

En niet zomaar een bloemenweide, een bloemenweide van Chrysanten, Gerbera's, Gladiolen, Irissen, Lelies, Narcissen, Rozen, Tulpen en Heliconia's.

Een heerlijke combinatie van frisse aroma's, al zeg ik het zelf.

Ik begrijp ook niet waarom men in de buurt zoveel met die airwick-zooi loopt te bestuiven.

Laatst hebben de buren zelfs airwicks aan ventilatoren gehangen die 24 uur per dag aan het draaien zijn.

En daar ben ik niet zo blij mee, daar ik een ferfent hobbyboer ben en mijn tuin vol heb staan met de fantastische Durio Zibethinus.

Link naar reactie
Airwick anti strontlucht?

Ik heb nooit begrepen waarom dat bestaat.

Als ik namelijk een grote boodschap gedaan heb vult het huis zich met een aangename lucht die zich het meest laat vergelijken met de lucht van een bloemenweide die in bloei is.

En niet zomaar een bloemenweide, een bloemenweide van Chrysanten, Gerbera's, Gladiolen, Irissen, Lelies, Narcissen, Rozen, Tulpen en Heliconia's.

Een heerlijke combinatie van frisse aroma's, al zeg ik het zelf.

Ik begrijp ook niet waarom men in de buurt zoveel met die airwick-zooi loopt te bestuiven.

Laatst hebben de buren zelfs airwicks aan ventilatoren gehangen die 24 uur per dag aan het draaien zijn.

En daar ben ik niet zo blij mee, daar ik een ferfent hobbyboer ben en mijn tuin vol heb staan met de fantastische Durio Zibethinus.

Fan van Hans Teeuwen? Mooi, ik ook.

Link naar reactie

Ik wil niet opscheppen, maar het is een feit dat ik veel mooiere Durio Zibethinusen heb als meneer Teeuwen.

Dat is namelijk in 2003, 2006, 2007 en 2009 bepaald.

En dan heb ik het niet over de Nederlandse Durio Zibethinusen genoodschap, maar een fysieke controle door de godheid himself Dr. Rian Doe (Aziatische meneer, dus omgedraaide voor- achternaam).

In bovenstaande jaren heeft hij bepaald dat mijn gewassen uitblinkten in vorm, geur, kleur en smaak.

Dr. Rian Doe.

Durian_head_lounging.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.