Ga naar inhoud

En alweer geen zzz gezien


Gast floor

Aanbevolen berichten

Als dit topic mag, mag deze onzin voor mijn part ook.

Slotje eraf, zodat iedereen kan melden als ie een keer geen Z heeft gezien!

Even voor alle duidelijkheid het topic was niet bedoeld als onzin ,Maar meer voor als je eens een lange tocht gemaakt hebt je belevenissen even te kunnen melden met de daarbij behorende zzz tjes en andere bezienswaardig heden.Ik was en ben nog steeds van mening dat alles wat met de zzz tje,s, en alles wat er zijdelings mee te maken heeft een warme belangstelling heeft van het merendeel van de forum leden.

Er wordt hier wel meer zin en onzin ten berde gebracht ,wil je het lezen? prima, niet ? ook goed ,Maar het kan mijn inziens niet zo zijn dat als er twee mensen het niet aanstaat de boel maar op slot gedaan wordt.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@RvE, op dez manier wordt je nooit president. Toon eens ballen en gooi het weer op slot.

Precies! Ruud gewoon weer dat strafpuntensysteem onaangekondigd invoeren en Sjonnie gele kaart geven wegens onvoldoende respect voor de admin.

Gewoon een beetje meer de tiran uithangen zoals de Soup nazi van Seinfeld :schater:

Leuk krijgen we weer wat spektakel.

Link naar reactie
Als dit topic mag, mag deze onzin voor mijn part ook.

Slotje eraf, zodat iedereen kan melden als ie een keer geen Z heeft gezien!

Goedzo Ruud, en moderatoren/admin moeten zich niet laten leiden door de eerste de beste breedbekkikker :unsure: blijf onafhankelijk en objectief. :wave:

Link naar reactie
@RvE, op dez manier wordt je nooit president. Toon eens ballen en gooi het weer op slot. Wat een onzin topic en wat mij betreft veel te elitair.

tuttut Sjonnie, wat een eenzijdige belichting van het concept "ballen tonen". Je zou ook kunnen stellen dat je je "ballen toont" door terug te komen op een eerder genomen beslissing. Maar dat zal wel niet zo werken in Tukkerland :wave:

Heb vandaag een Z3 coupe gezien, in de garage, toen ik haardhout ging halen :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.