Ga naar inhoud

wat past nog zonder aanpassingen op een z


sandere39

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
Als ik hierboven lees hoe het een en ander ontspoort komt bij mij alleen maar op dat tussen iets vinden en een ander daar op aanspreken/over "afrekenen" alles te maken heeft met respect en de toon waarop.

Er zijn hier genoeg leden die met een perfect mooie, originele Z komen en deze gaan modificeren naar wat zij zelf mooi vinden (nog los van de discussie of het nu met OEM of after market spul is), maar waar andere misschien van denken "toen je begon was ie mooier".

De manier waarop jij daar nu mee omgaat doet me denken aan de stuntman van Kentucky Fried Movie:

Hahaha, dat filmpje :rolleyes:

Even alle gekheid op een stokje..

Misschien dat ik weer zo ontzettend traag ben, maar in mijn wereld, stond er overduidelijk bij " overdrijf mode" ...

Maar een andere mening wordt klaarblijkelijk niet gewaardeerd..

Dus bij deze, ik ondersteun jullie keuze om imitatie/replica te kopen... sterker nog, ik overweeg nu ook om weer imitaties/replicas te kopen.. gewoon om er bij te horen. :rolleyes: Kopen we gelijk die CSL imitatie.. hebben we nog allemaal de zelfde ook.

Hoppakee, zijn we direct af van het gezeik.. :lol:

Link naar reactie
stond er overduidelijk bij " overdrijf mode" ...

Daar heb je gelijk in. :rolleyes:

Kopen we gelijk die CSL imitatie.. hebben we nog allemaal de zelfde ook.

Eerlijk is eerlijk, na het zien van Maikel's (imitatie) CSLs en het zien van originalo CSL's op een Z4M coupe bij de dealer...

1299588-2.jpg

... staan ze bij mij ook hoog op de "welke wielen onder de Z4 coupe als ie er ooit mocht komen". Voor een Z3 coupe daarentegen is er maar 1 wiel mogelijk, de Styling 32 (IMHO he :rolleyes: andere coupe-rijders mogen ook wat anders rijden.)

Link naar reactie

de aanhouder wint zeggen ze :newblush:

trouwens ik kon eigenlijk maar 4 of 5 z4tjes vinden in het showusyourwheels topic

waarvan 1 met oem velgen

1 met spoorverbreders

1 nog zonder verlaging

ik bedoel hiermee dat de info voor de z4 die hieruit te halen valt nog vrij summier is.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

ja ik twijfel hier ook een beetje over alhoewel ik ze niet lelijk vind ,de bbs zijn mooi maar wel wat minder bijzonder als deze lijkt wel.

deze hebben trouwens wel een dikke prijs (€1000-)per stuk ,zo,n beetje.

ik denk dat me dat even te gortig word.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
:huh: heb jij nou nog geen velgen, je lijkt GVD wel een wijf. Een ander heeft in die tijd al 3x van auto verwisseld :thumbup:

een ander ? B)

ik neem aan dat je jezelf bedoeld???(jammer geen sletsmily kunnen vinden) :schater:

velgies komen dr aan hoor dont worrie!

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik zit zelf ook nog altijd aan CSL's te denken. Ik wil ze echter het liefste origineel. Ik denk er dan ook over om 4 voorvelgen aan te schaffen:

4 stuks 8J x 19H2 ET47

Een breedset is natuurlijk prachtig dus zou ik graag achter wat bredere banden willen dan voor. Kan dit zo maar en zo ja, wat voor maten zijn dan mogelijk?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.