Ga naar inhoud

Gamers Topic

Davids Z3

Aanbevolen berichten

Hahahaha dat kan natuurlijk ook, foto's maken van je tv ahahahaha ik zat te denken aan een of andere upload optie.. maar ik hoor net van Steve dat dat ook kan dus :D

Maar klopt :) full option 2.8 roadster met 90K gereden, ben derde eigenaar.. helemaal blij! Foto's komen eraan, eerst beetje updaten dat ding bij Ruud vrijdag :m:

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast Z3-Widebody
..druk met MW2..

MW2 is helemaal gehackt.. :rolleyes:

had vorige week een gast ontmoet, die mij in 10 minuten naar prestige 10 had gehackt + alle emblemen en titles, alle challanges noem maarop.

Als die gast online speelt dan is hij onsterflijk + aim bot en nog meer van dat soort dingen, niet normaal meer.. :vader:

Link naar reactie
MW2 is helemaal gehackt.. :rolleyes:

had vorige week een gast ontmoet, die mij in 10 minuten naar prestige 10 had gehackt + alle emblemen en titles, alle challanges noem maarop.

Als die gast online speelt dan is hij onsterflijk + aim bot en nog meer van dat soort dingen, niet normaal meer.. :vader:

Euh...dat heb ik sinds gisteravond aan den lijve ondervonden. Ik heb nu level 70 + alle wapens + alle challenges + alle emblemen etc. etc. :notok: . Kwam in zo'n gehackt spel terecht helaasch.Speel hem natuurlijk nog wel online tegen vrienden.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

De eerste keer is het nog wel grappig, :rolleyes: ook als je 100 meter hoog kan springen etc.. maar al gauw is de lol er vanaf.

Het heeft nu niets meer te maken met zogenaamde "skillz" maar gewoon wie er wel gehackt heeft en wie niet..

Zo'n aim bot ook, kan je gewoon willekeurig schieten, maat niet uit waar naar toe.. en je schiet achter elkaar headshots.. :notok: :vader:

Link naar reactie
De eerste keer is het nog wel grappig, :rolleyes: ook als je 100 meter hoog kan springen etc.. maar al gauw is de lol er vanaf.

Het heeft nu niets meer te maken met zogenaamde "skillz" maar gewoon wie er wel gehackt heeft en wie niet..

Zo'n aim bot ook, kan je gewoon willekeurig schieten, maat niet uit waar naar toe.. en je schiet achter elkaar headshots.. :muur: :notok:

Agreed...heb het nu ook al een aantal x meegemaakt. Stond gister wel even raar te kijken toen ik zag dat ik in ene alles had :vader:

Link naar reactie

Ik speel het al maanden niet meer kut cheatertjes allemaal!!! bad compagny 2 speel ik veel maar alleen op de pc is een veel beter spel.

je moet even geduld hebben zeker als je veel MW2 gespeeld hebt veel realistischer en meer teamplay :rolleyes:

Link naar reactie
Ik speel het al maanden niet meer kut cheatertjes allemaal!!! bad compagny 2 speel ik veel maar alleen op de pc is een veel beter spel.

je moet even geduld hebben zeker als je veel MW2 gespeeld hebt veel realistischer en meer teamplay :rolleyes:

Hmm...maar eens ff kijken dan....moet ook nog Black Ops uitspelen....drukdrukdruk..

Link naar reactie
Gister uitgespeeld.. goed spel! Maar wat je daarna krijgt hahah..

Begrijp trouwens alsnog niets van die nummers. Jij?

De Single player moet ik nog mee beginnen en met de Multiplayer heb ik pas net level 10 bereikt. Welke nummers bedoel je?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gadverdamme zeg. TDU binnen getrokken, aangezien ik het al besteld had. Ik ging er vanuit dat het spel realistisch zou zijn, net zoals zijn voorganger(s). Helaas is dit niet zo, ik moet mijn stuur op 215 graden instellen, want dan kan je pas 'normaal' sturen in het spel.

Vervolgens het remmen, ik druk mijn pedaal zachtjes in, en ik sta direct al stil. Terwijl ik de gevoeiligheid (linarity o.i.d.) helemaal op 100 heb staan, zodat het net zoals in het echt reageerd.

Zwaar bagger dus. Terug naar TDU1.. (En de bestelling annuleren..)

En dan ben ik nog niet eens over de waardeloze Force Feedback begonnen.. (Stuur trilt zo'n beetje kapot op mijn bureau hier.)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast Z3-Widebody

Aan die gene die net als ik wel zo af en toe kunnen genieten van een potje online gaming..

Belangrijk: Sony praat over downtime PlayStation Network; accountgegevens gestolen

Sony heeft eindelijk een duidelijke update over de situatie rondom het PlayStation Network gegeven. Het is inderdaad waar dat het netwerk gehackt is door een kwaadaardige hacker. Het doel hierbij was niet het offline halen van het netwerk, maar het stelen van accountgegevens. Toen Sony de hacker opmerkte is het PlayStation Network om meer schade te voorkomen direct offline gehaald. Van alle PlayStation-gebruikers zijn de volgende gegevens in kwaadaardige handen geraakt:

Accountnaam

Wachtwoord

Naam

Adres (stad, provincie en postcode)

Land

E-mailadres

Geboortedatum

Het is nog niet zeker of de antwoorden op de veligheidsvragen, aankoopgegevens en creditcardgegevens ook zijn gestolen, maar het mag duidelijk zijn dat dit een hele serieuze zaak is. Sony heeft daarom een bedrijf ingehuurd die de hele zaak aan het onderzoeken is. Ook wordt het netwerk op dit moment veiliger gemaakt, zodat dit geen tweede keer kan voorkomen. Wanneer we het PlayStation Network weer online kunnen verwachten is nog onduidelijk, maar Sony hoopt dat dit binnen één week moet lukken. Alle PlayStation Network-gebruikers kunnen de aankomende tijd een mail met verdere uitleg verwachten.

Met de gestolen informatie kunnen de hackers de persoonlijkheid van iemand nabootsen, ook wel 'identity theft' genoemd, en daarom wordt iedereen aangeraden de komende tijd op de hoede te zijn. Houd met de volgende zaken rekening:

Sony zal niet via mail, telefoon of post om persoonlijk informatie vragen. Reageer dus nooit op dit soort berichten.

Hou je credit card en bankafschrift goed in de gaten, want het is mogelijk dat er onrechtmatig iets wordt afgeschreven.

Als je op meerdere plekken hetzelfde wachtwoord gebruikt is het verstandig deze zo snel mogelijk overal aan te passen.

Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je PlayStation Network-account wanneer het netwerk weer online is.

Voor antwoorden op veel gestelde vragen kan iedereen op deze speciale pagina terecht. Hier is ook de contactinformatie van Sony voor verdere vragen te vinden. Vergeet niet al je vrienden, familie en kennissen met een PlayStation op de hoogte te houden, want dit is een ernstig voorval waar iedereen van op de hoogte moet zijn. Retweet bijvoorbeeld snel ons bericht op Twitter of stel hiermee je Facebook vrienden op de hoogte.

bron:http://www.gamersnet.nl/nieuws/201104/bela...gevens_gestolen

Link naar reactie

Komen ze wel lekker op tijd mee. De hele week is PSN al offline...

Ruim 77 Miljoen gegevens ( n.a.w. + eventueel creditcard gegevens) zijn nu dus in handen van hackers...

Denk dat Sony nog wel een aardige claim te wachten staat!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in