Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, helaas niet zo veel zoals de rest. Maar die van mij heeft nu iets van, 470BHP (kan nergens geen conversie vinden van BHP -> PK, zit wat verschil in dacht ik).

Heb er nog niet veel in gereden, maar ach.. Om nou de QP te verklooien.......... :thumbup:

Zal vanavond (nadat mijn "B spec driver" klaar is met een championship in de Mazda Furai) is wat rondjes er mee racen :thumbup: (Moet sowieso nog een leuke auto hebben om mee te driften, m'n RX7 is íetwat te snel met z'n 575bhp :thumbup:)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

pc270031.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ok ok ik geef toe niet echt hightech maar je moet wat he,ik ben van plan een gevalletje te fabrieken waar het stuur enz aan gemonteerd kunnen worden en ook weer simpel op te bergen is,een playseat is me net effe te gek zeg maar. (ook een sta in de weg)

ik heb op mp een ideetje gezien wat ik maar een beetje copieer in de hoop dat het zal voldoen.

als ik het voorelkaar heb meer!

Link naar reactie

ik ben helemaal niet bekend met games en kom nog uit de tijd van pacman of hoe dat ding ook heette .heb ook nog nooit een game gespeeld op de pc maar ik sta versteld van de beelden die ik op dit topic zie. dit is zo levensecht dat je bijna niet kan zien dat het nep is .onvoorstelbaar. de ontwikkeling gaat zo snel !

Hans

Link naar reactie
Nu heb ik ook sinds gisteren dit spel.. ennuh.. :thumbup: hoe kom je aan die Z3 :m: QP?

Want hij staat niet tussen de dealerlijst.. :blink:

Ik heb ´m "gekocht" als occasion. Even olie verversen en voila... :ok: . Nurburgring speel je vrij door de AMG trofee bij de specials te winnen. Kan de ring nu vrij oefenen met de M coupe. Lollig. Inclusief wat tuning 7 minuut en 27 seconden.

@heyst56, je zou eens met een force feedback stuurtje moeten spelen. Alle auto´s hebben zo hun eigen karakter en dat wordt behoorlijk goed gesimluleerd (althans, dat denk ik want zo veel referentiemateriaal heb ik nu ook weer niet). Zo valt het me op dat de Lotus Elise erg snel overstuurt... en ik maar denk dat het zo´n geweldige kar is.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hahaha!!

Prachtig die oplossingen voor het stuurtje.. :thumbup:

Ik dacht dat ik een speciaal geval was, met mijn camping-tafeltje.. aan de grond vast getaped met duck-tape..(anders schuift het alle kanten op)

maar zo te zien zijn er meer creativelingen!! :ok:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
..gamen behoorlijk verslavend..

Inderdaad, maar oh zo leuk!!

Helemaal als het steeds beter gaat..

bridders Geplaatst Vandaag, 22:26

Ik heb ´m "gekocht" als occasion. Even olie verversen en voila... . Nurburgring speel je vrij door de AMG trofee bij de specials te winnen. Kan de ring nu vrij oefenen met de M coupe. Lollig. Inclusief wat tuning 7 minuut en 27 seconden.

Ah okee.. moet ik maar eens in die occasion lijsten gaan kijken..

Mijn snelste tijd op de Nurburgring heb ik gereden met een helemaal ziek getunede (schrijf je dat zo?) 2007 M3, 7min08sec. en het kan nog sneller :thumbup: maar het is zo lastig om dat hele parcour foutloos- en snel te rijden.. :ok:

Link naar reactie

Hmm moet vrijdag met de 2.8 naar Ruud voor grote beurt en wat kleine aanpassingtjes :discussie: , maar ik ga dan lekker in mn oude vertrouwde Playseat zitten! Hahah god ik mis dat ding wel zeg, maar ben blij dat ie bij Ruud onder een goed dak terecht gekomen is.. Heeft Ruud GT5 al btw?

En Widebody hoe krijg jij die fotos op je pc?! Ziet er wel echt uit idd.. Heb te weinig tijd gehad om te spelen maar Black Ops, GT5, F1 2010 en Hot Pursuit liggen voor me klaar om na de tentamenperiode helemaal grijs te spelen :thumbup:

Link naar reactie

Playseat is indd helemaal de bom, ik heb er ook 1 sinds de vakantie en het is echt genieten :D en ja heb in het rondjes topic van ruud al gelezen dat hij ook gt5 heeft liggen :)

foto's online krijgen is in GT5 een optie, je kunt je foto's op je online profiel terug zien op GT5 Site

inloggen met je PSN ID en je foto's in het spel op set to online zetten en je kunt ze ook nog exporteren naar een usb stick zodat je een groter formaat hebt.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
wat moet die klerenhanger achterop daar dan?? :)

Zorgen voor extra downforce.. :m:

...

En Widebody hoe krijg jij die fotos op je pc?!..

Gewoon.. :D fotootje gemaakt van de tv.. :schater:

Heb jij trouwens een zilveren 2.8? zag die gisteren staan in de Willemsparkweg?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.