Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

img1833d.jpg

Ik daag eenieder die ervaring heeft met racegames op de PS3 bij deze uit. En wie anders even langs wil komen om hiermee te spelen mag ook aanbellen <_<

Ik ben eruit, dit setje heeft mij zoveel plezier gebracht, maar door de drukte in de studie en de schaarste aan vrije tijd die ik heb en ga krijgen binnenkort, gaat dit Playseat Pro setje de deur uit! Voor de forummembers voor 300€, maar dan moet deze wel opgehaald worden! In Amsterdam. Verhuis binnenkort ook nog 's naar een kleiner appartement, dus de ruimte gaat er helaas ook niet voor zijn..

Logitech Driving Force Pro (PS2 en PS3 en PC!!)

Playseat Monaco Blue (originele model, de eerste)

Playseat Pro Kit (met stoelverstelling zoals in normale auto, een opbergkastje onder de stoel, en een metalen onderplaat)

Dit is de eerste Playseat die voor thuisgebruik ooit is geleverd, nog door de oprichter van Playseats, oud-coureur Fernando Smits geleverd en in elkaar gezet.. Doet het geweldig en levert echt superveel plezier! Racegames worden stuk realistischer..

Nouja. 300€. Vaste prijs. Krijg er vast spijt van, maar het moet helaas. Ik hoor het wel.

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geachte heer tandarts in opleiding. Is de stoel een beetje schoon? Ik zie de spermavlekken op de lens van je camera zitten en vroeg me dus af of de stoel schoon was <_<

p.s. moet er naast de €300,- ook nog een gordijnhaakje bij?

Link naar reactie
Geachte heer tandarts in opleiding. Is de stoel een beetje schoon? Ik zie de spermavlekken op de lens van je camera zitten en vroeg me dus af of de stoel schoon was <_<

p.s. moet er naast de €300,- ook nog een gordijnhaakje bij?

De stoel is schoon. Hier en daar echter wat kattenkrabseltjes. Maargoed. Moet je mee leren leven :blink: en de stoel is ook te ruilen voor een nieuwe cameralens of gordijnhaakje inderdaad!

Link naar reactie
De stoel is schoon. Hier en daar echter wat kattenkrabseltjes. Maargoed. Moet je mee leren leven <_< en de stoel is ook te ruilen voor een nieuwe cameralens of gordijnhaakje inderdaad!

Ik bied 2 gordijnhaakjes, een (schoon) washandje en een doos tissues :schater::blink:

Link naar reactie
Ik bied 2 gordijnhaakjes, een (schoon) washandje en een doos tissues :schater::blink:

Hmm nee heb een hele lieve vriendin, dus ik kan niks met washandje en tissues.. denk ik. Maaruhm. Ik zet 'm wel in het verkoop onderdeel van het forum en dan maar hopen op wat serieuze en volwassen reacties <_<

Link naar reactie

Helemaal geweldig :ph34r: de Playseat en PS3-set gaat naar Reeuwijk!!

:nono: Zo kan iedereen er nog 's van genieten, ik ook natuurlijk :thumbup: en kunnen we zien of Ruud en de andere forummembers net zo snel zijn op de digitale Nurburgring als in het echt haha.

:fiew:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

nog een PLAYSTATION 3 speler erbij B)

ik was als zo'n topic aant zoeken

account naam ---> BCDracing <--- (meld er wel bij dat je van het forum bent)

en daag mij maar uit voor eens te game :kicking:

ik heb : :angry:

-blur

-gta episodes from liberty city

-call of duty modern warfare 2

-midnightclub los angeles

-gta 4

-supercar challenge

-battlefield bad company

-burnout paradise

-ridge racer 7

-smackdown vs raw

-colin mcrae dirt

-colin mcrae dirt 2

-resistance fall of man

-borderlands

-tekken 6

-wipeout hd

-formula one championship edition

-feul

-superstars racing v8

-sbk 08 superbike world championship

-sbk 09 superbike world championship

-grid

-wolfenstein

-saints row 2

-tomb raider underwold

-fear

-nascar 08

-sonic unleached

-need for speed shift

-unreal tournament

-mirror's edge

-prototype

-silent hill homecoming

-pure

-stuntman ignition

-motortorm pacific rift

-ferrari challenge

-killzone 2

-time crisis 4

-007 quantum of solace

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
Heb van het weekend Medal of Honor 2010 gekocht, best een vermakelijk spel.. :banaan:

Als je van sniperen houdt, dan zal je dit zeker bevallen :lol:

Nu nog even wachten op COD Black Ops.. :drank:

Ahh met dit spel jan je Taliban strijders omleggen toch? Black Ops heb ik in ieder geval al gereserveerd :guitar:

Heb jij ook MW2 en WaW ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.