Ga naar inhoud

Gamers Topic


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vannacht COD Black Ops gekocht..(€ 44,-) :blink:

en even 10 minuten multiplayer gedaan.. :muur:

Lijkt me wel weer een toppertje, als je van FPS houdt.. :muur:

Ohhh jij was dus één van die malloten die om 00:00 voor de winkel lag :schater:

Ga hem ook op zeker nog wel even halen....al vermaak ik mij nog steeds prima met MW2..

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ohhh jij was dus één van die malloten die om 00:00 voor de winkel lag :schater:

Ga hem ook op zeker nog wel even halen....al vermaak ik mij nog steeds prima met MW2..

Ik was er om 23:55 uur en om 00:20 liep ik al weer naar buiten, ging veel sneller dan gedacht.. :blink:

in totaal denk ik een mannetje of 300 :schater:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Heb gister Black Ops natuurlijk gespeeld.. :thumbup: maaruh, moet toch zeggen dat het me ietswat tegenvalt..

had er toch echt iets meer van verwacht, ook de graphics stellen lichtjes teleur.. :wave:

Heb overigens alleen nog maar de multiplayer gespeeld, dus vanavond maar eens de singelplayer doen. :fiew:

Link naar reactie
Vanaf 24 november zou ie te koop moeten zijn..

Bron

Hier de carlist alvast..

Helaas, dit wordt meer waarschijnlijk de carlist:

75. S BMW 120d '04

76. S BMW 120i '04

77. P BMW 135i Coupe '07

78. S BMW 320i Touring Car '03

79. S BMW 330i '05

80. S BMW 2002 Turbo '73

81. P BMW Concept 1 Series tii '07

82. S BMW M3 '04

83. P BMW M3 Coupe '07

84. S BMW M3 CSL '03

85. S BMW M3 GTR '03

86. S BMW M3 GTR Race Car '01

87. S BMW M5 '05

88. P BMW M5 '08

89. S BMW McLaren F1 GTR Race Car '97

90. S BMW M Coupe '98

91. S BMW V12 LMR Race Car'99

92. P/S BMW Z4 '03

93. P BMW Z4 M Coupe'08

waarbij de P staat voor een meer uitgewerkt model met interieur en de S voor een model uit GT4 met een update.

Link naar reactie
Ik heb blijkbaar dan een verkeerde lijst gezien en geknipt en geplakt.. :m:

Nee je hebt de lijst die beloofd was in 2007 bekeken. Daar werd nog gesproken van 10.000(!) auto's,

wat inmiddels is teruggebracht naar 1000. Beetje tegenvaller vind ik het wel. In die grote lijst is de

balans tussen amerika/europa/japan echt perfect, nu ligt de nadruk weer op de rijstraketten met

398 verschillende versies van de R34 skyline...

(ps niets tegen japan, had gewoon graag rondjes gereden in een Z3 roadster)

(ps2 heb wel al meerdere keren gelezen dat ze nieuwe auto's blijven ontwikkelen die je dan tegen betaling kan dowloaden. Is er toch nog een beetje hoop!)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
(ps2 heb wel al meerdere keren gelezen dat ze nieuwe auto's blijven ontwikkelen die je dan tegen betaling kan dowloaden. Is er toch nog een beetje hoop!)

Is er inderdaad toch nog een beetje hoop, al zullen het waarschijnlijk wel nieuwe modellen zijn..een Z3 zal er wel niet bij zitten.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Dirt 3

In 2011 zal DiRT 3 nog meer wagens, locaties, routes en evenementen bevatten dan alle andere games uit de serie, inclusief 50 rallywagens die de allerbeste van vijf decennia van de sport representeren. Met de dubbele hoeveelheid circuits dan de hit uit 2009, zullen spelers in DiRT 3 als professionele coureurs aan de top beginnen met een carrière in competitieve off-road races aangevuld met de mogelijkheid zich te bewijzen met showkunsten in Gymkhana-stijl.

Als spelers racen om hun positie op de ranglijst te verbeteren, levert DiRT 3 modder, zweet en versnellingen over de hele wereld: van de intense en verweerde rallyniveaus in Europa, Afrika en de VS tot het uitvoeren van showkunsten en carrière-uitdagingen waar wagenbeheersing tot spectaculaire hoogtes wordt genomen. DiRT 3 wordt nu in de Codemasters Studios ontwikkeld voor de release in 2011 voor het Xbox 360®-videogame en entertainmentsysteem van Microsoft®, het PLAYSTATION®3-computer entertainmentsysteem en PC Games For Windows® LIVE.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Er is een GT5 + PS3 aanbiedingskit. Iets meer dan 300 euro meen ik. En dan nog een stuurtje....

Ja maar die hele handel die had ik juist en die is vervolgens naar Ruud gegaan weet je nog :blink:

Heb geen plek meer voor stoel en stuurtje :rolleyes: maar misschien ga ik mn vriendin heeeeel lief aankijken tegen de kerstdagen aan haha

Link naar reactie

W00t :thumbup:

GT5 is erg gaaf............

"I have a confession to make"

Tijdje.. circa een week en 3 dagen geleden heb ik GT5 en de PS3 besteld. Zaterdag de bekabeling gehaald (had ik beter mee kunnen bestellen.. was aardig wat goedkoper geweest).

En het spel is zooo gaaf :thumbup::schater:

Natuurlijk wist ik wat voor auto ik gewoon moest hebben :D

Tsukuba%20Circuit_2.jpg

Maar ook deze mag er zijn :thumbup:

Alaska%20(Snow).jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.