Ga naar inhoud

Gebruikte Z4 kopen


GuidoK

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb dus ook een bluetooth aansluiting in mijn ZZZZ maar krijg dat %$# ding niet aangesloten! Zijn er diverse houders beschikbaar ofzo ?

je bent geen houder nodig om je blauw tand te gebruiken

heb de houder van de iphone er in zitten maar gebruik deze nooit

gr eric

Link naar reactie
je bent geen houder nodig om je blauw tand te gebruiken

heb de houder van de iphone er in zitten maar gebruik deze nooit

gr eric

Volgens het boekje dat erbij zit moet je wel degelijk de telefoon eerst aansluiten op de houder. Hoe doe jij het dan ?

Link naar reactie

Nee, dat hoeft helemaal niet. Ik heb altijd eerst de telefoon dan veel later de cradle.

Druk de bluetooth symbool (in de armsteun) in een aantal seconden, dan zet het contact aan in stand 1 (nog steeds knop indrukken).

Knop loslaten, en het navigatie scherm zegt "pairing". Op je telefoon, zet de "bluetooth" aan en op zoeken. Als hij hem vindt, zegt het scherm "enter pass code" en je moet de 4 cijferige nummer invoeren.

Klaar is Kees.

(als je geen navigatie scherm hebt, gaat het met piepjes geloof ik).

Link naar reactie
Nee, dat hoeft helemaal niet. Ik heb altijd eerst de telefoon dan veel later de cradle.

Druk de bluetooth symbool (in de armsteun) in een aantal seconden, dan zet het contact aan in stand 1 (nog steeds knop indrukken).

Knop loslaten, en het navigatie scherm zegt "pairing". Op je telefoon, zet de "bluetooth" aan en op zoeken. Als hij hem vindt, zegt het scherm "enter pass code" en je moet de 4 cijferige nummer invoeren.

Klaar is Kees.

(als je geen navigatie scherm hebt, gaat het met piepjes geloof ik).

Top thanks...ga ik direct proberen zometeen ! :rolleyes:

Link naar reactie
let op er is ook versie die niet via blauw tand werkt maar alleen via de cradel.

dit zat er eest in bij deze is geupdate door de dealer naar pairen met het knopje

was een onderhandeling bij de koop.

gr eric

Dan zeker alleen in NL want in UK is het altijd dezelfde geweest ...

Link naar reactie
:rolleyes: sukkel. Ik dacht dat je je terminologie gewoon door elkaar aan het halen was met je gemekker over een cradle. Je dacht echt dat die nodig was om te pairen???? Uit welk jaar kom jij??? :hamer:

maar hij werkt nu wel :lol: ... je vriendin pair je toch ook niet zonder cradle :D ...nu nog even uitvinden hoe ik mijn telefoonboek erin krijg...

Link naar reactie

om je telefoonboek over te seinen zal je waarschijnlijk het programmatje nokia 810 contact download nodig hebben:

http://europe.nokia.com/get-support-and-so...ia-810/software

neem de s60 3rd editon versie.

.sis installeren, applicatie verschijnt in persoonlijke toepassingen (of equivalent), het programmatje hoef je alleen maar te starten.

Dit emuleert een oud systeem van telefoonboek overseinen.

Waarschijnlijk moet je na het overseinen het programmatje weer afsluiten. (procedure herhalen als er mutaties in je telefoonboek gemaakt zijn)

Althans, dit werkt altijd bij oude carkits. De nieuwste carkits ('k weet niet of bmw die heeft) kennen wel modernere koppeltechnieken.

Link naar reactie
om je telefoonboek over te seinen zal je waarschijnlijk het programmatje nokia 810 contact download nodig hebben:

Volgens mij ging dit topic over die vragenlijst van je. Waar hebben we het nu in godsnaam over, blauwtandsettings en telefoonboekprogrammaatjes <_<

Link naar reactie
Volgens mij ging dit topic over die vragenlijst van je. Waar hebben we het nu in godsnaam over, blauwtandsettings en telefoonboekprogrammaatjes <_<

Ik probeer alleen maar iemand te helpen. Ik snap niet dat je daarover boos kan worden.

Link naar reactie

Hoi Guido,

Heb zelf afgelopen April een 3.0 uit 2003 vol opties in Nederland gekocht. Gok dat ook met de nieuwe BPM regeling onder de streep het prijsverschil niet bijster groot is. Had ook niet zoveel tijd / zin om een rondje Duitsland te doen, dat zou je ook nog mee kunnen tellen.

Viel spass met de zoektocht anyway <_< groetjes, nico.

Link naar reactie
Relax ;) Je hebt Martijn nog niet boos gezien brodkavelarg.gif
;) ik ben het helemaal met zoek een Z4, iemand tips eens. Waar bemoeit die MdV zich eigelijk mee <_<

Maar om nou dit hele topic te vervuilen met dit gaat mij ook te ver

Even geduld hebben na het paren want de eerste keer duurt het wel even.

:newblush:

Link naar reactie
Gok dat ook met de nieuwe BPM regeling onder de streep het prijsverschil niet bijster groot is.

Ik heb me nog niet voor de volle 100% verdiept in bpm regelingen, en wat allemaal nieuw is. De douane-aangifteformulieren die thans te downloaden zijn zijn qua geldigheid gedateerd op vanaf januari 2008. Ik weet niet of dit de nieuwe bpm regeling is waarover je spreekt.

Ik heb al wel gezien dat je op 3 manieren bpm kan berekenen (taxatie, koerslijsten en forfaitaire tabel. In de voorbeelden van de douane is het dmv de forfaitaire tabel duurder (maar ook makkelijker).

Als ik bpm calculators van oa autoweek e.d. op een import z4 loslaat (welke m.i met de forfaitaire tabel werken) van omstreeks halverwege 2003 met wat extra geld voor opties, schat ik dat ik tussen de 3200 en 3900 euro aan bpm zal moeten betalen. Als ie wat jonger is wordt dat iets meer. Of een auto in nederland of duitsland goedkoper is laat ik even in het midden omdat dat staat of valt met de deal die je kan maken. In duitsland is echter het aanbod in de uitvoeringen die ik zoek vele malen groter, dus kijk ik voornamelijk daar.

Link naar reactie
Ik probeer alleen maar iemand te helpen. Ik snap niet dat je daarover boos kan worden.

:rolleyes: newbies krijgen me niet boos (of er moet een staldeur voor staan :schater: ) slechts lichtjes geirriteerd over het feit dat ik de moeite heb genomen je waslijst met vragen te beantwoorden, maar dat een beknopt 'bedankt' er tegenwoordig niet meer van af lijkt te kunnen ;) maar ehm, succes met de aanschaf van je Z4 :rolleyes:

Link naar reactie
Ik probeer alleen maar iemand te helpen. Ik snap niet dat je daarover boos kan worden.

Begin je al een beetje te wennen aan die vreemde snuiters hier op dit forum?

Overigen gedragen ze zich op forumritten en bij de "meet en vreet" ontmoetingen, heel gedwee (dan is hun vrouw er bij).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.