Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010

Zzazkia

Aanbevolen berichten

• Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou een doggy bag wil ik best regelen maar we hebben 1 keer op een niet nader te noemen R. K. moeten wachten tot half negen en ik kan je garanderen, dat doen we niet nog een keer. Half 8 aan tafel, hopelijk om 8 uur bestellen, hopelijk voor half 9 een warm dood beest op mijn bord.

Link naar reactie
Jullie eten dan niet mee neem ik aan :unsure: ?

In ieder geval vast van harte met jullie jubileum ;).

Dank je! :kisstogether:

Eten niet mee nee, we hebben dan al een lopend buffet achter de kiezen (als we em kunnen vangen hoor).

Maar hoop wel ff langs te waaien. Zou gezellig zijn!

Link naar reactie

Zou zeker gezellig zijn, maken we er een feesie van ;)

Fijne dag morgen :unsure:

Dank je! :kisstogether:

Eten niet mee nee, we hebben dan al een lopend buffet achter de kiezen (als we em kunnen vangen hoor).

Maar hoop wel ff langs te waaien. Zou gezellig zijn!

Link naar reactie

Eetze vanavond!! :drank: volgende ronde probeer ik weer bij te zijn.. :ok: Tot zondag!

Link naar reactie

en dan denk je in Zevenhuizen al alles een keer gezien te hebben maar nee hoor, het kan nog gekker.

zonder foto's geloof je het toch niet dus wacht maar af.

En het was in ieder geval weer erg gezellig :kisstogether:

Link naar reactie

En nog even een post met een wat andere inhoud. Afgelopen maand zijn er waarschijnlijk aardig wat mensen weggegaan zonder alles te betalen. Hierdoor is een rekening van €19,40 blijven staan tot deze maand.

Omdat wij het niet vinden kunnen anderen hiermee op te zadelen heeft Ruud, ja alweer hij, de rekening voldaan, terwijl hij er vorige maand niet eens was.

Nu weet ik dat er mensen beweren dat het wellicht niet allemaal even goed wordt bijgehouden door La Baraque maar ook gisteren hebben wij geturfd en het klopte perfect. Dus zo lang het tegendeel niet bewezen is door zelf al je drankjes, eten, toetjes, sausjes en weet ik veel wat nog meer bij te houden is dit voor mij geen issue.

Mijn verzoek is dus geen rekeningen meer te laten staan. Post de eventueel teveel afgerekende zaken (het bonnetje) gewoon hier en vertrouw erop dat de aanwezigen zich bij het afrekenen hebben vergist en deze vergissing zullen goedmaken.

Zo vertrouw ik er ook op dat de deelnemers van afgelopen maand Ruud wel weten te vinden en hem zullen terugbetalen.

En ter info, dat wist ik ook niet, bestelde rum wordt aangeslagen als Malibu. De Malibu van dit bonnetje is dus rum geweest.

naamloosmr.jpg

Link naar reactie

Iedereen bedankt, ook namens Ewout, dat jullie met ons hebben geproost op de fantastische mijlpaal: 100.000 km!

Dit wilden wij niet ongemerkt voorbij laten gaan natuurlijk! En dus hebben we ons feestelijk aangekleed die dag, het eerst gevierd met familie enzo.

Nouja foto's... zeggen zoveel meer dan woorden.

IMG_1583.jpg

We moesten er even 3 km voor om, maar toen hadden we hem op de parkeerplaats van La Baraque precies op 100.000!

IMG_0300.jpg

100.000 km!!!! Yessss!!!

IMG_0302.jpg

Groepsjuichen, je Z die 100.000 haalt, dan heb je wat te vieren ja!

IMG_1590.jpg

Toast met alle aanwezigen van de maandelijkse meet & greet

IMG_1591.jpg

We hadden speciaal voor deze mijlpaal mooie feestkleding aangetrokken. Niet erg praktisch maar gelukkig was Ruud erg galant en behulpzaam.

Thnx allemaal!! Wij vonden het super!

Link naar reactie
Iedereen bedankt, ook namens Ewout, dat jullie met ons hebben geproost op de fantastische mijlpaal: 100.000 km!

Dit wilden wij niet ongemerkt voorbij laten gaan natuurlijk! En dus hebben we ons feestelijk aangekleed die dag, het eerst gevierd met familie enzo.

Humor :kisstogether::rolleyes:

En leuke foto's, trouwens.

Link naar reactie
Zo vertrouw ik er ook op dat de deelnemers van afgelopen maand Ruud wel weten te vinden en hem zullen terugbetalen.

Dat help ik je hopen :kisstogether: .

Een fout maken is menselijk, en soms let je niet zo goed op. Maar dan zet je dat als gezelschap toch recht zeker?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

(Hoewel ik er niet bij ben/was)

Wel weer lekker Hollands he.. die bonnetjes troep..

Kan daar zo slecht tegen..

Waarom maak je niet gewoon met z´n allen een pot..iedereen stopt er geld in..

en als ie op is... stop je er weer geld in.

En dan altijd dat eeuwige excuus dat niet iedereen evenveel drinkt etc..

NOU EN, daarvoor ben je toch "vrienden"...

Link naar reactie
(Hoewel ik er niet bij ben/was)

inderdaad dat was je niet. En aangezien er een behoorlijk verschil in eet/drinkgedrag is werkte het prima. We doen dit nu al jaren :kisstogether: en het gaat bijna altijd goed en anders wordt het wel geregeld. Ik ga er dus ook van uit dat dat nu ook gebeurt.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
inderdaad dat was je niet.

klinkt een beetje zoals van: "dus waar bemoei je je mee"..

als ik het ook zo moet opvatten, dan heb ik direct nog een reden om nooit te komen..

Link naar reactie
klinkt een beetje zoals van: "dus waar bemoei je je mee"..

als ik het ook zo moet opvatten, dan heb ik direct nog een reden om nooit te komen..

Vat het op zoals je wilt. dat kan niemand voor je bepalen. Je zou het ook als uitnodiging kunnen opvatten om ook een keer geheel vrijblijvend te komen en zien hoe het eraan toegaat. Misschien is voor de maanden daarna je agenda voor de eerste donderdag van de maand meteen gevuld.

Als je maar bijhoudt wat je eet en drinkt en het daarna afrekent :schater:

Link naar reactie

Super foto's Jacq, JULLIE zagen er super uit! en uiteraard GEFELICITEERD!! :kisstogether:

Link naar reactie

:muur: :muur: :muur:

Wij zijn er bijna altijd bij... zijn we er een keer niet... krijg je dit...

Jacq en Ewout, willen jullie de volgende keer nog een keer die 100.000km-outfit aantrekken, ik wil dat ook wel ff live aanschouwen :thumbup: . Wat een GENIALE actie zeg.

O, en uiteraard van harte met jullie 100.000km-jubileum en ik heb zo'n idee, zo aan de foto's te zien dat jullie ook nog met een andere aangelegenheid gefeliciteerd kunnen worden :) ;).

Link naar reactie
Het was weer gezellig!!! en de spareribs niet te versmaden... :thumbup: , alleen wat waren we vroeg thuis...??? :muur::)

Maar ik heb ik nog wel een huishoudelijke mededeling:

Wij waren de laatste bij het afrekenen en het bleek dat er nog bijna € 20 aan consumpties open stond.

Dat was vorige maand ook al zo. (dus staan er nu twee bonnetje open van samen bijna € 40)

Nu lijkt het mij beter om de volgende ronde toch even een kleine notitie te maken van wat je gedronken hebt.

Nu kan het zijn dat je toch onbewust wat vergeet of dat de Barak onbewust teveel rekent, nu kan dat niet gecontroleerd worden.

Dus volgende keer even de drankjes voor jezelf opschrijven...dat lijkt me niet teveel gevraagd..

De twee openstaande bonnetjes blijven staan voor de volgende keer.

Als het dan wordt verdeeld over alle mensen, moet je misschien € 2,00 bijbetalen, dan zijn we van die achterstand af en is de Barak ook weer blij.

Dus lieve partypeople, volgende keer even een pennetje meenemen, en anders neem ik er in ieder geval een paar mee... :muur:

En nog even een post met een wat andere inhoud. Afgelopen maand zijn er waarschijnlijk aardig wat mensen weggegaan zonder alles te betalen. Hierdoor is een rekening van €19,40 blijven staan tot deze maand.

Omdat wij het niet vinden kunnen anderen hiermee op te zadelen heeft Ruud, ja alweer hij, de rekening voldaan, terwijl hij er vorige maand niet eens was.

Nu weet ik dat er mensen beweren dat het wellicht niet allemaal even goed wordt bijgehouden door La Baraque maar ook gisteren hebben wij geturfd en het klopte perfect. Dus zo lang het tegendeel niet bewezen is door zelf al je drankjes, eten, toetjes, sausjes en weet ik veel wat nog meer bij te houden is dit voor mij geen issue.

Mijn verzoek is dus geen rekeningen meer te laten staan. Post de eventueel teveel afgerekende zaken (het bonnetje) gewoon hier en vertrouw erop dat de aanwezigen zich bij het afrekenen hebben vergist en deze vergissing zullen goedmaken.

En ter info, dat wist ik ook niet, bestelde rum wordt aangeslagen als Malibu. De Malibu van dit bonnetje is dus rum geweest.

naamloosmr.jpg

edwin zi post boven naar de reden van het bonnetje. Ik hoor niet van dat andere bonnetje.??

Dit is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt!!!!

Er zijn dus of forummers die slordig zijn met het onthouden van de bestelling(lees drankjes) of La Barraque slaat teveel aan. Dit laatste vrijwaard de slordigheid.

Ook al eerder is de tip gegeven om een beirviltje te pakken en secuur bij te houden wat je hebt besteld. Is nietwaterdicht maar dit voorkomt wellicht een overschot bij de kassa. Er staan op het bonnetje zeker een aantal niet tot de meest algemene drankje behorende groep dus daarvan zal best enige herkenning zijn en als je dit voortaan bijhoud moet dit na te gaan zijn.

Volgende keer kunnen we misschien een pro-forma totaalbon opvragen en eerst controleren? Idee?

Link naar reactie
Gefeliciteerd Jacq & Ewout !!

Leuk ook om zo uitvoerig die 100.000 km te vieren, héél origineel!!

Tuurlijk, alles voor de auto B)

Humor :thumbup::muur:

En leuke foto's, trouwens.

Thnx ;) Degene waar alles om draait staat er eigenlijk weinig op, maar die krijgen we nog :lol:
Super foto's Jacq, JULLIE zagen er super uit! en uiteraard GEFELICITEERD!!
Dank je wel!
:muur: ;) :muur:

Wij zijn er bijna altijd bij... zijn we er een keer niet... krijg je dit...

Jacq en Ewout, willen jullie de volgende keer nog een keer die 100.000km-outfit aantrekken, ik wil dat ook wel ff live aanschouwen :muur: . Wat een GENIALE actie zeg.

O, en uiteraard van harte met jullie 100.000km-jubileum

Nog een keer aantrekken? Ik moet er niet aan denken haha, wat een gedoe joh. Je moet echt bijtijds naar huis om puf te bewaren om eruit te komen.

Was leuk voor een keer, maar we doen het nooit meer ;-) Ik zei nog.. we komen wat vieren! Maken we er natuurlijk wel een btje feestelijk moment van! :) Thnx voor de felicitatie!

en ik heb zo'n idee, zo aan de foto's te zien dat jullie ook nog met een andere aangelegenheid gefeliciteerd kunnen worden

Hoesoooow?

Link naar reactie

Is het geen optie om per auto op de Meet & Greet 1 euro of 0.50 te vragen dat is niet veel en is er dan een tekort bij het afrekenen betalen we die uit de pot, zit er bv 50euro stoppen we weer.

Laat die pot achter bij de bar dan is die er altijd , ik kan me voorstellen dat als je in beschonken toestand naar huis gaat mischien wel eens 1 biertje vergeet of 2 of 3 of 4 of............

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.