Ga naar inhoud

Coupe/V10 meeting 2009 - 31 oktober 2009


RvE

Aanbevolen berichten

Dat het zaterdag 31 oktober is, staat toch al echt sinds 21 augustus vast. Maar ik heb het er nog maar eens expliciet bijgezet in de openingspost.

Er is alleen een deadline voor de "magische" Zeeuwsche Vissoep (je moet Per natuurlijk wat tijd geven voor het vissen) en het eten 's avonds (schijnbaar populaire toko, dus ik moet morgen/overmorgen reserveren). Verder heeft Doetzen voldoende koffie! :ok:

:P oops, op mijn kalender staat inderdaad 31 okt als laatste dag :newblush: , dus even niet goed opgelet, en dit als een zondag bekeken.

Ok, Noorderburen, laat de grapjes maar volgen (kan iedereen overkomen, vooral mij dus)

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:newblush: Hallo QP (en andere) trawanten... Wij zullen het dus niet halen Zaterdag... Te veel werk en andere 'dode-lijnen'. Ik had nochtans heel erg graag het V-10 monster even aanschouwd en misschien horen draaien.

Dus aan dezen die wel gaan, have fun :P

Link naar reactie

Leuk dat je ook komt Bas! :thumbup:

Kom toch samen met een bijrijder even een kijkje nemen... mits dat is toegestaan natuurlijk.. <_<

Geen probleem, we zien je wel aan komen knallen met je Clio Sport! :ok:

Link naar reactie
Moet je teleur steller.., is maar een 2 liter en een v10 gaat er echt nooit inpassen! :schater:

Dit soort dingen moet je nooit zeggen in de buurt van Per en zijn kornuiten, voordat je het weet hebben ze de motorzaag in je auto gezet om het tegendeel te bewijzen. :)

Link naar reactie
Dit soort dingen moet je nooit zeggen in de buurt van Per en zijn kornuiten, voordat je het weet hebben ze de motorzaag in je auto gezet om het tegendeel te bewijzen. :)

Er was al eens een Clio met een V6 erin gelepeld, toch? Dit zijn maar vier cylinders meer, zou Per zeggen.....

Link naar reactie
Je hebt Clio's met 4 pitters voorin, je hebt Clio's met 6-pitters achterin.

Samen maakt 10 en de bijrijdersstoel zit met maar een paar boutjes vast.

Ik bedoel maar. Dat lijkt me dus geen probleem. Bas: jij krijgt een bijzondere Clio! :)

Link naar reactie
Pas op: zeg nooit nooit. Ik heb hier toevallig nog een 6-pitter op zolder liggen en wedden dat die erin kan! :rolleyes:

That's the spirit Per! En reken maar dat Per zo'n karweitje even tussen de vissoep en de koffie uit z'n mouw schudt.....!

Link naar reactie

superhero18373vr1.gif

Als traditionele laataanmelder en V10 fan van het eerste uur, wil ik morgen ook graag 'even' komen kijken. Maarten (mijn jongste zoon) is ook van de partij.

Ruud had er vast al rekening mee gehouden :thumbup: .

Geen vissoep, wel mee eten 's-avonds.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.