Ga naar inhoud

Coupe/V10 meeting 2009 - 31 oktober 2009


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vanwaar, hoe, en via gaan we :rolleyes:

Frank, jij en ik kunnen verzamelen bij het BP tankstation langs de A2, net voor Nederweert. Roy kan dan ergens aanhaken op de ring van Eindhoven. Daarna kunnen we door: Tilburg, Breda, Bergen-op-zoom, Steenbergen, St Philipsland.

Link naar reactie
Is er al een aanvangstijd?

Uh...nee :angry: Maar reken niet op een hele vroege aanvangstijd, zeker niet voor de middag.

Zodra mijn organiserende wederhelft weer in NL aan is gekomen gaan we eens nadenken over wat we allemaal gaan doen en wanneer. :rolleyes:

Link naar reactie
Uh...nee :angry: Maar reken niet op een hele vroege aanvangstijd, zeker niet voor de middag.

Zodra mijn organiserende wederhelft weer in NL aan is gekomen gaan we eens nadenken over wat we allemaal gaan doen en wanneer. :rolleyes:

Nuja, ik houd de optie open en hoop dat ik vanuit Den Haag via St.Philipsland naar Heeze rijden kan... Ik zeg nog niet af!

Link naar reactie
Frank, jij en ik kunnen verzamelen bij het BP tankstation langs de A2, net voor Nederweert. Roy kan dan ergens aanhaken op de ring van Eindhoven. Daarna kunnen we door: Tilburg, Breda, Bergen-op-zoom, Steenbergen, St Philipsland.

Als we bij de MAC nederweert afspreken, dan kom ik daar anders wel naar toe, is niet zo ver uit Helmond. MAC's kan ik altijd goed vinden en hoeven we maar 1 keer te stoppen.

Link naar reactie
Als we bij de MAC nederweert afspreken, dan kom ik daar anders wel naar toe, is niet zo ver uit Helmond. MAC's kan ik altijd goed vinden en hoeven we maar 1 keer te stoppen.

Kreeg gisteren een bericht van Maarten dat ie ook meekan. Dus we kunnen ook bij hem in de buurt verzamelen (duistere gebied tussen Eindhoven en Belgie :rolleyes: ) Daarbij is "vaak stoppen" ook gelijk aan "vaak koffie", altijd goed (mijn naam is niet voor niets Ruud :angry: )

Link naar reactie
Members die aan hebben gegeven waarschijnlijk/in principe/onder enig voorbehoud te kunnen:

Gessel - ? (hij zal toch niet echt "Gessel" heten ;) )

OmeLo - Staat me iets bij van "Louis"

Vraag aan bovenstaande members om even te laten weten of je daadwerkelijk gaat komen (in principe), dan weet Per hoeveel vis ie moet gaan vangen 's morgens ;)

Check, Louis is de 'echte' naam inderdaad. Ik kom, met vriendinnetje (Margreet), maar moet rond 15u weer weg om andere evenementen in het oosten des lands bij te wonen. Evenzogoed: de vissoep van Per kan ik natuurlijk niet missen (ohja, er was nog iets met een V10 QP... <_< )

Link naar reactie
Lieve Ruudje en Lieve Zigeuner in je tabbert,

is dit festijn nu ook voor de kleine spruiten en eegas of enkel voor diegenen met een uitstekend geslachtsdeel (incl. Nadia)?

Nadia is bijzonder welkom. Ze mag Edwin ook meenemen.

Kleine spruiten wordt lastiger (ook niet die van Burger ;) ) die kunnen wegwaaien als je zo dicht bij de zee zit.

Link naar reactie

Wederom een zaterdag... ;)

Aangezien ik mijn filiaal alleen moet rechthouden sinds kort, kan ik elke zaterdag aan het werk...

Zal helaas dus niet lukken voor mij... *zucht* Sorry Ruud.

Link naar reactie

De kans dat wij (Fientje en ik) komen wordt steeds groter. Wanneer is de laatste datum voor inschrijving??

Link naar reactie

Flikker op Bart. gaan we toch niet vragen. Ik heb dat weekend de kinderen dus ik neem ze gewoon mee.

@ de Zeelimbo's Willen jullie limonade regelen en speelgoed voor mijn kleine prinses van 5 alsmede oppas? Voor het eten volstaat een tosti of patat met kipnuggets. Voor mijn puberende zoon van 13 graag cashewnoten, cassis een Playstation 3 en een oppas van ongeveer 16 met grote tieten zodat dat joch ook nog wat te dromen heeft. Eten patat met kipnuggets graag Dank U :fiew:

Lieve Ruudje en Lieve Zigeuner in je tabbert,

is dit festijn nu ook voor de kleine spruiten en eegas of enkel voor diegenen met een uitstekend geslachtsdeel (incl. Nadia)?

Link naar reactie
Flikker op Bart. gaan we toch niet vragen. Ik heb dat weekend de kinderen dus ik neem ze gewoon mee.

@ de Zeelimbo's Willen jullie limonade regelen en speelgoed voor mijn kleine prinses van 5 alsmede oppas? Voor het eten volstaat een tosti of patat met kipnuggets. Voor mijn puberende zoon van 13 graag cashewnoten, cassis een Playstation 3 en een oppas van ongeveer 16 met grote tieten zodat dat joch ook nog wat te dromen heeft. Eten patat met kipnuggets graag Dank U :fiew:

Frenk, een zoon van 13? Je ziet er echt een stuk jonger uit dan je blijkbaar bent. Overigens worden die cashewnoten, cassis en die PSP lastig. Die grote tieten zijn geen punt!

Link naar reactie

Txs Frank Mijn dag is weer goed. :fiew: Waarom zijn die grote tieten geen punt. Hangen ze op haar knieen? :schater:

Frenk, een zoon van 13? Je ziet er echt een stuk jonger uit dan je blijkbaar bent. Overigens worden die cashewnoten, cassis en die PSP lastig. Die grote tieten zijn geen punt!
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.