Ga naar inhoud

Coupe/V10 meeting 2009 - 31 oktober 2009


RvE

Aanbevolen berichten

Helaas, defintieve no-go voor mij gezien de tijdstippen. Ben pas om 17:00 klaar met werken, dan stropdas nog uittrekken en rijden is onhaalbaar. Jammer!

Have fun :fiew:

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel intresse om langs te komen op het grote Coupe (met of zonder M V10) meeting 2009.

Wel onder voorbehoud, want ik heb helemaal geen zin en nu kan ik later eenvoudig af zeggen.

Daarbij weet ik de weg niet.

Volgens de titel is het voor coupe's met of zonder M in de naam, gelukkig heb ik die niet, dus mag ik niet eens komen.

Maar dat zijn nog geen goede smoezen.

Misschien is het beter als ik de ochtend voor aanvang zeg dat ik ontvoerd was door venusvrouwtjes.

Je kent ze wel, die grapjassen met die ufotjes.

Ook deze keer hebben ze mij weer misbruikt voor vreselijke lichamelijke experimenten.

Zo ook volgende week. Dan gaan ze een bizar experiment op me uitvoere genaamd: "jip die knotsie grande boemsie".

Vrij vertaald: "Hoe gaat een der knapste menschpersonen om met een tampeloerus gigantus".

Je zult begrijpen dat dat experiment zwaar aan me zal tillen, want ik ben nou niet echt veel gewend.

Ik denk dat ik met die smoes wel weg kom.

Dus: ik kom wel wat foto'tjes maken van dees en genen, tenzij het kloteweer is of ik geen zin heb.

Link naar reactie
  • Administrator
Ook deze keer hebben ze mij weer misbruikt voor vreselijke lichamelijke experimenten.

Ofwel "vLeselijke experimenten" ...

Link naar reactie

Aan je nickname te zien kom je uit voormalig Joegoslavie en daarom de volgende vraag. Heb je in de laatste Balkanoorlog wellicht een kogel in je hoofd gehad of heeft Dr Mengelovitch verschrikkelijke experimenten op je hersenen uitgevoerd :drank: Andere mogelijkheden zijn : Je bent zo geboren, je bent uit je wiegje gevallen of je bent misbruikt door de oppas. Ik hoop voor jou het laatste maar bottom line, er zit wel minimaal een draadje bij je los :kisstogether:

Ik heb wel intresse om langs te komen op het grote Coupe (met of zonder M V10) meeting 2009.

Wel onder voorbehoud, want ik heb helemaal geen zin en nu kan ik later eenvoudig af zeggen.

Daarbij weet ik de weg niet.

Volgens de titel is het voor coupe's met of zonder M in de naam, gelukkig heb ik die niet, dus mag ik niet eens komen.

Maar dat zijn nog geen goede smoezen.

Misschien is het beter als ik de ochtend voor aanvang zeg dat ik ontvoerd was door venusvrouwtjes.

Je kent ze wel, die grapjassen met die ufotjes.

Ook deze keer hebben ze mij weer misbruikt voor vreselijke lichamelijke experimenten.

Zo ook volgende week. Dan gaan ze een bizar experiment op me uitvoere genaamd: "jip die knotsie grande boemsie".

Vrij vertaald: "Hoe gaat een der knapste menschpersonen om met een tampeloerus gigantus".

Je zult begrijpen dat dat experiment zwaar aan me zal tillen, want ik ben nou niet echt veel gewend.

Ik denk dat ik met die smoes wel weg kom.

Dus: ik kom wel wat foto'tjes maken van dees en genen, tenzij het kloteweer is of ik geen zin heb.

Link naar reactie

Vele generaties voor mij, alswel ikzelf, zijn in Nederland geboren.

Dat is overigens best een leuk verhaal.

Ook wel wat lang, dus zal ik het wel een keer vertellen als iemand er geinteresseerd in is.

De korte versie luidt als volgt:

22.000vc: Oudopa Prutsovic knuppelt Opoe Betsie en daar komen 4 kinderen uit voort.

50vc: Oudopa Prutsovic gaat een stukkie zeilen en komt op een feestje Opoe Cleopatra tegen. Ze krijgen een liefdesbaby.

4nc: Oudopa Prutsovic heeft een volkstuintje naast Opoe Maria, daar is stiekem een kindje uit voortgekomen.

1730: Oudopa Prutsovic drinkt met buurvrouw Ruyten wat teveel borrels; ze noemen de tweeling Sergei en Petrov.

1970: Pa Prutsovic voost wat met een een chickie en daar kom ik vandaan.

Voornamelijk de periode rond de 12e en 18e eeuw hebben ervoor gezorgd dat mijn betoog vaak door anderen moeilijk te volgen is.

Best grappig: eind 1800 had Oudopa Prutsovic een one-night-stand met Pauline Koch. Die kreeg een zoon die ook niemand begreep.

Maar nu ga ik even naar de kroeg.

Ik heb een ontzettende dorst en ga daar een magisch drankje drinken.

Een drankje die de dorst lest en tegelijkertijd weer opwekt. Kundig drankje hoor.

Link naar reactie

Ach ach,

Die arme jonge kan er niets aan doen , Hij heeft bij ons in paramaribo te lang in de zon gezeten.

Lieve groetjes van tante bep ,rooie nel ,linke loetje en flip met de losse handjes, O ja en van blauwe harry ( komt van de spiritus)

Tante bep houdt vanaf een zonnig paramaribo wel een vinger aan de pols

Link naar reactie

Tante Bep!!!!

Mijn steun en toeverlaat!

Hoe is het met neef Piet?

Is het nog gelukt met zijn cursus kantklossen?

Of wordt hij daar ook gepest met zijn haak vanwege het ongeluk met de blender toen hij een margerita wilde maken voor dat ene scharreltje die de vriendin was van die ene cagefighter?

Oh ja, wil je mijn palmboom sturen?

Ik heb wat ruimte in mijn tuin, dus kan hem nu eindelijk kwijt.

Link naar reactie
Dus: ik kom wel wat foto'tjes maken van dees en genen, tenzij het kloteweer is of ik geen zin heb.

Leuk dat je ook komt kijken bij de V10 prutser, kunnen jullie pruts-tips uitwisselen! Je staat genoteerd! :blink:

Good luck with the "jip die knotsie grande boemsie" experiment! :kisstogether:

Link naar reactie
Vele generaties voor mij, alswel ikzelf, zijn in Nederland geboren.

Dat is overigens best een leuk verhaal.

Ook wel wat lang, dus zal ik het wel een keer vertellen als iemand er geinteresseerd in is.

De korte versie luidt als volgt:

22.000vc: Oudopa Prutsovic knuppelt Opoe Betsie en daar komen 4 kinderen uit voort.

50vc: Oudopa Prutsovic gaat een stukkie zeilen en komt op een feestje Opoe Cleopatra tegen. Ze krijgen een liefdesbaby.

4nc: Oudopa Prutsovic heeft een volkstuintje naast Opoe Maria, daar is stiekem een kindje uit voortgekomen.

1730: Oudopa Prutsovic drinkt met buurvrouw Ruyten wat teveel borrels; ze noemen de tweeling Sergei en Petrov.

1970: Pa Prutsovic voost wat met een een chickie en daar kom ik vandaan.

Voornamelijk de periode rond de 12e en 18e eeuw hebben ervoor gezorgd dat mijn betoog vaak door anderen moeilijk te volgen is.

Best grappig: eind 1800 had Oudopa Prutsovic een one-night-stand met Pauline Koch. Die kreeg een zoon die ook niemand begreep.

Maar nu ga ik even naar de kroeg.

Ik heb een ontzettende dorst en ga daar een magisch drankje drinken.

Een drankje die de dorst lest en tegelijkertijd weer opwekt. Kundig drankje hoor.

Cum grano salis pur sang!

Overigens wel een goed verhaal :thumbup:

Uiteraard zorg ik voor wat van die kundige drank.

Link naar reactie

Fantastisch, Per Knudsen!

Ik begrijp dat de magie van het kundige drankje u niet onbekend is.

Ik neem misschien nog iemand mee.

Een die kundig is met een fototoestel (dus gelieve driftend de bocht te nemen).

Die ook de magie van de drank der dranken weet te waarderen.

Maar iets minder slap ouwehoert dan ondergetekende.

Daaraantegen snapt hij wel wat je met je zzzvvvvvvvvvv aan het doen bent.

Soms is er iets met mijn karretjes, dan zeg ik "stuk", leeg zijn bedrijfskoelkast en dan zegt hij "heel".

Topgarage!

Link naar reactie
Tante Bep!!!!

Mijn steun en toeverlaat!

Hoe is het met neef Piet?

Is het nog gelukt met zijn cursus kantklossen?

Of wordt hij daar ook gepest met zijn haak vanwege het ongeluk met de blender toen hij een margerita wilde maken voor dat ene scharreltje die de vriendin was van die ene cagefighter?

Oh ja, wil je mijn palmboom sturen?

Ik heb wat ruimte in mijn tuin, dus kan hem nu eindelijk kwijt.

Hallo Prutsje,

Bedoel je Piet von habe nichts zu habe nichts, Oberfeldwebelgruppensturmbahnfurher die een relatie had met Fraulein immerzwanger von truttenstein?

Die is helaas in een vat met eigen gestookte rum gevallen en jammerlijk verzopen..

Nou de groetjes maar weer, en hou je en beetje rustig.

toedeledoki ,Tante Bep.

PS ,de palmboom is onder weg :thumbup:

Link naar reactie

Och nee, wat erg! Gecondoleerd.

Wat sneu dat hij in zijn eigen rum gevallen is.

Het scheelt dan wel een begrafenis, die rum is zo sterk daar lost alles in op.

Ik weet nog goed zijn verhalen te herinneren toen hij voor David Copperfield werkte.

Die knakker kon d'r geen ene reet van, totdat neef Piet hem kwam helpen met zijn goocheltrucjes.

Niks geen fake plane of gat in de vloer. Gewoon wat van Piet's rum erover heen en weg was het.

Wat ik ook wel grappig vond is dat ie een keer ging pissen in de zandbak.

Had ie net wat teveel van zijn eigen rummetje gedronken, dus dat gaf nogal wat ellende.

Tja, neef Piet. Rust in vrede.

Link naar reactie
Hallo Prutsje,

Bedoel je Piet von habe nichts zu habe nichts, Oberfeldwebelgruppensturmbahnfurher die een relatie had met Fraulein immerzwanger von truttenstein?

Die is helaas in een vat met eigen gestookte rum gevallen en jammerlijk verzopen..

Nou de groetjes maar weer, en hou je en beetje rustig.

toedeledoki ,Tante Nel.

PS ,de palmboom is onder weg :thumbup:

Tante Nel / Bep, wat is het nou, of heeft je tante een nog grotere persoonlijkheidsstoornis dan de stoornis waar jij mee gezegend bent ;-) :schater:

Link naar reactie
Tante Nel / Bep, wat is het nou, of heeft je tante een nog grotere persoonlijkheidsstoornis dan de stoornis waar jij mee gezegend bent ;-) :schater:

Stoornis? Ik?

Je moet niet alles geloven wat de doctoren van diverse onderzoekinstanties zeggen.

Wel wil ik bekennen dat ik soms wel eens hallucineer. Dan zie ik wel eens wat vreemds, zoals onder mijn nick-plaatje.

Maar verder is alles goed met me.

Tante Bep is mijn lievelingstante die ik helaas te weinig zie.

Wel grappig dat ze zich hier heeft aangemeld. Ik ken er al wat jaren, maar sommige mensen vinden het toch raar dat ze kan internetten zonder een cumputer te hebben.

Maar tante Bep heeft dat niet nodig. Ze rookt een door haar zelf gerolde sigaar, neemt wat van neef Piet zijn rum, blaast de rook uit en schrijft dan met haar breinaald in de rook. Op misterieuze wijze staat het dan op internet.

Link naar reactie
Tante Nel / Bep, wat is het nou, of heeft je tante een nog grotere persoonlijkheidsstoornis dan de stoornis waar jij mee gezegend bent ;-) :schater:

Nel is mijn tweelingzus ,samen hebben we een voodoo praktijk op de antillen ,en we rijden alle twee in een zzztje.

Link naar reactie
Gessel - ? (hij zal toch niet echt "Gessel" heten :newblush: )

Vraag aan bovenstaande members om even te laten weten of je daadwerkelijk gaat komen (in principe), dan weet Per hoeveel vis ie moet gaan vangen 's morgens :newblush:

Ruud, zet mij maar op de deelnemerslijst, mocht ik eventueel apart moeten parkeren in het roadsterkamp dan vind ik dat geen probleem.

Ik bespeur een creativiteitsdipje in mijn nickname, moet ik maar eens aanpassen dan. Bijvoorbeeld naar "Gessellig" ff zoeken hoe dat werkt op het forum.

Tot volgende week, ik neem waarschijnlijk nog een bijrijder mee, die lust toch geen vis dus lijkt mij voor de vangst geen probleem.

Gegroet,

Cock ( ja en dat is dan weer mijn voornaam, ik roep wat op mij af :schater: )

Link naar reactie

hoe vervelend ik het ook vind, maar ik ben er zo goed als zeker niet bij. Ik dacht dat het op een zondag was en zie nu pas dat het op zaterdag is. Mocht ik mijn werk heeeel vroeg klaar hebben, dan kom ik toch even kijken, maar er hoeft voor mij geen rekening gehouden te worden met eten of iets dergelijks. Excuus voor de late afmelding, ik zal in de toekomst beter naar de datum kijken!

Link naar reactie
Je gaat zeker niet mee met Munchen III die dit keer naar de UK gaat :drank:

Daar laat ik mij niet door tegenhouden. Ik was twee weken geleden in Londen en dan is het toch lachen als je vrouw in iedere winkel en op terras roept "COCK, kom eens ff kijken..." :schater:

Link naar reactie
Ik dacht dat het op een zondag was en zie nu pas dat het op zaterdag is.

Misschien heb ik wat gemist, (of hebben wij hier een andere kalender :schater: ), maar ik dacht dat 31 oktober een zondag was!

Anyway, wij zijn er nog niet helemaal uit of we KUNNEN komen. (als rasechte Vlaming zelf een huis aan het bouwen, en als de dorpels klaar zijn tegen vrijdag, dan zijn we in het weekend alweer bezet).

Wat is de 'dode lijn' (deadline) voor inschrijving?

Link naar reactie
Wederom een zaterdag... :drank:
Ik dacht dat het op een zondag was en zie nu pas dat het op zaterdag is.
Misschien heb ik wat gemist, (of hebben wij hier een andere kalender :schater: ), maar ik dacht dat 31 oktober een zondag was!

Dat het zaterdag 31 oktober is, staat toch al echt sinds 21 augustus vast. Maar ik heb het er nog maar eens expliciet bijgezet in de openingspost.

Wat is de 'dode lijn' (deadline) voor inschrijving?

Er is alleen een deadline voor de "magische" Zeeuwsche Vissoep (je moet Per natuurlijk wat tijd geven voor het vissen) en het eten 's avonds (schijnbaar populaire toko, dus ik moet morgen/overmorgen reserveren). Verder heeft Doetzen voldoende koffie! :drank:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.