Ga naar inhoud

Ik ben aangehouden wegens een overtreding van de milieuwetgeving


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Ik wilde eigenlijk niet eens de moeite nemen, maar ach ...

Floor, mijn kleine meesteres, als je je hersenpan open zet kun je misschien ook een computer als een instrument zien en verandert alles in je leven. :notworthy:

In je huidige denkpatroon ben je net Clinton die gewoon beweert dat pijpen geen sex is voor hem, en hij dus niet vreemd is gegaan en nooit heeft gelogen.

Alle "nieuwe" ontwikkelingen hebben componenten van oude concepten en zijn een nieuwe compositie van die verschillende oudere componenten. Maakt het niet minder waardevol of knap, maar verdient het niet om dermate krampachtig te blijven roepen dat het is gejat. Echte nieuwe "uitvindingen" zijn heel erg zeldzaam. Newton vertelde dat hij op de schouders van giganten stond toen hij een appel op zijn kop kreeg en het concept gravitatie kon onderbrengen in een formule, net als Einstein verschillende ideeen en observaties van collega's bij elkaar bracht toen hij tot het inzicht kwam dat tijd relatief is. In mijn definitie zijn de formuleringen van de concepten gravitatie en relatieve tijd geweldige "uitvindingen", maar ook hier is het een samenvoegen van verschillende deelgebieden.

Dus...., stop de misbruik van het ooit met goede intentie opgezette systemen van copyright, octrooi en patent. Advocaten zijn net als alle andere mensen alleen maar bezig meer werk (brood) te creeren voor zichzelf, echter ze beginnen hier in NL nu ook een soort nieuwe ambtenaren klasse te worden. Een groep die de regels ten allen tijde mag/kan aanpassen om enige rem op de buitenproportionele groeidrang (ver boven hun toegevoegde waarde) simpel weg te halen.

DVG The Shrike

p.s. Toch knap, vindt je niet RVE, om ook hier weer sex in te zetten. :)

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wilde eigenlijk niet eens de moeite nemen, maar ach ...

Floor, mijn kleine meesteres, als je je hersenpan open zet kun je misschien ook een computer als een instrument zien en verandert alles in je leven. :notworthy:

In je huidige denkpatroon ben je net Clinton die gewoon beweert dat pijpen geen sex is voor hem, en hij dus niet vreemd is gegaan en nooit heeft gelogen.

Alle "nieuwe" ontwikkelingen hebben componenten van oude concepten en zijn een nieuwe compositie van die verschillende oudere componenten. Maakt het niet minder waardevol of knap, maar verdient het niet om dermate krampachtig te blijven roepen dat het is gejat. Echte nieuwe "uitvindingen" zijn heel erg zeldzaam. Newton vertelde dat hij op de schouders van giganten stond toen hij een appel op zijn kop kreeg en het concept gravitatie kon onderbrengen in een formule, net als Einstein verschillende ideeen en observaties van collega's bij elkaar bracht toen hij tot het inzicht kwam dat tijd relatief is. In mijn definitie zijn de formuleringen van de concepten gravitatie en relatieve tijd geweldige "uitvindingen", maar ook hier is het een samenvoegen van verschillende deelgebieden.

Dus...., stop de misbruik van het ooit met goede intentie opgezette systemen van copyright, octrooi en patent. Advocaten zijn net als alle andere mensen alleen maar bezig meer werk (brood) te creeren voor zichzelf, echter ze beginnen hier in NL nu ook een soort nieuwe ambtenaren klasse te worden. Een groep die de regels ten allen tijde mag/kan aanpassen om enige rem op de buitenproportionele groeidrang (ver boven hun toegevoegde waarde) simpel weg te halen.

DVG The Shrike

p.s. Toch knap, vindt je niet RVE, om ook hier weer sex in te zetten. :)

Leuk verhaal,

Heb je er lang over moeten denken? hihihihi!!!

Link naar reactie

Sorry hoor plaatsvervangend Schepper maar dit gebeurde toch echt allemaal bij jou in de buurt (heksenwaag staat toch een paar straten verder?) .Bij jou giert het nog steeds van de gereformeerden. En ik verdenk je ervan dat je er ook een bent geweest.

Was trouwens vorige week in Rome in de St Pieter en naast liegen en bedriegen kunnen die kerkjongens best mooie dingen maken. Heb JP nog zien liggen in zijn tombe en he sends his regards. Ook daar zijn de (zeer gelovige) politieagenten een soort SS'ers want kom niet over een streepje want dan beginnen ze meteen te duwen. Ook leuk, de Zwitserse Garde. Homo's in Zwarte Pieten pakjes. :notworthy:

Link naar reactie

en weer terug naar de muziek...

Wat Bart wil zeggen is dat alles al gedaan is. Die hele discussie heb ik mijn hele professionele muziekcarriere al gehouden/gedaan dus daar heb ik inmiddels geen zijn meer in. Maar idd alles is al gedaan. Ook een bepaalde opeenvolging van noten (een melodie of "lick") is al een keer eerder gebruikt De contekst is alleen steeds weer net ietsje anders. Preicies dus wat moby ook doet. Het gaat er alleen om of het met smaak is gedaan of niet. Het heeft helemaal niet met originaliteit te maken maar dat geldt ook voor de tonen die een violisit uit zijn instrument perst. Het is allemaal "citaat" zoals dat officieel heet.

Nogmaals het gaat om de manier waarop. Het is een balans tussen voordehandliggend en gezocht

Moby is een mooi voorbeeld van het eerste en b.v. squarepusher of Autechre is een voorbeeld van het 2e. Daarbij komt dan natuurlijk ook nog of het resultaat ervan je aanspreekt of niet maar dat is naarulijk gewoon persoonlijk. En ja, ik vind Moby dan toevallig gewoon niet zo mooi.

en weer terug naar Alkmaar

Link naar reactie
Moby is een mooi voorbeeld van het eerste en b.v. squarepusher of Autechre is een voorbeeld van het 2e.

Piepjes bliepje geneuzel. Is niets origineels aan, deed stockhausen al in het pleistoceen.

Link naar reactie
Met dank aan The Schrike, hebben wij nu notie mogen nemen van een vorm van geluid wat zich het best laat omschrijven als .. TERINGHERRIE ..

Uiteindelijk zijn wij nu ook de onuitgesproken maar wel geschreven mening toegedaan dat de op dat tijdstip dienstdoende rijks veldwachter, zich uitermate schappelijk tegenover milieu delinquent heeft opgesteld.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zou het op een ander moment en plaats in combinatie met een andere veldwachter wel eens anders met u af hebben kunnen lopen .. zie in eerdere post omschreven ..

Wij denken dan ook dat het uw ongeschreven burgerplicht is de toenmalig dienstdoende rijks veldwachter op te sporen en deze rijkelijk te voorzien van steekpenningen of een ..moorkop ....

Precies, Die Aso loudmouth's met hun getto blasters in de auto's. Zachter zetten, gewoon lappen en niet lopen janken. (Ja, ik ben weer terug in het land :rolleyes: )

Link naar reactie
Precies, Die Aso loudmouth's met hun getto blasters in de auto's. Zachter zetten, gewoon lappen en niet lopen janken. (Ja, ik ben weer terug in het land :unsure: )

Mooi! Eindelijk weer iemand die wat zinnigs zegt hier :rolleyes: Welkom terug in het land en op het forum!

Link naar reactie
OK, hij kan dan niet zo knap zijn, maar wat vind je nu eigenlijk van zijn muziek?

Eeeh ik bedoelde zijn muziek duffe... Ik vind zijn verschijning juist erg aantrekkelijk en ik trek me dan ook geregeld af m.b.v. foto's van zijn geile lichaam in diverse sexy poses.... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Kijk, dat ze Stoploss aanhouden is best vermakelijk maar onderstaande relaas en zo'n reactie van en wethouder, daar wordt je toch echt gestoord van. Stelletje achterlijke regelneukers.

Een 75-jarige vrouw uit Geldrop heeft een boete van 75 euro gekregen, omdat ze een plastic zakje met broodkruimels in een openbare afvalbak gooide. "Dit lijkt toch nergens op? Ik gooi mijn zakje netjes weg en krijg dan als dank een bekeuring! Onbegrijpelijk!", aldus een verontwaardigde Josephine Nuyts-Wordragen.

De vrouw had net de kippen in de Geldropse Kasteeltuin gevoerd. Ze stopte het zakje in haar fietstas en ging op weg naar de supermarkt. Daar wierp ze het afval netjes in de daarvoor bestemde afvalbak. Ineens stond er een mileubeambte voor haar neus die, volgens de vrouw, op de loer lag in een verdekt opgestelde, geblindeerde auto. "Huisvuil hoort in een grijze container en niet in zo'n afvalbak!" aldus de diender en hij slingerde haar op de bon. Nuyts-Wordragen: "Ik schrok me werkelijk kapot. Ik ben er ook kwaad om. Maar ik laat het er echt niet bij zitten. Ik zal beroep aantekenen tegen zo'n belachelijke boete."

Saillant detail is dat de vrouw slechts een boete van vijftig euro had gekregen, wanneer zij het zakje op de grond had gegooid. Milieuwethouder Laurent Sommer van de gemeente Geldrop is echter onvermurwbaar. Hij is van mening dat de milieubeambte juist heeft gehandeld. "Het is tegen de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. Die regels gelden voor iedereen hier. Die mevrouw is op heterdaad betrapt. Zij was in overtreding. Dat betekent betalen!"

Link naar reactie
Kijk, dat ze Stoploss aanhouden is best vermakelijk :kisstogether::schater:

"Huisvuil hoort in een grijze container en niet in zo'n afvalbak!" aldus de diender en hij slingerde haar op de bon.

Ik kreeg laatst eens 2 bekeuringen tegelijk, Omdat de blauwe parkeerschijf was verlopen+ 1 wiel stond op de stoeprand geparkeerd.

Ik vraag me af wat er in de hersens van deze ambtenaren omgaat. Zijn ze trots op hun werk? Gaan ze voldaan naar huis? Wat zeggen ze (macho gedrag?) tegen hun vrouw als ze thuis komen? Snoeven ze er over op verjaardags feestjes etc.

Link naar reactie

Gelukkig doen ze ook hele nuttige dingen voor de gemeenschap:

In totaal zes rechters hebben ingestemd met het verlof van de beruchte mensenhandelaar Saban B., die tijdens zijn vrijaf de benen nam. Dat zei zijn advocaat Gerard Spong donderdag in het tv-programma Nova.

© ANPVolgens Jan-Hein van Dijk, eveneens advocaat van B., waren de rechters bekend met het dossier.

Daarin stonden onder meer details over de extreme gewelddadigheid van B. jegens zijn slachtoffers, die de vrouwen onder meer sloeg met honkbalknuppels. Ook drie advocaten-generaal hebben volgens Van Dijk ingestemd met het verlof.

Link naar reactie
Dat er weer 1 of ander dom blondje of kapper met een cabrio niet kan parkeren :kisstogether:

Ik was met de PC hoofd trakctor van mijn vrouw. (DODGE NITRO) en die past niet in de parkeervakjes van het klootjes volk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.