Ga naar inhoud

Nieuwe Z4 in Top Gear


Delta737

Aanbevolen berichten

Iemand gisteren nog gekeken?

De X6 werd volledig afgeserveerd. En dat zelfs zonder negatieve opmerkingen over het uiterlijk. De conclusie: waardeloos als terreinwagen en eveneens waardeloos op de weg. Vlees noch vis dus.

Laten we eerlijk zijn: het is toch gewoon een lelijke auto !

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Absoluut, maar kennelijk is dat niet het enige minpunt.

Eigenlijk is er voor alles wat je ermee zou willen wel een andere optie die er beter in is.

Conclusie: je moet 'm kopen omdat je 'm gaaf vindt en niet proberen daar nog rationele argumenten voor te verzinnen.

Ik houd wel van dat soort auto's.... :thumbup:

Link naar reactie
Vlees noch vis dus.

Was toch ook het idee van BMW, een nieuw "segment" neerzetten. Dat ie dan altijd tegen de bestaande referentiekaders beoordeeld wordt, was te verwachten.

Bij ons blaast regelmatig een Alpin weiß X6 3.0d door het dorp, indrukwekkend ding! En een vriend van me krijgt binnenkort zijn X5 3.0d, ook heftig. We zullen zien of onze kleine coupe tegen die pk's en Nm's opgewassen is :thumbup:

Link naar reactie
Was toch ook het idee van BMW, een nieuw "segment" neerzetten. Dat ie dan altijd tegen de bestaande referentiekaders beoordeeld wordt, was te verwachten.

Bij ons blaast regelmatig een Alpin weiß X6 3.0d door het dorp, indrukwekkend ding! En een vriend van me krijgt binnenkort zijn X5 3.0d, ook heftig. We zullen zien of onze kleine coupe tegen die pk's en Nm's opgewassen is :rolleyes:

Indrukwekkend? Vooral heel lelijk. ;)

En een nieuw segment is leuk, maar wat moet je met dit ding? Gisteren was in de uitzending te zien dat het offroad een waardeloos ding is, terwijl aan de andere kant het hoge gewicht en de hoge poten zorgen voor een oncomfortabel gedrag op de weg. Daarbij moet het ook nog een soort coupé voorstellen, waardoor de ruimte achterin niet overhoudt.

Kortom; hij mist de kwaliteiten als terreinwagen, hij mist de kwaliteiten van een comfortabele wegauto, hij is te grof en te lomp voor een sportieve coupé en hij is niet ruim genoeg voor een gezinswagen. Blijft als enige doelgroep de verwende yup over die wel eens iets anders wil - en die kan in deze tijden van crisis zich ook niet meer met een X6 vertonen.

Link naar reactie

X6 wordt net als de Z3 Coupe een auto die je mooi vind of niet... Ik vind ´m briljant.

Ik begin wel een beetje ziek te worden van Topgear. Altijd, maar dan ook altijd zijn de Astons en Range Rovers the best of the best. Zo ook weer de vergelijking tussen de X6 en de Range Rover. Mijns inziens appels met peren vergelijken. En heeft het feit dat de X6 niet de heuvel opkomt niet alles te maken met de gebruikte bandentype? Volgens mij is de intentie van BMW niet om met de X6 of X5 het terrein op te komen, want als je dat wilt koop je toch een Range Rover o.i.d. (Is dat overigens ook niet een auto uit de stal van BMW??).

Edit: even de gewichten opgezocht... BMW X6 xDrive30d - 2050kg, Range Rover TDV8 HSE - 2644kg. De Range Rover Sport TDV6 3.0 SE weegt 2535kg.... ;) .

Link naar reactie
Indrukwekkend? Vooral heel lelijk. :unsure:

En een nieuw segment is leuk, maar wat moet je met dit ding? Gisteren was in de uitzending te zien dat het offroad een waardeloos ding is, terwijl aan de andere kant het hoge gewicht en de hoge poten zorgen voor een oncomfortabel gedrag op de weg. Daarbij moet het ook nog een soort coupé voorstellen, waardoor de ruimte achterin niet overhoudt.

Kortom; hij mist de kwaliteiten als terreinwagen, hij mist de kwaliteiten van een comfortabele wegauto, hij is te grof en te lomp voor een sportieve coupé en hij is niet ruim genoeg voor een gezinswagen. Blijft als enige doelgroep de verwende yup over die wel eens iets anders wil - en die kan in deze tijden van crisis zich ook niet meer met een X6 vertonen.

Dat is nu precies het idee van een nieuw segment, dat je het dus niet met andere types moet vergelijken. Slappe smoes van BMW, dat wel....

en hij kan toch ook op een indrukwekkende manier lelijk zijn, niet?

Ik zou er nooit een kopen, maar omdat ze zo totaal raar en onaangepast zijn vind ik ze toch wel wat hebben. Maarja, ik rijd dan ook QP.... <_<

Link naar reactie

X6 mag bij mij op het pad staan. Interesseert me helemaal niets of 'men' deze auto fout of nutteloos vindt, hij is anders dan anders, superdik en exclusief. En datzelfde geldt voor een QP, IMHO.

NB zou ik nou de eerste idioot ter wereld zijn die een X6 serieus vergelijkt met een QP? <_<:schater:

Link naar reactie
NB zou ik nou de eerste idioot ter wereld zijn die een X6 serieus vergelijkt met een QP? :ph34r::schater:

Nope, dat deed ik ook al een beetje. En alhoewel ze niet echt op elkaar lijken: het zijn wel beide 'love it or hate it'-auto's.... :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.