Ga naar inhoud

Aanmeld topic avondrit 12 september 2009


Roodkapje

Aanbevolen berichten

1. om 16:00 uur is de tap open, het ligt er ook een beetje aan hoe snel jij ze naar binnenwerkt.

2. de korting regel je zelf maar het is een vrijwillige donatie in de melkbus, ( echtscheiding,verbouwing en schade rijden doe je allemaal zelf :schater: )

P.s. laat die bruiloft toch zitten man, het wordt hier veel leuker ;)

Ik moet 's-avonds naar een bruiloft dus ik moet rond 19.00 uur al weer weg. Twee vragen:

1 Heb ik dan tijd genoeg om dronken op de bruiloft te verschijnen

2 Krijg ik korting? (heb net een echtscheiding en een dure verbouwing achter de rug en last but not least kwam er opeens een rekening uit Frankrijk voor de voorbumper van een ///M :wave: )

Weet niet of ik samen kom of alleen. Kortom als ik kom weet ik niet met hoeveel personen, wil ik korting en snel dronken worden. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

last but not least kwam er opeens een rekening uit Frankrijk voor de voorbumper van een ///M ;) )

helemaal uit Frankrijk Frenky?

Link naar reactie

:schater: :schater: ik zal er verder nix meer over zeggen. ;)

de bumper ziet er goed uit...

Link naar reactie
....en last but not least kwam er opeens een rekening uit Frankrijk voor de voorbumper van een ///M :holiday: )
:drank: Heeft die worm jouw een factuur gestuurd Frenk. Schandalig, eerst een exclusief duur espresso apparaat bij je aftroggelen en je dan ook nog eens financiëel uitkleden ;) Je moet diegene die verantwoordelijk is aanspakelijk stellen :kisstogether: Volgend jaar toch maar op een andere manier aanpakken

:birthday:

Link naar reactie
42 auto's en 72 personen :wave:

geweldig!

nou we zitten 5 dagen voor het evenement dus zo langzamerhand zullen de eerste afmeldingen wel komen ;)

Maar ehm :unsure: MdV gaat niet de eerste zijn, ik ben er zeker bij komende zaterdag!

Link naar reactie

Helaas moet ik mijn conditionele, wellicht , mits , ijs en weder dienende en onder voorbehoud gedane aanmelding terugtrekken. Yvonne heeft nu een paar forummers gezien en is er helemaal klaar mee. "Dat ze tot diep in de nacht zuipen en roken is nog tot daar aan toe maar wat heeft die Roger een grote bek zeg" Eigenlijk ben ik het daarmee wel eens :thumbup:

Link naar reactie
Helaas moet ik mijn conditionele, wellicht , mits , ijs en weder dienende en onder voorbehoud gedane aanmelding terugtrekken. Yvonne heeft nu een paar forummers gezien en is er helemaal klaar mee. "Dat ze tot diep in de nacht zuipen en roken is nog tot daar aan toe maar wat heeft die Roger een grote bek zeg" Eigenlijk ben ik het daarmee wel eens :thumbup:
Zeg flikker eens op kl..tz.k. Yvonne vroeg mij even het plompzakken bij haar te demonstreren :m:

BTW, ik wil mijn riem terug is een hele dure van Armani :thumbup:

nog een BTW: Ik heb mijn buren moeten uitleggen dat die witte pimpbak niet van mij was. Ze waren bang voor drugsoverlast en samenscholing op ons prachtige eiland :schater:maar hij reed wel fantastisch :thumbup:

Link naar reactie
Tja het feit dat je je buren zoiets uit moet leggen zegt al genoeg over je (welverdiende) imago.....

Hopelijk heeft die wel eerst die poedersuiker van zijn neus geveegd voordat die naar de buren ging.

Waarschijnlijk had die het spiegeltje en rietje gewoon nog in z'n handen toen die aanbelde. :schater:

Link naar reactie
Hopelijk heeft die wel eerst die poedersuiker van zijn neus geveegd voordat die naar de buren ging.

Waarschijnlijk had die het spiegeltje en rietje gewoon nog in z'n handen toen die aanbelde. :schater:

Rietje... pauper....tegenwoordig doe je dat gewoon met een briefje van 500 hoor... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.