Ga naar inhoud

Aanmeld topic avondrit 12 september 2009

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wij ook :)

we komen dan rond een uur of 21.00u,maar ik ben Wil nog over aan 't halen om die week de toko dicht te gooien zodat we er de hele dag bij kunnen zijn. :notworthy: :schater:

we hebben er maar een vakantie van gemaakt,we zijn er gewoon om 16.00u.

(en de 15de naar Curaçao :ph34r: )

Link naar reactie

Toe maar Ms FrikanDEL en Mr BerePOOT nemen het ervan. Laat Willy vooral een avondje Campo Allegre doen in zijn eentje. Dan pist ie daarna uit 10 gaten tegelijk maar zijn huisdier is wel dood :notworthy:

we hebben er maar een vakantie van gemaakt,we zijn er gewoon om 16.00u.

(en de 15de naar Curaçao :) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik moet 's-avonds naar een bruiloft dus ik moet rond 19.00 uur al weer weg. Twee vragen:

1 Heb ik dan tijd genoeg om dronken op de bruiloft te verschijnen

2 Krijg ik korting? (heb net een echtscheiding en een dure verbouwing achter de rug en last but not least kwam er opeens een rekening uit Frankrijk voor de voorbumper van een ///M :thumbup: )

Weet niet of ik samen kom of alleen. Kortom als ik kom weet ik niet met hoeveel personen, wil ik korting en snel dronken worden. :blink:

Link naar reactie
Lijkt mij voldoende zo. 25 Z's en 2 non Z's met beide 2 extra zitplaatsen. Statistisch gezien zullen er 2 Z's naar de klo... gaan dus die 4 extra zitplaatsen zijn dan bezet :wave: Ik zeg slotje ;)

Nee nee, geen slotje, er kunnen er nog zat bij ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.