Ga naar inhoud

Tripje Meilenwerk - 25 juli


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gisteren even met Ruud en Edwin zitten kletsen die mij er op wezen dat er zaterdag een leuk ritje is naar Meilenwerk.....dat lijkt me wel wat, dus zet mij er ook maar bij, ik sluit aan bij het shell tankstation voorbij Arnhem.

Tot zaterdag!

Robert Jan

Link naar reactie

Willen diegene die zich bij de Shell melden dit even aangeven. Niet dat wij op iemand wachten maar dan weet ik wie ik mis :schater: PM ook nog even je nummer als ik die nog niet heb. RvE kan jij even de namen van de shellgangers in het eerste topic zetten. Dan hoef ik niet steeds dit hele topic te doorlopen alsof ik niets anders te doen heb dan op het forum rond te hangen :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Willen diegene die zich bij de Shell melden dit even aangeven. Niet dat wij op iemand wachten maar dan weet ik wie ik mis :schater: PM ook nog even je nummer als ik die nog niet heb. RvE kan jij even de namen van de shellgangers in het eerste topic zetten. Dan hoef ik niet steeds dit hele topic te doorlopen alsof ik niets anders te doen heb dan op het forum rond te hangen :thumbup::thumbup:

Volgens mij doe je niets liever dan hier op het forum rond hangen... :schater::schater:

Ik tref jullie bij het shell station.

Pm mijn mob. nog wel even.

Link naar reactie
een leuk ritje is naar Meilenwerk.....dat lijkt me wel wat, dus zet mij er ook maar bij

Top Robert-Jan!! Heb je Saskia al weten te overtuigen van het feit dat je niet gaat "knallen", maar "naar het museum gaat" :thumbup:

RvE kan jij even de namen van de shellgangers in het eerste topic zetten. Dan hoef ik niet steeds dit hele topic te doorlopen alsof ik niets anders te doen heb dan op het forum rond te hangen :thumbup::thumbup:

Als iemand niet "Per Knudsen", "Maarten", "Mizzz Coupe" of "RvE" heet, gaan ze met jou mee. Maar ik zal de openingspost aanpassen voor je :thumbup:

Link naar reactie
Willen diegene die zich bij de Shell melden dit even aangeven. Niet dat wij op iemand wachten maar dan weet ik wie ik mis :schater: PM ook nog even je nummer als ik die nog niet heb. RvE kan jij even de namen van de shellgangers in het eerste topic zetten. Dan hoef ik niet steeds dit hele topic te doorlopen alsof ik niets anders te doen heb dan op het forum rond te hangen :thumbup: ;)

ik denk dat ik me maar bij de shellgang aansluit

als ik me niet te snotterig voel zaterdag :P

ik ben nu snipverkouden maar ik hoop dat het tegen zaterdag wel wat gezakt is

Link naar reactie

Vraagje, rijden jullie aan een dergelijke traagheid dat ook een 320D Touring (met maar 136 'paardjes', en twee personen (de ene al wat lichter dan de andere) kan volgen??? :thumbup:

De 'triple Z' is namelijk nog niet ingeschreven, maar, Coupé - rijders, wees gerust, er zit ook een dak op!!!

Link naar reactie

Dat moet wel lukken met die 320d. En als het niet zou lukken, kun je natuurlijk op je navigatie gewoon zelf naar Meilenwerk rijden.

Per Knudsen komt zowiezo met zijn tank, die heeft een V-max van 180-190, dus helemaal alleen zul je niet arriveren.

Link naar reactie
Dat moet wel lukken met die 320d. En als het niet zou lukken, kun je natuurlijk op je navigatie gewoon zelf naar Meilenwerk rijden.

Per Knudsen komt zowiezo met zijn tank, die heeft een V-max van 180-190, dus helemaal alleen zul je niet arriveren.

Ok, als er in die tank van Per Knudsen dan ook nog plaats is voor waar ik hem een PM-tje voor schreef, dan kan ik het misschien gelijk meenemen (hoor, ik praat nu ook al als een 'Ollander') :schater:

Link naar reactie
Ok, als er in die tank van Per Knudsen dan ook nog plaats is voor waar ik hem een PM-tje voor schreef, dan kan ik het misschien gelijk meenemen (hoor, ik praat nu ook al als een 'Ollander') :schater:

Je aluminium dashboard panelen? Dat past denk ik wel. :thumbup:

Link naar reactie
Je aluminium dashboard panelen? Dat past denk ik wel. :thumbup:

pardon, 'titanium' :P

Jep, maar de Per antwoordde nooit over hoeveel en waar, dus hoop ik........

Link naar reactie
Top Robert-Jan!! Heb je Saskia al weten te overtuigen van het feit dat je niet gaat "knallen", maar "naar het museum gaat" :P

Ik ben nog druk bezig om Saskia te overtuigen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..hoe zou dat nou komen?? :thumbup: Met andere woorden ze twijfelt nog, ik hou je op de hoogte.

Link naar reactie

Ik ga jullie morgen met mijn goddelijke aanwezigheid verblijden.

Echter ik heb eerst vanavond een steak-eet/wijn-zuip-afspraak met een argentijnse collega en om 9:00 uur morgenvroeg een golfafspraak (9 holes), dus het wordt krap om de 11:30 in Arnhem te halen, mocht ik me morgenochtend okay voelen. Ik heb dus ook getwijfeld of ik jullie moest gaan blij maken met de mededeling dat ik meeging, met de mogelijkheid tot grote teleurstelling mocht het niet lukken, maar ach ... verheugt u op mijn participatie heerren

p.s. Tinus, aangezien jij in een opel vectra gaat rijden, vervoer ik me wel in mijn eigen mobiel. Geen sorry, slechts de harde, naakte waarheid.

Link naar reactie

B)

zeg Delftenaer.. zorg je in dat schema wel voor 30 sec tijd voor jezelf, puur om te voorkomen dat je met een geladen pistool op stap moet? Anders krijgen we dat schattig studentikoos bedoelde, maar daadwerkelijk vreselijke onvolwassen, sexueel gefrustreerde gedrag uit Munchen weer een hele middag lang. :blink:<_<

:blink:

Link naar reactie
Echter ik heb eerst vanavond een steak-eet/wijn-zuip-afspraak met een argentijnse collega
Je denkt dat je het heertje bent. Maar gezien het bovenstaande ben je het net nie he pauper <_< Ik mis overigens nog een belangrijk issue bij die afspraak :blink:
Link naar reactie
Ik ga jullie morgen met mijn kinderlijke aanwezigheid verblijden.

Top dat je erbij bent Bart <_<

Link naar reactie
B)

zeg Delftenaer.. zorg je in dat schema wel voor 30 sec tijd voor jezelf, puur om te voorkomen dat je met een geladen pistool op stap moet? Anders krijgen we dat schattig studentikoos bedoelde, maar daadwerkelijk vreselijke onvolwassen, sexueel gefrustreerde gedrag uit Munchen weer een hele middag lang. :blink:<_<

:blink:

ik zal wel een hoekje opzoeken in Meilenwerk ...

, maar maak je geen zorgen Tinus, met zo'n opel vectra zal jij ook snel weer een ouwe rukker zijn :schater::schater:

p.s. ik blijf er bij. A dirty mind is a joy forever.

your-dirty-mind.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.