Ga naar inhoud

Tripje Meilenwerk - 25 juli


RvE

Aanbevolen berichten

Okay dan Sander. Je staat erbij, laat maar eens lekker autobahn blazen die Z4! :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Okay dan Sander. Je staat erbij, laat maar eens lekker autobahn blazen die Z4! :newblush:

ja dat lijkt me wel wat

wat is wijs dak dicht of open (als het mooi weer is)

met de 5 reed ik vaak rond de 180 200 ging lekker hoor

Link naar reactie
ja dat lijkt me wel wat

wat is wijs dak dicht of open (als het mooi weer is)

met de 5 reed ik vaak rond de 180 200 ging lekker hoor

Altijd dak open Sander :newblush: Ik rij met M ook gewoon topsnelheid met open dak.

Link naar reactie
Altijd dak open Sander :newblush: Ik rij met M ook gewoon topsnelheid met open dak.

hahah gelukkig waait het haar me niet in de ogen want dat heb ik niet :):schater:

ik weet alleen nog niet of ik aansluit in arnhem of echt het maakt mij niet uit om verder te rijden wat is leuk??

Link naar reactie
hahah gelukkig waait het haar me niet in de ogen want dat heb ik niet :newblush::schater:

ik weet alleen nog niet of ik aansluit in arnhem of echt het maakt mij niet uit om verder te rijden wat is leuk??

Het is meestal wel leuk om met een groepje op te rijden en daar de mensen ook even te ontmoeten. Het is meestal een gezellige bende. :)

Link naar reactie
Het is meestal wel leuk om met een groepje op te rijden en daar de mensen ook even te ontmoeten. Het is meestal een gezellige bende. :newblush:

ja dat denk ik ook

ik kom samen met mn broertje die vind het ook altijd leuk om ergens heen te gaan met de beemer haha

ik denk dat ik aansluit bij de ploeg in echt tenzij er meer vanaf arnhem starten

maar dat lees ik vast nog wel

Link naar reactie
ik denk dat ik aansluit bij de ploeg in echt tenzij er meer vanaf arnhem starten

De "ploeg" in Echt bestaat tot nu toe uit drie auto's/vier mensen: Per Knudsen met zijn tank (nee Frank, die kan NIET door de McDrive, dan neem je het hele gebouw mee!!), Maarten met de :) Z3 coupe en Mizzz coupe <_< en ik zei de gek in onze Z3 coupe. Rest start ("verzameld") in Arnhem denk ik :newblush:

Link naar reactie

als die lange dat organiseert komt daar toch niets van terecht. Dan komen we de helft weer in tegengestelde richting tegen denk ik.

Link naar reactie
als die lange dat organiseert komt daar toch niets van terecht. Dan komen we de helft weer in tegengestelde richting tegen denk ik.

Ja, dat waren nog mooie tijden. Toen kwam je de leiding van de rit altijd tegen aan de andere kant van de vangrail met vlak daarachter de zwarte QP van MDV. :schater::schater:

Link naar reactie

Okay, mooi! Roger regelt dus de get-together in Arnhem. :newblush:

Zal wel weer een Esso tankkoffiestation worden :)

Link naar reactie
Okay, mooi! Roger regelt dus de get-together in Arnhem. :newblush:

Zal wel weer een Esso tankkoffiestation worden :)

Get-together.

Schei toch uit. Het wordt vast meer Lost-in-space :schater:

Link naar reactie
Okay, mooi! Roger regelt dus de get-together in Arnhem. <_<

Zal wel weer een Esso tankkoffiestation worden :fiew:

:) Ehhh mijn hulp is weer nodig begrijp ik. Na voorruit maar weer dan. Voor de Arnhem meeting graag 17.00uur verzamelen bij het Esso station vlak voor de grens :unsure: Ik ben te herkennen aan een Blauwe A4 cabrio met waarschijnlijk een autoambulance erachter met daarop of een Z3 of een Z4 :newblush::schater:
Link naar reactie
Voor de Arnhem meeting graag 17.00uur verzamelen bij het Esso station vlak voor de grens

ik begrijp uit het tijdstip dat jij iedereen naar huis gaat begeleiden?

Link naar reactie

Ok, even serieus om 11.30 uur vezamelen bij de Shell dit is het laatste tankstation voor de grensovergang. Vanaf daar is het zonder plofs ongeveer een uur rijden. Ik stel voor dat de Z3 en Z4 eigenaren om 8.00uur vertrekken dan zijn ze i.i.g. op tijd :wave:

@Ruud, wil je dit in jouw eerste post plaatsen :unsure:

Link naar reactie
@Ruud, wil je dit in jouw eerste post plaatsen :unsure:

Tuurlijk. De laatste Shell aan de A12?

Shell Station Bergh Autoweg Zuid:‎

Babberich, 6909 Zevenaar

+31 316 531487

Deze dus? :wave:

Link naar reactie

Ik heb het aan de eerste post toegevoegd.

Dat delegeren gaat mij steeds beter af. Nou maar hopen dat mijn personeel ook een keer wil luisteren <_<

Moet je slimmer personeel inhuren. Personeel dat snapt dat je "de baas" in de waan moet laten dat hij de tent runt, maar stiekum gewoon doet wat ze zelf willen <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.