Ga naar inhoud

Okeeeeeeeee maar weer een keer doen dan!!!

Aanbevolen berichten

• Administrator
wij gaan dus voor de "Perfect Draft"

Een regelrechte copy van de Beertender dus...

Nu snap ik het! Het idee kwam van Roger en jij hebt het bij Philips op tafel gegooid :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
maar foto's van oude kamperbakken graag in je eigen topic.

En waar denk je dat tegenwoordig een beetje moderne kampert in rondhobbelt?

Het is hier geen Hans Anders GVD :rolleyes::muur:

Ik zit bij die andere :ok:

Als we toch volledig OffTopic zijn: Zal eerdaags even een leuke actie voor forumleden posten mbt (echte) merk zonnebrillen... :wave::m:

Link naar reactie

Gewoon laten staan! 7 van de 9 zijn ///M of bijna ///M Daarnaast nog een bezemwagen en een reserve bezemwagen dus lekker veel ruimte met zo weinig deelnemers

Draadje bloed dood, nog interresse hiervoor :unsure: Of moet ik een andere datum kiezen :wave::schater:
Link naar reactie

oh ja, hou er trouwens rekening mee dat heel Noord Duitsland die dag terug komt van vakantie. Zal gezellig zijn denk ik.

Link naar reactie
Yep, en zo zijn er velen hier. Het is een soort Rotary clubje om de lutsers van de prutsers te onderscheiden -_-

en kunnen de lutsers en/ of prutsers zoals ik nog ergens aan zien wanneer iets enkel voor de Lions of Rotary bedoeld is? :thumbup:

Link naar reactie
en kunnen de lutsers en/ of prutsers zoals ik nog ergens aan zien wanneer iets enkel voor de Lions of Rotary bedoeld is? :angry:

lutser is een eretitel hier, dat ben je niet zo maar :thumbup: volgens mij is iedereen gewoon welkom (anders wordt het wel buiten het forum om geregeld) maar gaf je vrij snel aan dan op vakantie in Italie te zijn...? het lijkt me nou ook weer niet dat deze rit daarvoor verplaatst wordt dus... -_-

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Helaas....moet ik me bij deze afmelden ;) .

Vanwege een " :newblush: vervelend :newblush: " uitstapje naar Frankrijk.

We hebben nu nog even goed de mogelijkheid om mijn ouders in de Lot streek (voor sommigen van jullie een beetje bekend) op te zoeken.

Kan er in iedergeval nog iets "harder" door jullie doorgeknald worden, 't is maar een 2.8.... B)

Link naar reactie
Helaas....moet ik me bij deze afmelden ;) .

Kan er in iedergeval nog iets \"harder\" door jullie doorgeknald worden, 't is maar een 2.8.... B)

...zelfs een 530 was al voldoende om het te moeten afleggen. (een beetje dan ) :newblush:

Link naar reactie
:wub: wat is dit nou voor flauwekul. Jij zegt deze zeer exclusieve rit af voor zo'n duffe tocht naar de Dordogne...je hebt gelijk veel plezier daar :thumbup:

Oke...misschien de rit :thumbup: , maar verder....

denk ik dat we over exclusiviteit niets te klagen hebben.... :schater::schater::schater:

IMG_0061.jpg

Link naar reactie
Niet nodig <_< De rit wordt door persoonlijke omstandigheden uitgesteld. Ik heb onmiddels iedereen een PM gestuurd :blink:

PS, Ruud je inbox zit vol. Kunnen die prutsers nou echt niet zonder jouw... :schater:

Box weer leeg, komt best wel goed uit, zit de week erna ook al in Dedemsvaart :muur:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.