Ga naar inhoud

Okeeeeeeeee maar weer een keer doen dan!!!


Aanbevolen berichten

Lees het testverslag van de M6 eens, dan kun je pas echt kwijlen. Kijk vooral ook naar de minpunten... :wub:

echt kwijlen

Schakelen in de M6 gaat gepaard met een zware ’klonk!’ vanuit ’t vooronder en in je rug. :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een zeer goede kennis heeft mij vorige week vrijdag overtuigt van het nut van de 6 serie :schater:

Diezelfde "kennis" had je even daarvoor nog verteld dat je zijn designwerk aan de "6" helemaal niks vond :notworthy:

Link naar reactie

He Roger,

Lijkt me de enige juiste keus voor je, 645 ci cabrio! :notworthy:

Kun je 'm volgend jaar met de munchen rit mooi laten signeren door de design-chef van BMW! :schater:

Die heeft tenslotte de 6-serie ontworpen!

Greetz Maarten :wub:

Link naar reactie
Kun je 'm volgend jaar met de munchen rit mooi laten signeren door de design-chef van BMW! :schater:

Alsof Roger een auto langer dan een paar maanden gaat houden. Laat staan tot aan Munchen III :notworthy:

Link naar reactie
  • Administrator

D'r is maar 1 echte 6 en dat is de E24 en dan ook nog het liefst als hieronder... :notworthy:

alpinab7turbo.jpg

Link naar reactie
D'r is maar 1 echte 6 en dat is de E24 en dan ook nog het liefst als hieronder... :notworthy:

Ik ben zelf ook wel fan van de klassiekers maar in dit geval ruil ik 'm toch wel in voor deze:

57200985445.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Ik ben zelf ook wel fan van de klassiekers maar in dit geval ruil ik 'm toch wel in voor deze:

57200985445.jpg

Je kunt in ieder geval een staande receptie aan de achterklep houden... iemand binnenin met een beertender en dan kan het zo door het te openen achterruitje worden aangegeven :notworthy:

Link naar reactie
Het wordt hier steeds meer een Sjonnie forum, zooooo'n foute auto die 6. Past wel bij de Northern Loudmouth maar die kan hem niet betalen Loser :schater:

Zegt de man die liever naar een Volvo meeting gaat in plaats van een BMW rit. :notworthy:

Link naar reactie
Het wordt hier steeds meer een Sjonnie forum, zooooo'n foute auto die 6. Past wel bij de Northern Loudmouth maar die kan hem niet betalen Loser :schater:

He he,

moet die man niet naar de "VOLVO CUP". :muur: :ok:

word tijd dat hij de z4 :m: inruilt op zo'n veredelde daf! :wave:

6 serie rules, is gewoon een super gave bak! :rolleyes:

87664572.jpg

groeten maarten

Link naar reactie
Het wordt hier steeds meer een Sjonnie forum, zooooo'n foute auto die 6. Past wel bij de Northern Loudmouth maar die kan hem niet betalen Loser :schater:
Zeg (S)toploss palm invest loudmouth heb je nog tips om die laatste 5 k bijelkaar te schrapen :rolleyes:

PS, weliswaar ben ik zelf begonnen met off topic, maar foto's van oude kamperbakken graag in je eigen topic. Het is hier geen Hans Anders GVD :ok: :muur:

Link naar reactie
Je kunt in ieder geval een staande receptie aan de achterklep houden... iemand binnenin met een beertender en dan kan het zo door het te openen achterruitje worden aangegeven :rolleyes:

Een beetje vloeken in de kerk is bovenstaande tekst wel, wij gaan dus voor de "Perfect Draft" en de achterklep is nog voor veel meer doeleinden geschikt dan alleen een staande receptie. De Audi had al een prettige kont die goed kon dienen als commode, deze doet het naar mijn idee nog veeeeeeel beter!!! :schater::schater:

Link naar reactie
de achterklep is nog voor veel meer doeleinden geschikt dan alleen een staande receptie. De Audi had al een prettige kont die goed kon dienen als commode, deze doet het naar mijn Roger's idee nog veeeeeeel beter!!! :schater::schater:

Het is mooi te zien hoe goed het "schat ik ga een 6 serie cabrio aanschaffen en ik doe dat alleen maar voor jou en de kleine" PR praatje van Roger aangekomen is bij Nicole :rolleyes:

Link naar reactie
Het is mooi te zien hoe goed het "schat ik ga een 6 serie cabrio aanschaffen en ik doe dat alleen maar voor jou en de kleine" PR praatje van Roger aangekomen is bij Nicole :ok:

Maar wel beschamend dat hij haar niet verteld wat hij allemaal met haar kan doen daar op die vleugel, maar verhaalt dat zij de baby zo mooi kan verschonen ... :nono::muur::m::wave::rolleyes:

Link naar reactie
wat hij allemaal met haar kan doen daar op die vleugel

Bart, ben jij ook voorzien van "shake to shuffle", kun je eens een andere gedachte-track opzetten. :rolleyes:

Link naar reactie
Maar wel beschamend dat hij haar niet verteld wat hij allemaal met haar kan doen daar op die vleugel, maar verhaalt dat zij de baby zo mooi kan verschonen ... :m: :ok: :wave::muur::rolleyes:

:nono: we hebben een 5 Sedan uitgeprobeerd maar dat was het net niet voor ons

Link naar reactie
Het is mooi te zien hoe goed het "schat ik ga een 6 serie cabrio aanschaffen en ik doe dat alleen maar voor jou en de kleine" PR praatje van Roger aangekomen is bij Nicole :ok:

:schater::schater::schater: nee, sorry! tot groot verdriet van Roger en met lede ogen heeft hij dat een week lang moeten aanzien tijdens ons verblijf in Frankrijk met een grote schare aan getuigen, dus dit is zeer zeker geen PR praatje van mijn wederhelft. Ik ben gewoon "praktisch" ingesteld (lees: dat is ook waarom ik iedere andere auto afkraak omdat ik er niet doorheen kan lopen) :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes: we hebben een 5 Sedan uitgeprobeerd maar dat was het net niet voor ons

We? we?. Met wie was dat dan Nicole? Toen Roger bij mij instapte tijdens de sneak preview, meldde hij dat dat zijn eerste keer in een 5 was???? Dus vertel eens ...

Link naar reactie
We? we?. Met wie was dat dan Nicole? Toen Roger bij mij instapte tijdens de sneak preview, meldde hij dat dat zijn eerste keer in een 5 was???? Dus vertel eens ...
Man hoelang is dat geleden. Er ligt alweer een nieuw ontwerp voor de Z4 op tafel heb ik gehoord :rolleyes:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.