Ga naar inhoud

Reactietopic Munchen II


bridders

Aanbevolen berichten

Na de tegenstrijdige berichten hier ben ik er nog benieuwder naar...

Had je het laatste berichtje op de vorige pagina gezien? :rolleyes:

Berichten zijn niet echt tegenstrijdig. Het gebouw is mooi van buiten. Van binnen iets minder maar toch wel strak.

De plaatjes zijn inderdaad iets zwaar. Is niet helemaal goed gegaan. Het is wel een rotklus om alles opnieuw te uploaden. Doe ik wel een keer als ik tijd over heb. :) Nu even niet, dus.

Link naar reactie
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals sommigen weten was ik uitgenodigd om de finale van de Volvo Ocean Race bij te wonen in St Petersburg. Hiervoor heb ik de Munchen rit laten lopen. Ik heb een top weekend gehad van donderdag t/m zondag maar......... Ik zou achteraf toch liever naar Munchen zijn gegaan als ik de verhalen en foto's zie. :rolleyes:

Link naar reactie

Wauw dat is een mooie trip geweest !

Denk dat ik maar eens een wat daagjes vrijaf ga plannen in juli of augustus om Munchen te bezoeken.

Bijv. zo klik, route uit de laatste Autovisie.

Dit lijkt me meer dan de moeite waard. :rolleyes:

Link naar reactie

Stel je voor: je komt donderdagochtend vroeg en nog half slapend aan bij een tankstation in de buurt van Arnhem, waar je voor het eerst mensen ontmoet die nog sarcastischer zijn dan dat je al was verteld en je je dus had voorgesteld. Er zit er eentje tussen die eigenlijk praktisch iedereen een klootzak noemt, het zijn in de loop der tijd goeie kennissen of zelfs vrienden geworden, én de auto's die ze bij zich hebben zijn nog eens sneller ook, wat een weekend gaat dit worden...

Wiesmann fabriek: erg mooi om te zien, fantastische auto's, leuke rondleiding. Er schuiven nog wat mensen aan, de groep wordt steeds groter, en zo blijkt gedurende de dagen, gezelliger en gezelliger. Daarna een hamburger eten die zo groot is, dat 5 mensen (zo niet meer) er genoeg aan zouden hebben. Een paar gasten (waaronder ikzelf) die denken dat ze een hele schnitzel op kunnen, jammer maar helaas. Iemand gaat pissen, en de toon wordt gezet; zijn zonnebril verandert plots van kleur. Mooi rood is niet lelijk....

's Avonds lekker eten, een biertje drinken, en toch vroeg naar bed om vrijdagochtend fris aan het ontbijt te verschijnen en vol op te kunnen genieten van BMW, want wat was dat genieten.

Vrijdag, BMW, een woord: fantastisch. Museum erg indrukwekkend, fabriek erg gaaf om te zien en in BMW-Welt hoop ik nog eens een mooie cabrio (Z4m??) vandaan te kunnen rijden. Jammer maar helaas moesten we Adriaan missen, maar ach, het Hoffbrauhaus was ook wel leuk :rolleyes:. 's Avonds weer gezellig gegeten, het 40-jarig jubileum van het getrouwde stelletje was voor hun vast ook een hele belevenis. Laten we het maar niet over het Hoffbrauhaus en het uitgaan hebben, wat een avond...... 4 uur je bed in, en om 7 uur uit je roes gehaald worden door een blond ventje die donderdagmiddag nog in de ballenbak heeft gespeeld na het eten van zijn kindermenu, zoals Roger dat mooi heeft verwoord in zijn eerste post.

Helaas, zaterdag weer de laatste dag, slecht weer dus écht knallen over de Autobahn was er niet echt bij, maar toch was de Meienwerk ook erg gaaf.

Uiteindelijk, hebben wij (Maik & ik) een superweekend gehad. Alles is goed gekomen met de groep, wat hebben wij gelachen zeg, stuk voor stuk leuke gasten! Nogmaals; organisatie, in het bijzonder Roger ;) , erg bedankt voor het super organiseren! Zet mij alvast maar weer op de lijst voor volgend jaar!

Groeten,

Matthijs

ps. Ik heb nog veel foto's, maar de meeste daarvan zijn ook door anderen gemaakt en al op het forum gezet. Mochten jullie nog foto's willen, dan hoor ik dat graag en zal ik ze mailen/op het forum.

Link naar reactie
Zoals sommigen weten was ik uitgenodigd om de finale van de Volvo Ocean Race bij te wonen in St Petersburg. Hiervoor heb ik de Munchen rit laten lopen. Ik heb een top weekend gehad van donderdag t/m zondag maar......... Ik zou achteraf toch liever naar Munchen zijn gegaan als ik de verhalen en foto's zie. :rolleyes:

Hee Frenk, flikker toch op man. Schijnheil. Ik ben ook geabonneerd op de Nautique! We hebben het wel over de Volvo cup. Zijn allemaal mietjes die daar aan mee doen. Dat had je echt niet willen missen...

Link naar reactie
Hee Frenk, flikker toch op man. Schijnheil. Ik ben ook geabonneerd op de Nautique! We hebben het wel over de Volvo cup. Zijn allemaal mietjes die daar aan mee doen. Dat had je echt niet willen missen...

:schater::schater::schater: Die Per Knudsen is toch wel opgeknapt van al die alcohol :rolleyes:

Link naar reactie
Ben ik de enige Münchenganger die toch wel een beetje heimwee heeft naar al dat leuks/moois/gezelligs van de afgelopen dagen? ;)

Nou nee hoor,

Het was inderdaad geweldig afgelopen weekend,

Vanavond nog iets van weemoed, dan maar even een schnitzeltje eten met een paar potjes bier! :rolleyes:

Krijg je toch nog iets van het Waldgeist/munchen gevoel!

Greetz Maarten

p.s. wie gaat er nou naar de "volvo cup"........als ie mee naar munchen kan, :smart: gemiste kans! :fiew: :blink:

Link naar reactie
p.s. wie gaat er nou naar de "volvo cup"........als ie mee naar munchen kan, ;) gemiste kans! :blink::rolleyes:

Precies.

Met wie ga je nou liever een weekendje stappen?

De financial controller van de Volvo cup:

1.7_06_lewis_200x168.jpg

Of met onze Hofbrau hostess:

82800_annalise-braakensiek-oktoberfest-drinking.jpg

Link naar reactie
Vanavond nog iets van weemoed, dan maar even een schnitzeltje eten met een paar potjes bier! :rolleyes:

Krijg je toch nog iets van het Waldgeist/munchen gevoel!

Ik denk dat er toch nog snel maar even een bezoekje aan Meilenwerk gaat komen. Stukje Autobahn knallen daarna mooie auto's kijken in Meilenwerk. (plus ik heb die "Gulf store" niet eens kunnen bezoeken, dat kan dan ook nog even)

Als we dan op de terugweg de Schnellimbiß aandoen die Frank en ik zaterdag bezocht hebben kom je met een Currywurst mit Pommes toch helemaal in de juiste sferen!

2465873980_5801e35291.jpg

Link naar reactie
Ik denk dat er toch nog snel maar even een bezoekje aan Meilenwerk gaat komen. Stukje Autobahn knallen daarna mooie auto's kijken in Meilenwerk. (plus ik heb die "Gulf store" niet eens kunnen bezoeken, dat kan dan ook nog even)

Als we dan op de terugweg de Schnellimbiß aandoen die Frank en ik zaterdag bezocht hebben kom je met een Currywurst mit Pommes toch helemaal in de juiste sferen!

2465873980_5801e35291.jpg

Hmmm, ik krijg nou alweer zin.

Misschien moeten we een Meilenwerk ritje organiseren voor het forum?

Knallen, aussehen, zaufen fressen und wieder knallen.

Link naar reactie
Hmmm, ik krijg nou alweer zin.

Misschien moeten we een Meilenwerk ritje organiseren voor het forum?

Knallen, aussehen, zaufen fressen und wieder knallen.

Hallo Jongens,

Meilenwerk ritje met het forum, laat maar weten wanneer en of hulp gewenst is met organiseren, ik ben erbij!

Meilenwerk is voor iedereen van het forum een aanrader, (als je tenminste tijd hebt tussen de patienten door.........)

Groeten Maarten :rolleyes:

Link naar reactie
Gooi maar een balletje op, mij heb je :rolleyes:

Deze keer wel met Coupe he Arno (er hoeven toch geen koffers mee!! ;) )

Maareh zaterdagje voor iedereen wel in orde? Nog uitgebreide vakanties gepland?

Link naar reactie
Gooi maar een balletje op, mij heb je :rolleyes:

Zo'n balletje.....? ;)

bmw_museum.jpg

Straks ook mijn verslag. Ik ga nu in mijn krakende roadster naar de faculteit om mijn scriptie te verdedigen... ajj... :blink: :smart:

Link naar reactie
Ik ga nu in mijn krakende roadster naar de faculteit om mijn scriptie te verdedigen... ajj... :rolleyes: ;)

Die roadster van jou, was door Zuid München inderdaad wel erg stug. Maar wel een fijne roadster om als allereerste roadster in te rijden.

Maar dat die ventilator zo "zoevde" voegde wel iets toe aan de algehele ervaring :blink:

Link naar reactie
Gooi maar een balletje op, mij heb je :mellow:

Sluit ik me bij aan.... regel het maar Yangkie....'t is nu nog mooi weer....

Dag zag er fantastisch uit mannen....ik hoop dat jullie je een beetje gedragen hebben anders wordt Munchen III wel erruggg lastig :schater::schater:

Link naar reactie
Hmmm, ik krijg nou alweer zin.

Misschien moeten we een Meilenwerk ritje organiseren voor het forum?

Knallen, aussehen, zaufen fressen und wieder knallen.

Zoiets hadden Ruud en ik al besloten terwijl Ruud de curry en ik de Gyrosplatte naar binnenschoof.

Tot Meilenwerk zo'n 65 km strakke Autobahn ohne beschraenkung: wat willen we nu nog meer. En daarna diezefde 65 km weer strak terug (of misschien eerst een stukje verder...). Groot persoonlijk voordeel is dat ik dan niet 1100 km grotendeels in NL hoef te cruisen om die pizza te halen maar via Belgie al een voorproefje kan nemen en dan de remmen helemaal los kan gooien. Yoehaa!

Anyway, ik werd net gebeld door de garage waar de V10 staat: of ik even de vorderingen wilde komen bekijken (dat is een eufemisme voor de portemonnee trekken!) want hij schijnt erin te hangen. Die V10 dus. Zijn er liefhebbers voor wat update foto's straks?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.