Ga naar inhoud

Treurige mededeling vanuit het zuiden


Miss Reg

Aanbevolen berichten

bedankt allemaal, gisteren was de dag van afscheid, en vandaag gaan we weer een beetje proberen de draad op te pakken, de zaak was iets waar pap heel trots op was, dus dat moeten we in ere houden, en draaiende houden.

afgelopen vrijdag en maandag hebben onze dames en D@ve de zaak draaiende gehouden, en hebben wij jongens alleen gezorgd dat de auto's die er stonden gepolijst waren. een dikke :D voor de dames!!

@Frido, bedankt dat je er gisteren was. het was een steun voor ons.

de pijn zal nog wel lang blijven en het gemis ook.

Heb ook besloten de eerste tijd nog niet op de Ring te gaan rijden, dit was iets waar pap zich altijd zorgen overmaakten, en op het moment heb ik mijn hoofd er niet echt bij. ik zal wel nog ernaartoe gaan om te kijken naar al die andere gekken die wel rijden.

we vonden het echt fijn dat onze forumfamilie er voor ons was!!

BEDANKT namens de hele familie :D

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.