Ga naar inhoud

Treurige mededeling vanuit het zuiden


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Potverdikke, zoals MdV al aangeeft een aantal keren met Pa clean and shine in de auto gezeten. Wat een fantastische kerel en persoonlijkheid. Wij hebben enorm om zijn heerlijke anekdotes gelachen. Een waar verlies voor jullie. Wilma, Emanuel, Maykel, Reggie, Joyce en verdere familie namens Nicole en mij onze oprechte deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Er is een waar limbo heengegaan.

Link naar reactie

Sterkte!!!

Ik had ook het plezier om met hem een keertje te mogen rijden in zijn X5 waar hij zo trots op was.

We zijn een aardige mens kwijt.

Sterkte..

Link naar reactie

Maan, regske en famillie, wij wensen jullie veel sterkte om dit verlies te verwerken. misschien vreemd, maar je zal merken wat een positieve kracht jullie en je famillie hier uit zullen halen. op zulke momenten vind je vast en zeker de nodige steun bij elkaar.

Link naar reactie

Emanuel en Reggie,

Onze welgemeende condoleances voor jullie en familie.

Ik denk terug aan mijn laatste ontmoeting met hem op afgelopen poetsmeeting.

Sterkte!

Ivo en Jenny

Link naar reactie

Emanuel en Reggie, gecondoleerd.

Heel, veel sterkte deze moeilijke dagen voor jullie en je familie met dit grote verlies.

Karin & Richard

Link naar reactie
Met heel veel pijn in mijn hart en vol tranen moet ik jullie helaas mede delen dat geheel onverwachts vanmiddag van ons heen is gegaan, de vader van Emanuel, mijn schoonvader en voor velen van jullie de überlimbo.

dit is waar frido het over had.

meer kan ik op dit moment er niet over kwijt.

:fiew:

Ook gecondeleerd van onze kant,heel veel sterkte .

Dees en john.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.