Ga naar inhoud

Kan wel janken..


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zullen we nu maar ophouden met het "ach en wee" Bedenk eens wat grappen over een captain op een van de grootste vliegtuigen ter wereld die niet met zo'n klein ding op 4 wielen kan omgaan. Of wie zal de jonge vrouw op de video zijn ?? Is dat de "iemand" ? En zo ja was het de "iemand" van Crashende Hollander of de "iemand" van Z3Midlife ? Hadden zij toevallig ruzie over de "iemand" en duwden zij elkaar van de weg? Laat je fantasie eens gaan. :sick: Voor de verandering zal ik eens niet openen. :rolleyes:

Link naar reactie
Zullen we nu maar ophouden met het "ach en wee" Bedenk eens wat grappen over een captain op een van de grootste vliegtuigen ter wereld die niet met zo'n klein ding op 4 wielen kan omgaan.

Ik had gisteren nog het idee opgevat om Ivo te PB'en om Ad z'n forumnaam in "Brokkenpiloot" te veranderen. Maar da's wel flauw :rolleyes:

Link naar reactie
zo te zien was Hans er om jullie troost te bieden :)

Misselijkmakende fotos... ;)

Hans als troostmeisje. :unsure:

Geen goeie dag.

Link naar reactie
... Of wie zal de jonge vrouw op de video zijn ?? Is dat de "iemand" ? En zo ja was het de "iemand" van Crashende Hollander of de "iemand" van Z3Midlife ? Hadden zij toevallig ruzie over de "iemand" en duwden zij elkaar van de weg? ...

Prachtige opening naar een heel andere draai van dit topic.

Ik heb diverse links en foto's bestudeerd en ben tot de conclusie gekomen dat er meer vrouwen rondlopen dan er op de bijrijderstoel van twee Z3M-en passen.

Een rondje toeren met 2 vrouwen in de cabine van een Z3 is natuurlijk vragen om problemen.

Sterker nog, rondtoeren met 2 vrouwen in de auto (ongeacht de ruimte) is altijd vragen om problemen!!

Dan kan het natuurlijk nog een tandje sterker.... Rondtoeren met één vrouw in de cabine is al een probleem!!

Zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn....

(De :) staat nogsteeds op mijn naam dus officieel mag ik nogsteeds rondvervelen op het forum.. :unsure: )

Link naar reactie
Allemaal bedankt voor de steun! :thumbup: Ik hou jullie op de hoogte; maar kan nu al zeggen dat ik niet van plan ben om afscheid te nemen van het forum! Ook denk ik dat er wel weer een ZZZ zal komen; daar ga ik wel eerst nog rustig over nadenken (en over de hoeveelheid mazzel die ik gehad heb.. <_< ; een boom is niet de beste parkeerplaats.. :wacko: ).

Hoi Ad

Wel wat laat, maar in ieder geval gelukkig dat je er heel uitgekomen bent. Inderdaad zwaar testikelen van die mooie Z3. Ik hoop je toch weer gauw te zien met een Z3 op een van onze toerritten.

Sterkte

Gr

Harrie

Link naar reactie

Vandaag de restanten irl gezien.... jeetje daar word je wel even stil van, wat een fantastische auto dat hij je nog zo goed weet te beschermen bij zo'n enorme smak, wat zat ie in elkaar en toch ook weer niet. Wat hebben jullie ontzettend veel geluk gehad!!!!!!!!!

Link naar reactie
Vandaag de restanten irl gezien.... jeetje daar word je wel even stil van, wat een fantastische auto dat hij je nog zo goed weet te beschermen bij zo'n enorme smak, wat zat ie in elkaar en toch ook weer niet. Wat hebben jullie ontzettend veel geluk gehad!!!!!!!!!

Ik heb 'm ook IRL mogen zien.

Daar wordt je inderdaad even stil van.

Dat je daar zonder kleerscheuren bent uitgekomen....

Volgens mij reed er op dat moment een beschermengeltje mee..

Link naar reactie
Ik heb 'm ook IRL mogen zien. Daar wordt je inderdaad even stil van.

Dat je daar zonder kleerscheuren bent uitgekomen....Volgens mij reed er op dat moment een beschermengeltje mee..

x2

keek mn ogen uit :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

X3....

Ik had hem vrijdag al gezien.

Ik heb zo het idee dat wanneer de boom niet bij de scharnieren van de deuren was geraakt, maar bijvoorbeeld vol op de deur, dat het leed zeker veel erger zou zijn geweest.

In het huidige geval hebben de verstevigingen onder het dashboard de klap behoorlijk op weten te vangen!!

Link naar reactie

Merk toch dat ik er nu weer meer bij stil sta, dat een ongeluk toch maar weer in een klein hoekje zit.

Nog steeds heel blij dat het goed is afgelopen en dat je ´gewoon´ toch weer een Z wil kopen in de toekomst :).

Ik stel me dan ten alle tijde beschikbaar als co-piloot bij z3-ritjes :rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Van mij mag het nu wel even ophouden.. Na de materiele ellende van de afgelopen maand werden we vanmorgen gebeld dat Astrid's vader plotseling is overleden.. :kisstogether: Wij vertrekken morgen richting Kaapstad voor steun aan mijn schoonmoeder en het blijft dus nog even stil wat mijn bijdragen op het forum betreft..

Link naar reactie

Ad, dat is heel triest om te lezen. Gecondoleerd! Veel sterkte voor jou, Astrid, je gezin en familie.

Ruud & Simone

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.