Ga naar inhoud

Kan wel janken..


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

shit Ad,'t zit je niet mee.

heel veel sterkte. :blink::rolleyes:

Link naar reactie

Allemaal bedankt voor de steun! :thumbup: Ik hou jullie op de hoogte; maar kan nu al zeggen dat ik niet van plan ben om afscheid te nemen van het forum! Ook denk ik dat er wel weer een ZZZ zal komen; daar ga ik wel eerst nog rustig over nadenken (en over de hoeveelheid mazzel die ik gehad heb.. :rolleyes: ; een boom is niet de beste parkeerplaats.. :wacko: ).

Link naar reactie

Hoi Ad,

Ik lees het net... da's zwaar klote.... gelukkig heb je zelf niets.... sterkte en hopelijk tot gauw in een andere ZZZ(Z).

Aad

Link naar reactie

Gvd was mijn 1e reactie toen ik dit las. Blij dat je er heelhuids uitgekomen bent kerel! Hoop dat je weer een Z zult kopen want je moet bij dit forum blijven.

Link naar reactie

Ad, zwaar kl*ten :thumbup:

Gelukkig is met jou alles goed, en zoals je zelf ook aangeeft, dan weet je zelf weer wat echt belangrijk is.

En on the bright side.... Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe ZZZ ( :m: ) :rolleyes:

(en tip: estoril blau is echt de mooiste kleur :wacko: )

Link naar reactie
En on the bright side.... Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe ZZZ ( :m: ) :rolleyes:

(en tip: estoril blau is echt de mooiste kleur :thumbup: )

keer twee :ok:

Deze keer kun je eindelijk ook een coupe nemen, zoals dat bij een stoere flying dutchman hoort! :ok:

Bij de dealer hier bij ons om de hoek staat deze:

1799602-2.jpg

:wacko::m:

Link naar reactie
keer twee :wacko:

:rolleyes::thumbup:

briljant... 'ehm balen dat je auto in de prak ligt, maar we vinden blau een mooie kleur hier en QPs zijn wel stoer dus hier heb je een linkje voor een nieuwe' :schater:

Link naar reactie
briljant...... dus hier heb je een linkje voor een nieuwe' :schater:

Martijn, zeg nou zelf, die aller-aller-aller-eerste rit toen je 3.0 (bij mij dan 2.8) echt van jou was, dat vergeet je toch nooit meer!!

Dat gevoel, een mengeling van B) , :ok: , :rolleyes: , :m: , :wacko: en :m: dat is nu precies wat ik Ad zou gunnen :thumbup:

Maar Ad, je mag natuurlijk ook met Astrid in de Coupe Fiat stappen en vrijdag a.s. in Leende lekker een biertje komen drinken :ok: First round's on me!

Link naar reactie

dat is mooi kut Ad. Weet helaas uit ervaring dat bomen hard aankomen bij een auto. Gelukkig zijn jullie inderdaad nog heel.

Vergeet de audi en vergeet die QP's (dat zijn alleen maar dingen waar ze zelf mee in de maag zitten), ga gewoon op zoek naar wat je echt wilt.

Link naar reactie
Vergeet de audi en vergeet die QP's (dat zijn alleen maar dingen waar ze zelf mee in de maag zitten)

:wacko: Coupe is not for sale. (okay, die Lange Friesch wil wel van zijn oliegestookte cabrio af :rolleyes: )

ga gewoon op zoek naar wat je echt wilt.

Mooi advies Edwin, komt Ad straks met de bouwtekening voor een renovatie thuis. :thumbup: Zoiets:

travoltas_house.jpg

:m:

(is John Travolta's optrekje, by the (run)way)

Link naar reactie
(okay, die Lange Friesch wil wel van zijn oliegestookte cabrio af :rolleyes: )
Die lange Friesch is niet alleen commerciëel. Ad kan hem ophalen zonder zich verplicht te voelen de audi te kopen. Wel 60 cent per km natuurlijk :thumbup::schater:
Link naar reactie

met een groot bord "te koop" erop en onder voorwaarde dat hij veel rondrijdt in de randstad want dan wordt het kreng misschien nog verkocht.

Link naar reactie
](en over de hoeveelheid mazzel die ik gehad heb.. :kisstogether: ; een boom is niet de beste parkeerplaats.. :rolleyes: ).

Was niet een Naaldboom toch???

Link naar reactie

Die rode M is volgens mij van Hans (Z3Midlife?). RTV Utrecht lLinkje had ik al via PM naar Ad gestuurd.

Een collega van me mailde me gisteren de link, niet wetend dat het een forummer betrof. Toevallig dus.

Op de foto's leek de schade nog wel mee te vallen, maar als je het filmpje bekijkt dan is wel duidelijk dat er "iets" meer aan de hand is :rolleyes:

Link naar reactie

Dat is inderdaad naar, om zo te zien op een foto. Bij het zien van de video zie je idd pas hoezeer ie echt in elkaar ligt!

Ben ik nog maar een keer blij dat er met Ad (en Astrid ?) niks is, behalve flink geschrokken

wie is die rooie M roadster dan?

Da's idd Hans, aka Z3Midlife (hij wisselt wel iedere drie weken van velgen, maar dat Imolarot II blijft 'm toch verraden :rolleyes: )

Link naar reactie

Ja , dat is idd niet mooi om te zien :rolleyes: ; de vrachtwagen was echter nog een paar honderd meter weg toen het gebeurde; zo leest het wel smeuiger natuurlijk..

Astrid was er overigens niet bij, er zat iemand anders naast me waar het gelukkig ook goed mee gaat.

Hans was net bij ons op bezoek en kwam dus ook snel kijken, waar de fotograaf dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

Ik wil hierbij iedereen nogmaals bedanken voor alle fijne en meelevende reacties; dat geeft me veel steun! Loop namelijk wel te baaaaalen van het hele gebeuren :unsure: ;) :D . Toch overheerst wel het gevoel dat ik dankbaar ben dat er niemand gewond is geraakt (of erger..).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.