Ga naar inhoud

op zoek naar BMW Z3M coupe of cabrio


Aanbevolen berichten

ja hij is een beetje apart zo in het rood + verlaagd + opvallende velgen maar ik vind hem toch niet verkeerd. Je hebt liefhebbers van 'origineel' en liefhebbers van 'enige optische tuning' :-) Het ding staat op zo'n 15km van mijn thuis dus misschien dat ik wel eens ga kijken binnenkort.

Over smaken valt uiteraard niet te twisten, op zich vind ook ik het best nog wel kunnen. Maar ik ben er niet zo'n fan van omdat 'ie al zolang op het net staat.

Toen ik vorig jaar in september op zoek was naar een ZZZ stond deze ook reeds online... :ok:

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoi,

heb een hele mooie en vooral goede Z3 2.8 coupe te koop staan. (NL kenteken)

heeft wel km gereden, 174.000, edoch in zeer goede staat.

heb de prijs inmiddels verlaagd naar € 10.000,00. zeker niet te veel.

banden etc in zeer goede staat.

boekjes etc zijn aanwzig.

ik hoor wel.

groet

Boudi

Link naar reactie
Ja 15K vind ik 'verdacht' weinig voor een M. Misschien moet ik mij er maar bij neerleggen dat ik voor een goede M wat langer zal moeten sparen.

Uiteindelijk is de 193pk in de coupe 2.8 misschien voorlopig wel genoeg om mee rond te komen :-)

Als het een cabrio zou worden dan zou ik sowieso de M prefereren.

Momenteel neigt mijn keuze echter meer naar de coupe 2.8 (of M)

Misschien dat ik de rode coupé eens ga bekijken, dat kan nooit kwaad.

Een ander mooi exemplaar van een forumlid staat ook te koop op Kapaza.be

Deze kost EUR24000 maar dat ligt momenteel buiten mijn budget. Ik blijf mijn kansen wagen op de loterij!

bedankt voor je reactie

Met 2.8 in de roadster ben je echt geen stakker hoor, maar goed dan maar voor een M.

Misschien is deze wat?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...p_type_lijst=RL

Link naar reactie
hoi,

heb een hele mooie en vooral goede Z3 2.8 coupe te koop staan. (NL kenteken)

heeft wel km gereden, 174.000, edoch in zeer goede staat.

heb de prijs inmiddels verlaagd naar € 10.000,00. zeker niet te veel.

banden etc in zeer goede staat.

boekjes etc zijn aanwzig.

ik hoor wel.

groet

Boudi

174000 vind ik aan de hoge kant (ok hij mag dan in goede staat zijn volgens jou maar weinig mensen zouden hier geen punt van maken denk ik)

Tevens staat hij in NL wat het alleen maar ingewikkelder maakt.

Hij spreekt me niet echt aan maar toch wens ik je nog succes met de verkoop.

Met 2.8 in de roadster ben je echt geen stakker hoor, maar goed dan maar voor een M.

Misschien is deze wat?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...p_type_lijst=RL

Ligt enigszins buiten mijn budget (voor 19.950 heb ik hem nog niet op Belgische kentekens staan enz...)

Is een mooi exemplaar natuurlijk! Moest mijn budget hoger liggen dan 15.000 dan ging ik zeker eens kijken! (Nuenen is maar 60km voor mij)

Ik denk dat dit forum overwegend Nederlanders als leden heeft maar kom op met die Belgische zoekertjes!

Bedankt nogmaals voor de reacties!

Link naar reactie

Ik weet niet hoe ingewikkeld het invoeren van een Duitse wagen naar Belgie is (Navigator heeft het ooit gedaan) en of er nog wat bijbetaald moet worden, maar bij de website van BMW.de staan er 8.

Dus gewoon bij officiele BMW dealers. Deze is wel aardig:

3032960.jpg

Als je de (IMHO) :ok: velgen en "booskijkers" eraf denkt best okay.

Kost 11.000 euro, met 121K op de teller. En van binnen hebben ze 'm mooi met rust gelaten:

3032964.jpg

Link naar reactie
Ik weet niet hoe ingewikkeld het invoeren van een Duitse wagen naar Belgie is (Navigator heeft het ooit gedaan) en of er nog wat bijbetaald moet worden, maar bij de website van BMW.de staan er 8.

Dus gewoon bij officiele BMW dealers. Deze is wel aardig:

Kosten in Belgie zijn bijna niks : Douaneformulier kostte me indertijd (2003) 65 cent.

Dan kan je met die papieren naar de verzekering om 'm in te schrijven. En dan moet ie nog naar de keuring.

Ik heb een handelaar onder de arm genomen, wagen met autotransport gaan halen en met handelaarsplaten naar de keuring.

Kostte me 200€, maar je hebt geen gedoe met voorlopige platen.

Betreffende Davo : Ik ging kijken naar een Qpé die ze verkochten, ze hadden de wagen al te koop gezet, maar moest nog gepoetst worden :rolleyes: Kofferbak zat vol met hondeharen en bumper volledig bekrast. :thumbup:

Oh, maar effe poetsen en dat is zo weg, was reaktie van de verkoper. Ben maar vlug vertrokken...

Betreffende 2.8 voldoende pk's : als je van een MGF komt, zal je het verschil gerust merken. Daarnaast rij ik nogal vlot mee met :kicking: 's , zolang het niet op de autosnelweg is...

BTW : ik woon in Hasselt, zal dus wel ergens in jouw buurt zitten.

Link naar reactie
Kosten in Belgie zijn bijna niks : Douaneformulier kostte me indertijd (2003) 65 cent.

Dan kan je met die papieren naar de verzekering om 'm in te schrijven. En dan moet ie nog naar de keuring.

Ik heb een handelaar onder de arm genomen, wagen met autotransport gaan halen en met handelaarsplaten naar de keuring.

Kostte me 200€, maar je hebt geen gedoe met voorlopige platen.

Betreffende Davo : Ik ging kijken naar een Qpé die ze verkochten, ze hadden de wagen al te koop gezet, maar moest nog gepoetst worden :rolleyes: Kofferbak zat vol met hondeharen en bumper volledig bekrast. :thumbup:

Oh, maar effe poetsen en dat is zo weg, was reaktie van de verkoper. Ben maar vlug vertrokken...

Betreffende 2.8 voldoende pk's : als je van een MGF komt, zal je het verschil gerust merken. Daarnaast rij ik nogal vlot mee met :kicking: 's , zolang het niet op de autosnelweg is...

BTW : ik woon in Hasselt, zal dus wel ergens in jouw buurt zitten.

Hmmm je laat het wel erg simpel en aantrekkelijk klinken. Een kennis van mij heeft ooit een Toyota Celica ingevoerd uit Duitsland. Zal hem ook eens vragen hoe dat ging.

Ben nog niet lang geleden naar de M-days in Davo Tongeren geweest. Leek me wel een zeer goede garage maar een bumper met krassen wil niemand natuurlijk.

Mijn vader heeft een Z4 2.5 met 192pk (of 193...?) en die rijdt wel lekker. Vooral het geluid is echt de moeite. Ik vind mijn F wel redelijk snel (heeft 120pk maar weegt ongeveer 1050kg). Het ding is echter zo onbetrouwbaar als een Russische autohandelaar. Ik ben vooral op zoek naar een BMW omdat ze betrouwbaar zijn, sterke motoren hebben, een goed garagistennetwerk, ...

En Hasselt is inderdaad dicht bij mijn deur, ben namelijk van Heusden-Zolder :-)

grtz

Link naar reactie

BMW betrouwbaar zeg je..

Ik ken inmiddels toch wel wat mensen die het daar niet helemaal mee eens zijn. Als je een betrouwbare auto wil moet je denk ik meer in de richting van een nieuwe Toyota Yaris 1.1 gaan kijken. BMW zijn auto's die toch wat meer richting performance zijn ontworpen en dat gaat wel eens stuk. Ook hier en daar is de plank wel eens mis geslagen qua ontwerp (ik denk aan lagerschalen, swirlflaps en subframes)

BMW is een over het algemeen een goede en luxe auto maar er zit ook onderhoud en reparatie aan. Het blijft een auto. Dat je daar toch rekening mee houdt en je niet blind staart op een merk (logo)

Link naar reactie
BMW betrouwbaar zeg je..

Ik ken inmiddels toch wel wat mensen die het daar niet helemaal mee eens zijn. Als je een betrouwbare auto wil moet je denk ik meer in de richting van een nieuwe Toyota Yaris 1.1 gaan kijken. BMW zijn auto's die toch wat meer richting performance zijn ontworpen en dat gaat wel eens stuk. Ook hier en daar is de plank wel eens mis geslagen qua ontwerp (ik denk aan lagerschalen, swirlflaps en subframes)

BMW is een over het algemeen een goede en luxe auto maar er zit ook onderhoud en reparatie aan. Het blijft een auto. Dat je daar toch rekening mee houdt en je niet blind staart op een merk (logo)

Ik zeg niet dat een BMW nooit zal falen, maar denk dat deze toch betrouwbaarder zijn als pakweg mijn MG :-)

Ik rijd ook met een Volvo en dat ding is ook betrouwbaar en degelijk.

Zowel mijn vader als moeder rijden met BMW (Z4 + 318d) en ik hoor nooit klachten :-)

Ik staar me niet blind op BMW maar het merk fascineert toch wel.

Link naar reactie

Ja dat is inderdaad een kanon!

Enkele weken geleden nog eentje gezien die serieus goed doortrok en dat geluid was zo rauw en 'ijzerachtig'...echt super.

Gezien mijn leeftijd (27) heb ik echter nog niet de centen om zoiets aan te schaffen.

Spijtig dat zijn Z3 coupe weg is, anders had ik serieus overwogen om Piccolo te contacteren :-(

Het is echt in die stijl dat ik mijn Z3 coupe zoek. Ben ondertussen afgestapt van het idee om een M aan te schaffen. Een 2.8 of 3.0 zullen voorlopig wel volstaan!

grtz

Link naar reactie
Het is echt in die stijl dat ik mijn Z3 coupe zoek. Ben ondertussen afgestapt van het idee om een M aan te schaffen. Een 2.8 of 3.0 zullen voorlopig wel volstaan!
En zo te zien is er ook geen sprake meer van een roadster. Goede keuze :smart:

Deze coupe stond laatst op Marktplaats te koop. (is de ex van David), ook zwart, laag en breed.

img0035ma9.jpg

Misschien is ie nog te koop, even een PMetje aan wagen?

Link naar reactie
En zo te zien is er ook geen sprake meer van een roadster. Goede keuze :smart:

Deze coupe stond laatst op Marktplaats te koop. (is de ex van David), ook zwart, laag en breed.

img0035ma9.jpg

Misschien is ie nog te koop, even een PMetje aan wagen?

Een belg zal schrikken van de nl prijzen denk ik.

Link naar reactie
En zo te zien is er ook geen sprake meer van een roadster. Goede keuze :smart:

Deze coupe stond laatst op Marktplaats te koop. (is de ex van David), ook zwart, laag en breed.

img0035ma9.jpg

Misschien is ie nog te koop, even een PMetje aan wagen?

Is inderdaad ook een mooi exemplaar. Ik vind dat aftermarket velgen zo'n coupe echt mooier maken (ligt er natuurlijk aan welke velgen bv. BBS)

Een pm sturen is misschien geen slecht idee!

verder kwam ik dit nog tegen op marktplaats.nl :

http://link.marktplaats.nl/243423796 -> als het toch een roadster moet zijn, dan toch een M. Is me dit een VET exemplaar!!! maar wel beetje duur :-(

http://link.marktplaats.nl/235398374 -> weer een coupe met aftermarket velgen, prijs is niet verkeerd te noemen! misschien interessant

grtz

Link naar reactie
http://link.marktplaats.nl/235398374 -> weer een coupe met aftermarket velgen, prijs is niet verkeerd te noemen! misschien interessant

Ik zou die QP met deze velgen weleens live willen zien. De velgen zijn nogal erg open, dan zul je na verloop van tijd toch vinden dat er grotere schijven en klauwen onder moeten. Maarja, je kunt blijven knutselen, da's ook een voordeel. Persoonlijk vind ik deze velgen op de foto teveel afbreuk doen aan de lijn van een QP - niets tegen aftermarket velgen verder! :smart:

Link naar reactie
http://link.marktplaats.nl/243423796 -> als het toch een roadster moet zijn, dan toch een M. Is me dit een VET exemplaar!!! maar wel beetje duur :-(

Dat is de wagen van Michel#1 aka Yücel

http://link.marktplaats.nl/235398374 -> weer een coupe met aftermarket velgen, prijs is niet verkeerd te noemen!

Volgens mij de ex van killabee, maar er is ook een Belgisch member (geweest) met zo'n wielen en donkere achterramen

Wat dacht je van deze rode, weinig kilometers. Je gaf eerder aan rood wel okay te vinden. Staat al minimaal een half jaar daar, dus er zal onderhandelingsruimte zijn. Is wel 100% originalo, dus misschien niet wat je zoekt :smart: (Tip: Forum member Tja wil wel een bod doen op de styling 32s als je deze zou kopen :nono: )

Link naar reactie
(Tip: Forum member Tja wil wel een bod doen op de styling 32s als je deze zou kopen :nono: )
16 Inch, volgens de advertentie? Ik heb ze liever 17".

Maar toch fijn dat je aan mij denkt :smart: .

Link naar reactie
16 Inch, volgens de advertentie? Ik heb ze liever 17".

Volgens mij klopt de advertentie niet. 17" styling 32s waren toen fabrieksoptie.

16" 32s hebben tijdje op de 5 gezeten, maar daardoor veel te lage ET.

Maareh, Rocky heeft wellicht zijn 32s achtergelaten bij Ruudkapje...

Link naar reactie
Check onderaan deze pagina:

http://www.bmw-m3-exclusive.be/

Ook mooi - volgens de verkoper in schitterende staat met alle opties, behalve elektrische kap (?)

Moet ik hieronder verstaan dat deze deels automatisch open gaat, en deels met de hand moet gesloten worden?

Tevens beschikbaar; windscherm, afdekhoes voor de kap en hardtop.

Wat vinden jullie, voor EUR16.000?

Scherpe prijs, zeker voor Belgie. Anderzijds is het een 12 jaar oude wagen, dus gebruikssporen zal ie wel hebben.

Waver is niet zo ver vanuit Limburg, effe gaan kijken kan mss geen kwaad. Zie je meteen hoe hij er algemeen uitziet.

Ik ken het bedrijf niet en een korte search via Bimmerboard.be maakt me niks wijzer. Hij schermt wel vaak met de naam JM Martin op z'n site, dat is de baas van 2 BMW garages in Brussel en ex-piloot. Zeer gewaardeerd in BMW-middens. (voor wat het waard is)

Voor wat betreft de kap : ik ben geen roadsterkenner ( :schater: ), maar denk dat ze of electrisch bediend is of niet ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.