Ga naar inhoud

Z3 Coupe onboard camera project


RvE

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dit wat?

Te lage resolutie vermoed ik?

Ziet er wel goed uit. Er zit tenminste een display op waardoor je kunt zien wat je filmt. Alleen wordt het lastig om hem aan en uit te zetten (de opname te starten/stoppen) als je 'm ergens buitenop gemonteerd hebt. En ik kan zo niet zien of er een statief-schroef-bevestiging op zit.

Resolutie is dezelfde als mijn Aiptek (640x480). Dat is weliswaar niet denderend, maar toch voldoende voor leuke filmpjes. En voor 100 euro ook wel in orde.

Link naar reactie
Ziet er wel goed uit. Er zit tenminste een display op waardoor je kunt zien wat je filmt. Alleen wordt het lastig om hem aan en uit te zetten (de opname te starten/stoppen) als je 'm ergens buitenop gemonteerd hebt. En ik kan zo niet zien of er een statief-schroef-bevestiging op zit.

Resolutie is dezelfde als mijn Aiptek (640x480). Dat is weliswaar niet denderend, maar toch voldoende voor leuke filmpjes. En voor 100 euro ook wel in orde.

Check, heb 'm besteld. 's kijken of het wat is. Normaal is die ruim 200,-. Dat is net iets teveel voor een speeltje. <_<

Link naar reactie
Simpel idee... Men neme een smartphoneautohouder, boor er een gaatje in om de camera vrij te maken en je hebt een vrij goedkope pov camera...

•Includes an audio cable for convenient connection to AUX-In-equipped car stereos

Hier kun je met een standaard BMW radio niets mee. Toch? Of hebben we daar een handigheidje voor?

Link naar reactie
•Includes an audio cable for convenient connection to AUX-In-equipped car stereos

Hier kun je met een standaard BMW radio niets mee. Toch? Of hebben we daar een handigheidje voor?

<_< Het gaat maar om het idee, je hoeft niet deze te nemen. Gewoon een telefoonhouder die op het voorruit kan. En een telefoon met videofunctie {welke niet tegenwoordig)

Link naar reactie
<_< Het gaat maar om het idee, je hoeft niet deze te nemen. Gewoon een telefoonhouder die op het voorruit kan. En een telefoon met videofunctie {welke niet tegenwoordig)

Ja, dat begrijp ik.

Maar ik was daarnaast benieuwd of je zo eenvoudig je Iphone over de radio kon laten lopen.

Voor de funf heb ik een ICE-link ivm de knoppen op het stuur.

Dat heb ik voor de Z niet nodig. Dat mag simpeler.

Link naar reactie
Ja, dat begrijp ik.

Maar ik was daarnaast benieuwd of je zo eenvoudig je Iphone over de radio kon laten lopen.

Voor de funf heb ik een ICE-link ivm de knoppen op het stuur.

Dat heb ik voor de Z niet nodig. Dat mag simpeler.

Ik doe dat met mijn ipod ook zo. Kabeltje naar aux van de becker. Moet je hem wel op de ipod bedienen maar who cares?

Link naar reactie
Ik doe dat met mijn ipod ook zo. Kabeltje naar aux van de becker. Moet je hem wel op de ipod bedienen maar who cares?

De originele BMW radio in een Z heeft geen Aux. Ik neem aan dat types Tja of RVE hier wel iets voor hebben bedacht. <_<

Link naar reactie
Ik neem aan dat types Tja of RVE hier wel iets voor hebben bedacht. :m:

I am honored dat je me in een adem met Tja noemt, maar die eer heb ik toch echt niet verdiend. <_<

Bart staat op eenzame hoogte wat voertuig/audio/electronica betreft <_<

Link naar reactie
De originele BMW radio in een Z heeft geen Aux. Ik neem aan dat types Tja of RVE hier wel iets voor hebben bedacht. <_<

een ANDERE radio dan een "originele BMW blaupunkt?

Link naar reactie
ik ken (andere hobby) mensen die rg tevreden zijn met zo´n cameraatje, lijkt me super;

.....

Dit is inderdaad een hele fraaie IVO. Mooi prijsje ook.

Helmpje erbij en dan kom ik zo op het volgende knalfestival: :schater:

683_large_dual-camera-moto-56433.jpg

Link naar reactie
En hoe ga je dat ding bedienen vanuit je auto? Nee zo gek is dat idee van RvE nog niet.

je kunt hem ook gewoon achter je ruit plakken hoor :-)

maar als bonus kun je hem dus ook buiten of op eenhelm of op de fiets gebruiken. gewoon een tip, geen verwijt :o

Link naar reactie

die review komt er dus op neer dat de Tachyon XC das Gelbe vom Ei is.

met $149 niet eens erg duur. Alleen ook weer die 640x480 resolutie, da's dan weer wel jammer.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ziet er wel goed uit. Er zit tenminste een display op waardoor je kunt zien wat je filmt. Alleen wordt het lastig om hem aan en uit te zetten (de opname te starten/stoppen) als je 'm ergens buitenop gemonteerd hebt. En ik kan zo niet zien of er een statief-schroef-bevestiging op zit.

Resolutie is dezelfde als mijn Aiptek (640x480). Dat is weliswaar niet denderend, maar toch voldoende voor leuke filmpjes. En voor 100 euro ook wel in orde.

4176_iZ_hi_1246983658.jpg

Ik heb 'm gekocht en even snel vandaag wat uitgetest.

Hier een indicatie van het beeld. Zomaar een willekeurig dagelijks tafereel onderweg vanachter een vieze autoruit. :schater:

Ga nog even e.e.a. fine tunen dan kunnen we de laatste knalrit goed op de film vastleggen.

Link naar reactie
Camera met de zuignap buiten, tegen het raampje geplakt. De kwaliteit is dan wel beter maar blijft zoiets wel zitten als je echt gaat knallen in Duitsland?

Jongens, check ff carguardian.nl. Heb deze camera al een maand of 7, werkt perfect en makkelijk (neemt op in een constante loop van 1 uur) en kost geen drol.

Heb er al veel plezier van gehad: als medeweggebruikers mij aanspraken op mijn asociale gedrag in die asociale Nixan van me, dan kon ik tenminste met beelden aantonen dat ze helemaal gelijk hebben :rolleyes: .

Link naar reactie
Jongens, check ff carguardian.nl. Heb deze camera al een maand of 7, werkt perfect en makkelijk (neemt op in een constante loop van 1 uur) en kost geen drol.

Heb er al veel plezier van gehad: als medeweggebruikers mij aanspraken op mijn asociale gedrag in die asociale Nixan van me, dan kon ik tenminste met beelden aantonen dat ze helemaal gelijk hebben :rolleyes: .

Dat had ik eerder moeten weten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.