Ga naar inhoud

Spring Edition BLB 2009 - Vrijdag 8 mei - 18:00u


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op en neer, geen wheelz meer

Link naar reactie

Ik had je net nog aan de lijn Ralf, kan snel gaan he! :blink:

Hopelijk kan Bas je nog helpen..

Link naar reactie

Zojuist de reservering definitief gemaakt voor alle ingeschreven mensen en natuurlijk wat ruimte voor onze vaste laatboeker ;)

Aangezien Brabant "kei gezellig" is, is het misschien goed dat de niet-brabo's even een snelcursus de cursus “heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijda

hoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan” Brabants doen voor vrijdag. :rolleyes:

Voor in de bar:

Voor als Roger toch nog mocht komen ;)

Wagij! Tot vrijdag, houdoe :blink:

Oh ja: ik kreeg gisteren door dat ik vrijdag een intake heb voor een nieuw project, in Maastricht. Het is om 15:30, dus ik kom direct vanuit Maastricht ("loer hei, dee haet un bruudschje schjink") naar Leende ("wagij, heddegij nog bier"). Simone toert in de coupe naar Leende.

Link naar reactie

De deelnemerslijst net bijgewerkt!

Voordeel van het zeer "selecte gezelschap" is dat we onze menukeuze gewoon vrijdag door kunnen geven, scheelt hoop geregel/gedoe. Houdoe :rolleyes:

Link naar reactie
En Bas helpt Ralf!

En dat is helemaal top ! Ik bel je nog ff

Link naar reactie

Beste members,

OnvoorZiene omstandigheden Zorgen ervoor dat Régske, Emanuel en ik morgenavond niet aanweZig Zullen Zijn.

We hadden nog een last minute aanmelding gepland.

Ik wens ook namens Régske en Emanuel iedereen een geZellige en smakelijke avond.

Dah FreetZZZ.

Link naar reactie
Beste members,

OnvoorZiene omstandigheden Zorgen ervoor dat Régske, Emanuel en ik morgenavond niet aanweZig Zullen Zijn.

We hadden nog een last minute aanmelding gepland.

Ik wens ook namens Régske en Emanuel iedereen een geZellige en smakelijke avond.

Dah FreetZZZ.

Jammer dat jullie er niet bij gaan zijn. Volgende keer beter zou ik zeggen.

Link naar reactie

Dan maar hopen dat die kerels van Draadstaal erbij zijn, ik heb me zowat kapot gelachen :wave:

Er zijn bepaalde delen van B-Limburg waar ze zo ongeveer ook praten... (regio Hamont, Neerpelt, Lommel)

Veel plezier bij de meet en smakelijk eten ;)

Link naar reactie

Zo, we zijn (na wat omzwervingen door het Brabantse door afgeloten A2 :blink:) ook weer thuis!

Dankjulliewel voor de gezellige avond. Weer leuke, interessante verrassende gespreken gehad. En zelfs asperges gegeten ;)

Link naar reactie
Dankjulliewel voor de gezellige avond. Weer leuke, interessante verrassende gespreken gehad. En zelfs asperges gegeten ;)

De asperges waren best te eten vond ik. En wat die gesprekken betreft ben ik benieuwd:

wat Zzzazkia met haar nieuwe pookje gaat doen;

waar zij en The Bob die hotelkamer voor nodig hadden zo vlak voor dat ze wegreden;

en hoeveel oranje knippers Mizzzcoupe nodig heeft heeft om bevredigd uhhh ...... tevreden te zijn;

Het nieuwe vervoer van The Bob zag er trouwens ook prima uit :blink:

En natuurlijk kwam Tja weer (on)verwacht langs.

Bedankt voor de gezelligheid.

Link naar reactie

Heb ik het toch weer op tijd gehaald. superhero18373vr1.gif

Het was weer gezellig, top, prima. En lekker binnendoor met kapje open en volle maan in de rug weer terug naar huis.

En het waren ge-wel-di-ge asperges... geloof ik :schater: .

Link naar reactie

Benzinepomp nog gehaald :wave: En daarna open naar huis :blink:

Zzazkia kreeg een hooikoortsaanval, dus vandaar even het hotelkamertje B)

Wat verder ter tafel kwam;

Sommige mensen hebben een zzz als excuus voor het sparen van oranje knippers

Met CTRL + scrollwieltje zoom je in

Op een Mac wordt het Appeltje + scrollknobbeltje :blink:

Het pookje van Bas geeft geen licht

Echte swaffelaars lusten geen asperges

;)

Link naar reactie
Benzinepomp nog gehaald :blink: En daarna open naar huis :thumbup:

Zzazkia kreeg een hooikoortsaanval, dus vandaar even het hotelkamertje B)

Wat verder ter tafel kwam;

Sommige mensen hebben een zzz als excuus voor het sparen van oranje knippers

Met CTRL + scrollwieltje zoom je in

Op een Mac wordt het Appeltje + scrollknobbeltje :blink:

Het pookje van Bas geeft geen licht

Echte swaffelaars lusten geen asperges

<_<

En als je het knobbeltje van de applemuis te lang beroerd, dan gaat deze blozen....

En dat de pookknop ook als peper- en zoutstel gebruikt kan worden...

Simone binnenkort oranje nachtkastverlichting heeft...

Enz... enz...

Het was gezellig. :rolleyes:

Link naar reactie

Het was top ! Bas, nogmaals bedankt voor de lift.

Tot de volgende keer, misschien MET een zzz?

Link naar reactie

Hmm... Pookjes, hotelkamertjes, oranje verlichting en azperzjes...

Jullie hebben PRET gehad...

Link naar reactie
Op een Mac wordt het Appeltje + scrollknobbeltje :thumbup:

Op mijn Macbook is het CTRL + twee-vinger-scroll op de touchpad. <_<

Maar zo ben ik er wel achter gekomen dat Frank's Bob de bouwer BMW sleutels en een BOB sleutelhanger heeft (en dat alles in 90x90 pixels :blink:)

Zo ziet het dan ongeveer uit het scherm:

Afbeelding%201.jpg

Zzazkia kreeg een hooikoortsaanval, dus vandaar even het hotelkamertje B)

Dat was dan zo snel dat ik het niet gemerkt heb dat jullie weg zijn geweest, had je ook net zo goed even die hooikoortsaanval kunnen bestrijden bij het zwembad :rolleyes:

Heeft er trouwens ook maar iemand een :blink: van gisteren (die meneer in die groene Z3 roadster die niet bij ons hoorde uitgezonderd)?

Link naar reactie
Maar zo ben ik er wel achter gekomen dat Frank's Bob de bouwer BMW sleutels en een BOB sleutelhanger heeft (en dat alles in 90x90 pixels ;))

verrek joh... is dat sinds dat Frank een eigen Z heeft, of heeft Bob altijd al sleutels van Zzazkia in zn handjes gehad? :thumbup:

(ok misschien maar even uit de zon gaan en binnen gaan zitten want de zin wordt wel erg warrig nu :thumbup: )

Link naar reactie
verrek joh... is dat sinds dat Frank een eigen Z heeft, of heeft Bob altijd al sleutels van Zzazkia in zn handjes gehad? :thumbup:

(ok misschien maar even uit de zon gaan en binnen gaan zitten want de zin wordt wel erg warrig nu :thumbup: )

Dit is de enige avatar die ik ooit gehad heb. Dus altijd al met BMW sleutels en sleutelhanger. Was even aardig pielen met Photosoep, dus ben blij dat het nu toch eindelijk opgemerkt wordt... na 2 jaar :schater:

Link naar reactie
Dit is de enige avatar die ik ooit gehad heb. Dus altijd al met BMW sleutels en sleutelhanger. Was even aardig pielen met Photosoep, dus ben blij dat het nu toch eindelijk opgemerkt wordt... na 2 jaar :schater:

Ik heb altijd gedacht dat het een drilboor o.i.d. was.

Link naar reactie
..dat het een drilboor o.i.d. was.

...of op zijn minst een " :fiew: pook peper en zoutstel" ! :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.