Ga naar inhoud

Reactie topic paasrit 2009


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Graag volgende jaar een herhaling van deze opening van het cabrioseizoen ( met excuses :kisstogether: voor de spaarzaam aanwezige QPrijders)

Geen probleem hoor! Ook ik houd van mooi weer.....en het is jullie gegund! :unsure:

(PS Ik had m'n dakje ook open....voor de volle 3cm!!!)

Link naar reactie

Saskia, Robert Jan, Diana en Willy nogmaals bedankt voor de mooie dag. Ondanks onze Wild Card inschrijving mochten we toch mee met de rit, toppie!!!! :rolleyes:

Hieronder link naar onze foto's, dit keer een bescheiden aantal. :unsure: (Maar gelukkig waren er meer met een camera, mooie foto's overigens)

http://picasaweb.google.com/Z3StealthForum/Paasrit2009#

Enne, je kunt ons inschrijven voor volgend jaar, dan gaan we weer mee.

Groetjes,

Suzan & Peter

:thumbup:

Link naar reactie

Hoi hoi!!!

In het kader van..liever laat dan nooit, .. ook van ons nog een bedankje voor de superleuke dag die echt waanzinnig goed was georganiseerd!! Toppertje!! Dit was onze eerste rit ennuh.. zal niet de laatste zijn, want we vonden het beregezellig en voor herhaling vatbaar!!!

En leuk om hier nog te kunnen nagenieten van de vele mooie foto's!!!!

Tot een volgende rit!!

Martha & Krist

Link naar reactie

Ja ik had het ook naar m'n zin......met de nadruk op hád......tot aan gisteren namelijk.

Onaangename verrassing bij de post.

Om Arno maar even aan te halen: "Waar kan ik mijn abonnement CJIB opzeggen?" ;) :unsure: :shifty:

Trajectcontrole op de A12.......ja wel en meteen x2!!!

Bij Utrecht, overschrijding van 13 km!!!! 56,00 euro (tjing...kassa)

En nog bij Woerden een oversschrijding van 8 km!!!! (waar gaat het over???) 32.00 euro....

Of ik maar even 88,00 euro wil sponseren vóór 18 juni...(blijkbaar moeten er een paar collega's KLPD van mij op vakantie?)

:):rolleyes:

I'm not amused!!!!

Snelheidsduivelin Karin

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het is gelukkig bijna weer Pasen :thumbup: , maar wij hebben ons ook prima vermaakt. Jammer dat we niet mee konden eten, maar de rest was weer fantastisch. Bedankt allemaal die er iets leuks van hebben gemaakt. Zowel de organisatoren als het gezelschap. Prachtige foto's van jullie allemaal.

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie
Eigenlijk vallen alle verkeersborden onder de categorie "foute" verkeersborden

foute-verkeersborden.jpg

Frido is trots op je Karin! :thumbup:

Link naar reactie
Frido is trots op je Karin! :blink:

En ik ben weer trots op jou, Ruud, voor het betere fröbelwerk (je kunt zien dat jij wel de fröbelschool hebt afgemaak; ik ben er afgetrapt, omdat ik weigerde tussen de lijntjes te kleuren....) :rolleyes:

Link naar reactie
ik ben er afgetrapt, omdat ik weigerde tussen de lijntjes te kleuren....

Ach Karin, troost je, ik ben de eerste keer gezakt voor mijn strikdiploma :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.