Ga naar inhoud

Welke velg is mooierder


DJLeonardo

Welke velg  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke velg dus

    • Rondell 58
      1
    • BMW 187
      6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

DJ, ziet er goed uit. Hebben "we" toch maar mooi de juiste beslissing voor je genomen. (mooi groen ook je 3er :newblush: )

en toen had hij geen tijd meer voor jou zeker... :newblush:

Ik denk dat dat wel mee valt. Ruud zegt gewoon even "jawel hoor, dat past" als Roger weer eens belt met de vraag of er op een of andere auto die Roger wil kopen een compressor kan. Ruud weet toch dat de kans klein is dat Roger daadwerkelijk verschijnt met de desbetreffende auto. :holiday:

Link naar reactie

Bedankt mensen voor jullie wijsheid. :thumbup: Voorste velgen steken wel iets te ver naar mijn smaak. Ben nog een beetje aan het kijken of (een paar mm) afdraaien mogelijk is maar dat zal wel van de winter worden.

Ze zitten d'r onder:

Bedankt Ruud voor het werk :thumbup: (en het geduld/kracht voor die verrekte spacer die d'r niet af wilde :angry: )

Sorry Shrike,ik heb jou ook gemist maar Ruud wilde zo nodig die spacer een lesje leren. Dus dat heeft even geduurd. De spacer heeft het geweten, ersntig toegetakeld met hamer en beitel, net voordat er besloten werd de slijptol te pakken besloot hij los te laten. Beetje lafjes maar ja....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.