Ga naar inhoud

Z Treffen Edersee Duitsland


navigator

Aanbevolen berichten

Effe in jouw post mijn reakties weergeven, ze zijn te leuk om zo onbeantwoord te laten...

Zeker zeer geslaagd, kan het een ieder aanraden om hier eens aan deel te nemen!!!! :unsure: ;)

Zo horen jullie het eens van een ander, sta ik hier niet steeds alleen te roepen

Wisten jullie dat:

* Het aandeel :m: op het Duitse forum een stuk kleiner is dan hier? (incl mij 3 van 56)

En het aandeel 4-cylinders ook groot is...

* De Z4's geweerd werden, maar een 1-serie en een MX5 wel welkom waren

Was wel een mooie 1-serie, hé, met zwarte velgen eronder had ie wel wat...

* Wij de enige Nederlanders waren (Jacq, waar was je? ;) )

* De andere Nederlandstalige Frank (Navigator) en co-piloot zeer "plezante" mensen zijn, waar we veel lol mee gehad hebben :fiew:

100% mee eens, snap die Belgen niet, die niet overweg kunnen met Holl.., pardon, Nederlanders. En jullie zijn nog geeneens Limburgers :D

* Er in Duitsland niet voor het goede doel geworven wordt aan de deur, maar door alle mensen die door het dorp rijden aan te houden en ze dan "vrijwillig" een donatie te laten maken ;)

Tja, ik kreeg ook zo'n '40 - '45 visioen toen ik die "wegversperring" zag : 56 zetjes x 0.50 à 1 €= nog enkele "Kasten Freibier"

* Duitse dorpen behoorlijk uitgestorven zijn (was me al eerder opgevallen, maar ook nu weer bijna geen mens gezien, in 2 ritten van in totaal 350 km)

En toch reden we er gedsciplineerd door, hé, alleen tussen de dorpen werd aardig gas gegeven.

* Er om 2 uur 's nachts een dronken vrouw aan je hoteldeur staat te rammelen (gelukkig niet van de z3-club) :ok:

Had ze beter doorgestuurd naar ons hotel, wij hadden beiden een "Einzelzimmer". Er was dus nog plaats en tijd "zat" :schater:

* Je best nat wordt als je een paar minuten met een stortregen open rijdt... :wave:

Jullie hebben wel kunnen oefenen, hé. Dakje open, dicht, weer open, snel weer dicht, en open en dicht enz...

* Er een Z3 was met fietsendrager en fiets, waar de fiets volgens mij niet af is geweest

Wees blij, vorig jaar had die kerel zijn caravan mee...

* De enige Engelsman in de stops en pauzes niks anders deed dan zijn auto schoon poetsen

En dan wint die nog die RVS Sportendschalldämpfer, benieuwd of ie volgend jaar ook onder de Z gaat poetsen dan...

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar de organisatoren hadden geen routebeschrijving uitgedeeld, dus moest de groep wel volgen. De rest had net op tijd hun dak dichtgekregen, de gruppenfuhrer had een coupe, tsja dan weet je het wel he.... ;)

Ja, een zwarte L&B Dreiliter coupé van ZZZmaniac, man was verantwoordelijk voor de mooie routes van het event :wave:

En btw, als slotrijder bleef ik netjes op je wachten, toch ...

Vond het wel lachen met die R-rijders : ieder straaltje zon was voldoende om die dakjes open te doen en afhankelijk van de die-hard graad van ieder, gingen ze dicht bij dan wel druppels, dan wel stevige buien. Jullie scoren op de die-hard scale redelijk hoog :unsure:

Link naar reactie
Ja, een zwarte L&B Dreiliter coupé van ZZZmaniac, man was verantwoordelijk voor de mooie routes van het event :thumbup:

En btw, als slotrijder bleef ik netjes op je wachten, toch ...

Vond het wel lachen met die R-rijders : ieder straaltje zon was voldoende om die dakjes open te doen en afhankelijk van de die-hard graad van ieder, gingen ze dicht bij dan wel druppels, dan wel stevige buien. Jullie scoren op de die-hard scale redelijk hoog :m:

Ja zeker, jij was er goed bij. :thumbup: En verder ook niks dan lof voor ZZZmaniac :thumbup:

Foto's 1 en 29 uit jou collectie kunnen zo in het topic "wat kun je een Z allemaal aan doen"

De paarse Z3 uit foto 1 had een "mooie" spoiler, Lambo-achtige vleugeldeuren en een iets te harde stereo... Zoals Jorg (ZZZmaniac) subtiel opmerkte werd het zo een beetje een "petjes-golf"-niveau, waar wij beiden niet zo'n fan van waren.

De rally-ADHD-rijder op foto 29 had zijn auto "verfraaid" met wel hele vreemde kieuwen, booskijkers en..... de zijknipperlichten van de Z4... :sick: (op de Z4 prima, maar op de Z3...). De BBS-velgen maakten veel goed, maar dat waren z'n reservevelgen, z'n originele had ie de week daarvoor aan gort gereden op de nurburgring... :unsure:

Voor de rest ook nog genoeg fraaie Z's ;)

Link naar reactie
..... de zijknipperlichten van de Z4... :thumbup: (op de Z4 prima, maar op de Z3...).

Oh jee, dat ik nog niet gezien.... :m:

Z3%20treffen%20Edersee%202009%20044.jpg

Dat ie het knipperlicht dan ook op de originele plek van het BMW logo in de kieuwen had gedaan.... :thumbup:

Link naar reactie
Ja zeker, jij was er goed bij. :thumbup: En verder ook niks dan lof voor ZZZmaniac :unsure:

Foto's 1 en 29 uit jou collectie kunnen zo in het topic "wat kun je een Z allemaal aan doen"

De paarse Z3 uit foto 1 had een "mooie" spoiler, Lambo-achtige vleugeldeuren en een iets te harde stereo... Zoals Jorg (ZZZmaniac) subtiel opmerkte werd het zo een beetje een "petjes-golf"-niveau, waar wij beiden niet zo'n fan van waren.

De rally-ADHD-rijder op foto 29 had zijn auto "verfraaid" met wel hele vreemde kieuwen, booskijkers en..... de zijknipperlichten van de Z4... :sick: (op de Z4 prima, maar op de Z3...). De BBS-velgen maakten veel goed, maar dat waren z'n reservevelgen, z'n originele had ie de week daarvoor aan gort gereden op de nurburgring... :unsure:

Voor de rest ook nog genoeg fraaie Z's ;)

Sublieme observatie en omschrijving. :schater:

Tja, ze waren er in alle maten en kleuren,hé.

Viel wel op dat er naast de "oorspronkelijke" Z3 liefhebbers, ook een aantal jongeren bijkwamen, die de Z dan ook voorzien van dergelijke toeters en bellen. Een Z3 is nu eenmaal binnen bereik van de Golf en Astra kopers en als je dan eens lekker wil opvallen bij je vrienden, koop je toch een Z.

Denk niet dat die zolang gaan meerijden in dergelijke ritten. Er was te weinig tijd om een "boenke boenke" demonstratie te geven. :wave:

Link naar reactie
Sublieme observatie en omschrijving. :schater:

Tja, ze waren er in alle maten en kleuren,hé.

Viel wel op dat er naast de "oorspronkelijke" Z3 liefhebbers, ook een aantal jongeren bijkwamen, die de Z dan ook voorzien van dergelijke toeters en bellen. Een Z3 is nu eenmaal binnen bereik van de Golf en Astra kopers en als je dan eens lekker wil opvallen bij je vrienden, koop je toch een Z.

Denk niet dat die zolang gaan meerijden in dergelijke ritten. Er was te weinig tijd om een "boenke boenke" demonstratie te geven. :thumbup:

Die boenke boenke demonstratie was er wel degelijk, maar die heb je dan waarschijnlijk even gemist.

(val ik met mijn 23 ook nog onder de categorie jongeren Frank...?? want mijn aantal toeters en bellen vallen toch mee??? :unsure: )

Link naar reactie
ook een aantal jongeren bijkwamen, die ........................... Een Z3 is nu eenmaal binnen bereik van de Golf en Astra kopers en als je dan eens lekker wil opvallen bij je vrienden, koop je toch een Z.

Dat geloof ik niet. In en Z3 kan je geen 3 lekkere meiden meenemen :thumbup:

Link naar reactie
(val ik met mijn 23 ook nog onder de categorie jongeren Frank...?? want mijn aantal toeters en bellen vallen toch mee??? :rolleyes: )

Valt idd reuze mee, de originalo-look (op Hamann dinges na) is jou gegeven.

Met die jongeren doelde ik eerder op die 19-jarige met zijn gele "bananenboot" met zwarte velgen en natuurlijk dat "lambo doors" monster :rolleyes: En gelukkig heb ik die boenke boenke demo gemist, krijg dat hier voor mijn huis wel van mijn zoon Corsa-driver...

Link naar reactie

Hier nog een link naar BMW scene : Achim (Catweazle) verzorgt zijn PR prima

BMW scene - Edersee Treffen

@ Emanuel : en dan zal ik een jump-demo geven .... (naaah !) :schater:

Dan zal ik zorgen dat als ik weer op een rit verschijn dat ik de baskist weer heb ingebouwd, om speciaal voor jou Frank een Boenke boenk :rolleyes: demo te geven, klinkt wel lekker in een QP :rolleyes:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.