Ga naar inhoud

Formule 1 2009


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een paar plaatjes van vandaag

Wel jammer dat de race afgebroken werd. Ik was benieuwd wat de Williams in de regen had gedaan. Maar wat een spektakel vandaag! Je ziet dat de nieuwe regels het racen zeer ten goede komen! Op naar China. (Na de paasrit dan...)

Inderdaad erg jammer.

Wel erg leuk dat je foto's plaatst die je anders alleen maar in Formule1 blad kunt vinden. Ga zo door :thumbup: en inderdaad op naar China!!

Link naar reactie
Even een paar plaatjes van vandaag

Mooie foto's Patrick!! Haal je die direct van de pers-FTP server van Williams of zo :thumbup:

Was een gave race vandaag. Mooiste was Kimi op full wets vijf ronden (zoals later bleek) voor de regen begon, met +20 sec per ronde. En toen de regen kwam "My tires are completely destroyed".

Link naar reactie
Mooie foto's Patrick!! Haal je die direct van de pers-FTP server van Williams of zo :rolleyes:

Was een gave race vandaag. Mooiste was Kimi op full wets vijf ronden (zoals later bleek) voor de regen begon, met +20 sec per ronde. En toen de regen kwam "My tires are completely destroyed".

Voor elk raceweekend brief ik een fotograaf die gedurende een Grand Prix grotendeels dedicated voor mij aan aan de slag gaat. Van hem krijg ik deze foto's. Ik gebruik ze vervolgens weer voor diverse marketing doeleinden. Het Z3 forum heeft echter - net zoals bij BMW introducties - een exclusieve preview :thumbup:

Link naar reactie
Voor elk raceweekend brief ik een fotograaf die gedurende een Grand Prix grotendeels dedicated voor mij aan aan de slag gaat. Van hem krijg ik deze foto's. Ik gebruik ze vervolgens weer voor diverse marketing doeleinden. Het Z3 forum heeft echter - net zoals bij BMW introducties - een exclusieve preview :thumbup:

Mooi, want het zijn fantastische foto's! :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Red Bull en BMW klagen over kosten diffusor

Teambazen leggen zich morrend bij FIA-uitspraak neer

[15-04-2009] Red Bull en BMW Sauber zien geen andere mogelijkheid dan zich neer te leggen bij de uitspraak van de FIA in de diffusorzaak vandaag. Maar helemaal zonder morren gaat het niet.

Horner en Theissen accepteren de FIA-beslissing, maar zijn er niet bepaald blij mee.Red Bull als BMW Sauber hadden net als Renault en Ferrari protest ingediend tegen de diffusors van Toyota, Brawn GP en Williams. De FIA verklaarde de bolides van die drie teams vandaag legaal.

Red Bull-teambaas Christian Horner en BMW-teambaas Mario Theissen reageerden in verklaringen op de beslissing en stelden allebei dat ze de beslissing van het Court of Appeal ‘accepteren’. Hun teleurstelling staken ze echter niet onder stoelen of banken.

"Natuurlijk zijn we teleurgesteld”, zei Horner. "Dit betekent dat we nu onze eigen oplossing voor de diffusor moeten ontwikkelen, wat onvermijdelijk behoorlijk wat zal gaan kosten.”

Ook Theissen klaagde over het prijskaartje dat aan de uitspraak van de FIA hangt. "De beslissing betekent dat zeven teams enorm zullen moeten investeren in aanpassingen aan hun auto”, zei hij.

Theissen blijft er verder bij dat de diffusors niet stroken met de intenties die de Overtaking Working Group voor het seizoen op een rijtje zette. "De diffusors zorgen niet voor de afname van downforce en snelheid in de bochten waar de Overtaking Working Group naar streefde bij het samenstellen van de nieuwe regels.”

Link naar reactie

Voor de liefhebbers even een paar plaatjes vanuit Shanghai. Geschoten met mn Iphone dus excuses voor de kwaliteit. Speciaal voor de BMW fans (en dat zijn hier waarschijnlijk nog al wat) ook even een paar bij BMW Sauber geschoten. Ik stond boven de pitlane dus alle tijd om even wat te schieten. Helaas voor BMW wederom een slechte kwalificatie :sleepy:

Al met al een super dag gehad. Morgen meer! Nu eerst tijd voor wat biertjes :thumbup:

img0218t.jpg

img0225vmj.jpg

Link naar reactie

Ik heb de afgelopen maanden hard geknutseld aan een mega promotie binnen Philips en Williams. Het resultaat is inmiddeld te bewonderen op:

Philips Driving Academy

Wat is hier zo mooi aan? Welnu je krijgt de kans om aan het einde van het seizoen - op Silverstone - 5 rondjes te mogen rijden in de Williams van het afgelopen seizoen (FW-30). Daar aan voorafgaand vind er een Global Shoot-out plaats waarin de tien finalisten in verschillende race klasses hun talent mogen tonen. Vrij uniek dus :rolleyes:

Als je van racen houdt is het zeker de moeite waard om even te kijken en wellicht mee te doen. Zou mooi zijn als een forum member in de finale komt!

f1portimao.jpg

Link naar reactie
Zou mooi zijn als een forum member in de finale komt!

kun jij daar dan niet voor zorgen?

p.s.Wat is je bankrekeningnummer?

p.p.s. Is er ook een maximum lengte om mee te mogen doen? Ik begrijp altijd dat er alleen krielkippen van < 1.70 in zo'n auto passen. Het verrast me dan ook altijd weer als ik lees dat het een mannensport is F1. Dat zijn toch geen mannen

Link naar reactie
Wat is hier zo mooi aan? Welnu je krijgt de kans om aan het einde van het seizoen - op Silverstone - 5 rondjes te mogen rijden in de Williams van het afgelopen seizoen (FW-30).

Als je het al zou halen tot op Silverstone, krijg je waarschijnlijk zo'n hamster ervaring :

:smart: :nono: B) :lmao:

Link naar reactie

BMW-Sauber verwacht verbetering op zaterdag

24 april 2009

BMW-coureurs Nick Heidfeld en Robert Kubica hebben een wisselvallige eerste dag achter de rug, in Bahrein. In de ochtend waren zij nog tweede en derde, maar in de tweede training kwamen zij niet verder dan de zeventiende en twintigste tijd.

"Het zag er in de ochtend beter duit dan in de middag", beseft Heidfeld. "Het verschil in balans tussen de zachte en de harde band is hier vrij groot. Dat maakt het erg moeilijk voor ons om de auto goed af te stellen. ook had ik een gebrek aan remstabiliteit en grip, al is dat laatste normaal op de vrijdag in Bahrein. We zullen nu de data gaan bestuderen en kijken wat we kunnen verbeteren voor morgen."

Kubica maakt zich weinig zorgen over de tegenvallende resultaten in de tweede training. "Het was een normale vrijdag", zei de Pool, die dit weekend voor het eerst met KERS gaat racen. "We hebben de banden vergeleken en gewerkt aan de balans van de auto. Verder hebben we ook gekeken naar de afstelling van het KERS-systeem, wat nogal een uitdaging is met die hoge temperaturenm hier. We zullen nu alla gegevens analyaseren en hopelijk doen we het morgen beter."

Link naar reactie
kun jij daar dan niet voor zorgen?

p.s.Wat is je bankrekeningnummer?

p.p.s. Is er ook een maximum lengte om mee te mogen doen? Ik begrijp altijd dat er alleen krielkippen van < 1.70 in zo'n auto passen. Het verrast me dan ook altijd weer als ik lees dat het een mannensport is F1. Dat zijn toch geen mannen

Je hebt PM voor wat betreft mijn rekeningnummer :smart:

Wat betreft de eisen:

16939768.jpg

Link naar reactie

Gaat lekker met BMW

We wisten voor de kwalificatie al dat we het niet makkelijk zouden krijgen. We zijn gewoon niet snel genoeg", aldus Kubica, die erg veel tegenslag kende in de kwalificatie. "In Q2 had ik bovendien veel moeite om grip in mijn zachte banden te krijgen en de radio werkte vandaag ook nog eens niet, dus het was heel moeilijk om vanuit de auto de bandendruk te finetunen. Verder hadden we nog eens twee kleine brandjes bij het bijtanken. Dit had geen invloed op het resultaat, maar het hielp ook niet."

"Het is duidelijk dat we snelheid te kort komen, en we wachten dan ook op de aërodynamische verbeteringen die we in Barcelona zullen krijgen. Een kleine troost is dat we het voor de kwalifiactie al wisten", zei Heidfeld. "De balans verschillende erg van run tot run. In mijn tweede run in Q2 was ik sneller dan de eerste, maar langzamer dan in Q1. Ik vocht gewoon hard om wat te kunnen met de auto, en miste in bocht 9 de apex. De kans dat we punten halen is klein, maar we zullen niet opgeven en alles proberen."

Link naar reactie

Augurk nog aan toe Zeg:

We mogen BMW Sauber feleciteren met de laatste twee plaatsen in Bahrein!!!

Maar goed dat Ze "Power" reeds hebben verwijdert van de achterspoiler.

Waar Zijn die Lutsers mee beZig?

Link naar reactie
  • Administrator

Ach bekijk het positief... ze hebben de finish gehaald :holiday:

En daarbij, als ze achteruit hadden gereden, hadden ze een 1-2 gescoord...

Augurk nog aan toe Zeg:

We mogen BMW Sauber feleciteren met de laatste twee plaatsen in Bahrein!!!

Maar goed dat Ze "Power" reeds hebben verwijdert van de achterspoiler.

Waar Zijn die Lutsers mee beZig?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.