Ga naar inhoud

Ringtopic 2009


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben ook maar weer es geweest.

Coole foto... <_< (Nee Coupé Lutsers, dat heeft niets met dat dak te maken... ;) )

Hoe was het op een dinsdag, druk?

Link naar reactie
052-2.jpg

Dat is een mooi aandenken voor de mensen in de Eifel! :thumbup:

Ik begrijp hier uit dat jullie op 17 september gaan trouwen? Of heb je een ronde gereden in 9 minuut 17 seconde!?

Link naar reactie

gisteren met de z nog eens naar de ring geweest. mmm, das toch andere koek als de e30 :thumbup: super geamuseerd, te veel en te hard gereden, maar dat hoort er bij :rolleyes:

paar ferm bakken gespot:

niet mijne stijl, maar zeker wel opvallend (wat een geluid ook)

dsc06365t.jpg

rebuild, maar o zo mooi, check alfaholics.com

dsc06367pfo.jpg

dees moet geld gekost hebben :lol2:

dsc06370u.jpg

Link naar reactie
gisteren met de z nog eens naar de ring geweest. mmm, das toch andere koek als de e30 :thumbup: super geamuseerd, te veel en te hard gereden, maar dat hoort er bij :rolleyes:

paar ferm bakken gespot:

niet mijne stijl, maar zeker wel opvallend (wat een geluid ook)

dsc06365t.jpg

rebuild, maar o zo mooi, check alfaholics.com

dsc06367pfo.jpg

dees moet geld gekost hebben :lol2:

dsc06370u.jpg

Heb je gezien daar met blauwe Z3QP

Ik dacht wordt niks op de ring tot 12 uur heeft het behoorlijk geregend maar binnen een half uur was het zonnetje er weer

Ik was ook nog naar de Nurburgring geweest drie maal M1 en oude CSL in historische Le Mans training met vele oude Le Mans racers

Link naar reactie
  • 2 weken later...
en hier een filmpje waar je rond 3.55 min. Reggie op het bankje ziet zitten en ik sta ernaast ;)

Het is dat je het weet, maar het is idd onmiskenbaar ons Imalorode stel! :birthday:

Wie is die muts op 4.22 die met een helm op tegen de slagboom loopt? :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

goed

ik ben ook naar nurburg geweest met de z , en ook op de nordschleife gereden natuurlijk.

het was helaas een beetje regenachtig en dus een beetje glad ,maar het was evengoed een leuke middag.

deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=

deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=

in deel 2 beelden van de ambulance die de motorrijder kwam weghalen die over de vangrail in de bosjes was gekneiterd.

Link naar reactie
Mss wist je dit niet, maar de Nurburgring Gmbh is niet echt blij met dergelijke "ambulancebeelden", daarom dat er ook niet mag gefilmd worden op de Nordschleife. (maar iedereen doet het toch, als je internet wat doorneemt).

hmm tja dat zal best

niet aan gedacht. maar het hoort er nu eenmaal bij als je op zon race baan gaat rijden

:nono:

het is mij niet opgevallen dat dit verboden word.

Link naar reactie
het is mij niet opgevallen dat dit verboden word.

Ze checken op aan/in de auto gemonteerde camera's als je in de rij staat voor de slagboom. Als er dan een ontdekt wordt, zijn ze ook heel duidelijk dat dat niet de bedoeling is.

Link naar reactie

aha ok

tja mn broertje had m in de hand (de camera) dus dat hebben ze vast niet gezien ,

ik kan het wel begrijpen dat ze het willen verbieden maar er gebeuren nueenmaal ook ongelukken op zon baan ,en waarom zou je dat verhullen.

zolang t niet aan de baan of de faciliteiten ligt is er geen probleem toch?

ik heb me in ieder geval opperbest vermaakt !

op de parkeerplaats trouwens nog best een heleboel erg dikke en snelle auto,s gezien ! foto,s komen later

Link naar reactie

Ach wie filmt zijn rondes niet :thumbup: ik in ieder geval wel, kan ik zien waar ik beter moet remmen of juist niet, en waar ik gas kan geven of juist minder :unsure::P

ben momenteel mijn snelste rondes van de vakantie aan het uploaden.

hopelijk komt er nog een mooie zondag zodat ik de laatste 2 rondes kan oprijden, anders moet ik ze echt met de X5 gaan oprijden :wave: kan ik gelijk ook nog gebruik maken van de tegoedbonnen om naar Ringwerk te bezoeken (indoor atractie aan de GP strecke met de snelste achtbaan)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.