Ga naar inhoud

Ringtopic 2009


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

damn g-man, je hebt dus toch bewijs dat je het geflikt had!!! ik wilde het al niet geloven, en dan sta je ook nog meteen op film, en ik maar netjes door brunchen rijden, en mij zetten ze niet op film, nu weet ik hoe het moet om wel op film te komen.

en wat hoor ik op het einde, volgens de duitse wet is het gewoon een éénbaans tolweg zonder geldende snelheidslimiet, dus je bent verzekerd volgens duitse wet :rolleyes:

binnenkort ga ik mijn ringtool wat op dieet zetten, allereerst eens het reserve wiel eruit scheelt toch weer een paar kilootjes :schater: en verder :blink::wave:

Link naar reactie
yeah g-man, zot kot :blink:

Super! Respect Glen! :rolleyes:

binnenkort ga ik mijn ringtool wat op dieet zetten, allereerst eens het reserve wiel eruit scheelt toch weer een paar kilootjes :schater: en verder :wave: :fiew:

Moet je vooral die rolkooi laten monteren waar je het laatst over had ;)

Link naar reactie

Hahaa , ja ongelovelijk he!

volgens een van de fotografen die daar vaak plaatjes schiet hadden ze echt net net de camera klaargezet toen ik voorbij kwam glijen..... :newblush:

De vrijdag daarop op zandvoort gereden en wat geexperimenteerd met bandenspanning en veerspanning en natuurlijk ook weer een xtje rond gegaan :newblush: :newblush:

Ik heb nog een achterspoiler formaat picknick tafel maar ik mag daar niet mee over de openbare weg rijden, jammer want ik mis dus echt een beetje downforce op de achteras wist ik veel dat het zoveel uit zou maken :holiday: :smart:

De set up is geschikter voor zandvoor dan de NS maargoed, tis even opnieuw leren sturen op t randje....

Ik heb al een wishlist gemaakt: 100% sper deruit, dat is echt te extreem! :m:3 sper d'rin....

325 blokje d'rin om op de rechte stukken wat meer mee te komen met de grote mannen, in de bochten geen klachten...als ie eenmaal op t spoor zit tenminste :P

Set up na laten kijken om een compromis te vinden tussen circuit en NS, dus niet zo extreem op de camber,hardheid,toespoor e.d.

Manu je kan toch wel een tipje van de sluier oplichten ofniet ^_^

Greetz! Gman

Link naar reactie

bij mij hebben ze de camberplaten voor omgedraaid, zodat ik weinig tot geen last heb van onderstuur.

mijn ondertsel is achter Billstein en voor H&R. ben er zeer tevreden over.

en ik rij op p zero nero's, een stugge band waar ik heel tevereden over ben :holiday:

en voor de downforce zou je misschien een carbonne GT spoilertje moeten nemen ofzo.

Link naar reactie

De ring gaat vandaag pas om 17:15 open.

Samen met mijn broer (=motormuis) had ik maandag willen gaan, maar dan is ie ook pas vanaf 17:15 open :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wij zijn tijdens onze Eifeltour van de afgelopen dagen ook zaterdagmiddag en vanmorgen even bij de Ring geweest. Zelf niet gereden.

Wel zagen we een Nederlandse Z3 coupe, zwart met walnuss bekleding en nieuw 99-XXX-9 nummberbord. Simone heeft 'm op de foto gekregen. Dadelijk even de foto uit de 1,4 GB aan foto's :kisstogether: vissen...

Link naar reactie

ook de ringtaxi's kwamen voorbij...driften... (wel even op "HD" klikken, anders is ie erg klein)

Die Duitser die je hoort aan het eind ("mann! der is da fast ab geflogen") moet ik er nog wel een keer uit editen als het gaat :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.