Ga naar inhoud

Ringtopic 2009


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:( nice filmpke!!! :huh:

Tja, wat doe je anders als je een ganse dag alleen thuis zit. Dan begin je te klooien :schater:

Link naar reactie

Maandag 13 april a.s. is de GP Strekke de hele dag ge-opend voor touristenfahrten. :wub:

Ik heb er vorig jaar tijdens de Recarodays 2008 een half uur gereden met de Z3 :newblush: Coupe en kan jullie vertellen dat dat echt geweldig was!!!

het positieve is dat er geen motoren op mogen, dus alleen auto's!!!

de Nordschleife is die dag ook de hele dag open!!!

Ik ga er heen, wie heeft er zin om mee te gaan??? :newblush:

Link naar reactie
Maandag 13 april a.s. is de GP Strekke de hele dag ge-opend voor touristenfahrten. :thumbup:

Ik heb er vorig jaar tijdens de Recarodays 2008 een half uur gereden met de Z3 :m: Coupe en kan jullie vertellen dat dat echt geweldig was!!!

het positieve is dat er geen motoren op mogen, dus alleen auto's!!!

de Nordschleife is die dag ook de hele dag open!!!

Ik ga er heen, wie heeft er zin om mee te gaan??? :wave:

man wat ben je fanatiek, ik ga ff checken hoe dat met me vrije dagen zit morgen

oja..... de zzz coupe is verkocht en ik heb net net ( vanmorgen) een ringtool aangeschaft ,is voor mij een betere optie dan met zo'n mooie auto steeds de baan op te gaan.

tipje van de sluier .... e36 race/drift auto met kooi /sper/m3 remmen en 2 kuipjes , de grap is dat ie nog op kenteken staat dus naar zandvoort op en neer no problemo.

gewoon ff parkeerverguninkje vajn t raam af en knallen maar :lol:

De motor is klein een 320 I maaar de fun is toch in de twisties :banaan:

zodra ik tijd heb voor foto's e.d zal ik " eene propere" introductie maken.

ps: heeft er iemand nog zo'n ouderwets taxi bordje voor op t dak ?

greetz!

gman

Link naar reactie

Het regent Ringtools hier, heerlijk!! :thumbup:

oja..... de zzz coupe is verkocht

en in Schaesberg huilt er een AC Schnitzel fan tot zijn kussen doorweekt is.... :banaan:

Link naar reactie
Het regent Ringtools hier, heerlijk!! :banaan:

en in Schaesberg huilt er een AC Schnitzel fan tot zijn kussen doorweekt is.... :wave:

:schater: :schater: De buuren hebben mooi weer en op nr.24 regent het pijpestelen... :thumbup:

Ik moet het maar bij een mooie dagdroom laten dat ik die mooie Coupé erbij heb... :lol:

Link naar reactie

@ gman: jammer man dat je coupe daar plaats voor heeft moeten maken...ik ga ook niet meer met de coupe erop, maar alleen nog maar met de e36 sedan :lol: 3.0 :banaan: is inderdaad veel te zonde voor zo'n mooie dure Qp!!

en BTW het is de 13e 2e paasdag, volgens mij heeft dan bijna iedereen vrij :thumbup:

je kunt me ook laten weten of je meegat op linky at home punt nl :wave:

Link naar reactie

Nou mannuh ik vond het een fanstasische mooie coupe en nou moet ik er ook een beetje huilen hoor :banaan: :wave: zeker nu

ik jullie kommentaar weer lees.

Maaarr ik heb ook nog een motor en een lease bakkie, en ik reed er te weinig in ( 4000 km/jaar)

de mini batmobile was en is echt te mooi om op t circuit etc. mee te rijden.

Emmanuel ik ga mee, wist ik veel dat de 13e een vrije dag was :thumbup:

t word wel afzien de rit daarnaartoe want ik kom in de tracktool en niet op de trailer....( met wat gereedschap enzo ) t word dus ''één gereedschap kist op rolschaatswieltjes"" )

De 17e ga ik trouwens op zandvoort rijden, de bedoeling was om de wagen daar uit te proberen.

Heb je zin om deze kant op te komen?je kan je nog opgeven , kosten circa € 100 voor 4 sessies van +/- 25 min.'

Greetz! Gman

Link naar reactie
ik ga ook niet meer met de coupe erop, maar alleen nog maar met de e36 sedan :thumbup: 3.0 :newblush: is inderdaad veel te zonde voor zo'n mooie dure Qp!!

(EmanuelmodusAan) Als ik die ///M Sedan in de kreuk rijd doet me dat niks, weetje, is toch alleen maar in Zo goed als nieuwstaat, peperdure raceremmen,

hier en daar wat carbon, een splinternieuw overtrokken bicolor leder interieur, hagelnieuwe Hartge velgen en nog wat shit. Koop ik gewoon weer een andere dan, weetje.(EmanuelmodusUit)

:schater::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

ik ga nu maandagavond as en zal er in het paasweekend ook bij zijn. mss slapen er wel meer van zondag op maandag am ring? kunnen we evt in een bep hotel afspreken?

heb er weer goesting in :mellow:

Link naar reactie

Niet dat ik nou zelf geweest ben, maar toch Ring gerelateerd.

Al jaaaaaren geleden heeft iemand dit plaatje gemaakt (het betreft hier een rondje met een ééncylinder BMW motorfiets, een R26 ;) :

nordschleife.jpg

Hoogte, snelheid, toerental en de versnelling waarin werd gereden. Met wel 15 pk aan boord.....

Dat waren nog eens tijden :ok: .

Link naar reactie

Zo weer een ringdagje erop!!!

het was me het dagje wel, lekker droog weer, af en toe het zonnetje en een gemiddelde temperatuur van 15 graden B)

zo tegen de middag aangekomen, meteen een ronde gereden.....het ging lekker.

Nrburgring05april2009-1.jpg

Nrburgring05april2009-2.jpg

daarna was de ring gesloten voor 2 uurtjes wegens een motor corso (inzegening van het seizoen)

meer dan 5000 motoren over de ring in alle soorten en maten :blink:

110.jpg121.jpg

116.jpg

op de parkeer plaats bij de zufahrt schrijft "der polizei" ff lustig erop los. <_<

spoiler was niet ok, de voorlip was niet ok, de vercihting voor en achter ook niet. volgens mij waren ze gewoon jaloers dat zij die niet op hun wagens mogen hebben :unsure: want ze maakten overal foto's van :foto:

070-1.jpg

tevens bij de zufahrt voor mijn 2e of derde rondje nog een mooie Z4 :m: Coupe Hamann gezien :wub:

129.jpg

aan het eind van de dag lekker een pizza naar binnen geschoven bij Pinochio's!!! :thumbup:

al met al heb ik een heerlijke dag gehad!!!

heb er alweer zin in om volgende week maandag 2e paasdag weer daarheen te cruisen en dan te gaan rijden op de GP Strekke!! :rolleyes:

Link naar reactie
we gaan zo aanrijden, nu nog wat mistig maar vanmiddag ongeveer 20 graden met een zonnetje :thumbup:

@PJ en gman we zien ons bij de ring!!!

rij voorzichtig!!! :thumbup:

gisteren ook ff een ronde gereden, moest ff nieuwe velgen en banden testen, vandaag voor het echie!!! op de GPstrekke!!

Veel plezier en hou het heel mensen :thumbup:

Link naar reactie

Ook ik heeeeerlijk gereden vandaag met de QP. Lekker weer vanmiddag toen de baan dan eindelijk open ging.

Ook nog even een ronde in de 130i van iemand anders mogen rijden om zn onderstel even te beoordelen, altijd leuk.

Lekker over de B258 terug tot aan Aachen, altijd genieten.

Link naar reactie

Ik ben net veilig thuis, t was afzien op en neer in de gereedschapskist.

6 rondjes gedaan waarvan bijna allemmaal bij brunchen in t rond....

behalve t rondje achter Manu aan en t laatste rondje.

Ik heb een zilvergrijs Z3 zien staan , dat was jij dan Fabian, mischien kun je mee een keertje helpen met het onderstel afstemmen op de NS!!!

Ik had de auto veels te laag staan en m'n uitlaat is net na t spruitstuk over een lengte van 15 cm afgeplat, ooooooops

Verders een Bilstein pss10 schroefstet waarvan ik de veervoorspanning op 4 vanaf zacht had gezet, de banden gingen op 2.3 rondom na een ronde gereden te hebben prima.

Ze zijn heel netjes afgesleten.

De snelle mannen knalden me voorbij maar in de bochtjes ging het best wel kon bijna Emanuel en Regie in t zicht houden... oef wat gaaaat die M hard en dan heeft de man nog tijd om te toeteren en een shaggie te draaien in t voorbij gaan ;)

Eerlijk......de ZZZ die ik had ging echt wel beter op de NS!!!

Greetz! Gman

Link naar reactie

hey gasteu! spijtig genoeg hebben jullie de ganse dag kunnen genieten van mijn amateur-sleutelkunsten ;) het nieuwe blokje staat duidelijk niet op punt... maareu we zijn toch thuis geraakt :m: en hij rijdt nog steeds :m:

uiteindelijk toch super weer geworden, manu thx voor het ritje! gman, fijn om u nog eens tegen te komen en congratz met de radicale kist :drank:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.