Ga naar inhoud

Ringtopic 2009


Aanbevolen berichten

Welke witte ringtool chuck?

Haha dacht zet morgen wel een fotootje erop staat het er al op. :thumbup: Ik ben hem nog steeds aan het strippen en schoonmaken van bitumen. Dat is wel wat werk

Verder komt er een kooi en ander upgrades erbij. Hij is nu zeker ruim 100 kg lichter.

Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een Evo ? Of eentje met Evo-spoilers erop ??? :thumbup:

Ik zou je eigelijk willen verbieden om zo'n stukje "heilige" geschiedenis van BMW als een ringtool te gebruiken ... :):)

Deze is gewoon te mooi om daar te riskeren . ;)

Het is eentje met Evo-spoilers en het ziet er net iets aggresiever uit vind ik. Vroeger was ik helemaal fan van Dtm races, dat waren tijden ;) .......maar nu helaas niet meer. Vind het geen echte auto's meer, maar buizenframe auto's met kap en merk erop.

Ik was al een hele tijd aan het zoeken en ook getwijfeld aan een e30 325i maar hoe dan ook, toch kwam ik terug weer op de m3 e30 model.

Ga vandaag weer even aan de auto knutselen de bedrading ligt helemaal open. Auto binnen is helemaal in de grondlak Ben ik weer even zoet. Shit ben ik Emanuels ringtopic draadje aan het verzieken.

Link naar reactie

Damn wat een gaaf ding Chuck... :foto:

Zou voor mij ook véél te Zonde Zijn om te riskeren tussen die Britse malloten die daar vaak rijden, maar ik wens je er héél veel fun ermee... <_<

(Vandaag nog een of andere Lutser gesproken die plannen heeft om Zijn ///M3 sedan in te ruilen op een Megtvedes Ay eM Gay... :foto: :P:) )

Link naar reactie

Jullie hebben het wel naar je zin gehad daar op de Ring, zo te lezen en zien. :)

@Chuck: mooie M3, bijna zonde om daarmee de Ring op te gaan... <_<

@Frietje: heb jij het over die Avusblauwe M3 sedan van die blingbling überpoetser uit Limboland? :foto: Heeft die echt plannen om die in te ruilen voor een Ai aM Gay? :P

Link naar reactie
@Frietje: heb jij het over die Avusblauwe M3 sedan van die blingbling überpoetser uit Limboland? <_< Heeft die echt plannen om die in te ruilen voor een Ai aM Gay? :foto:

Kun jij nóg iemand met een ///M sedan?

Wat kunnen we er aan doen Dave? Straks draagt die nog geruiten sokken... :schater:

Link naar reactie

Wow, gave foto van jouw wagen Jochem(had er de dagen van tevoren overheen gelezen)! ;) En idd, een boel kiezel (hoop dat de steenslag dan wel meevalt bij jullie allen)...

Kun jij nóg iemand met een ///M sedan?

Wat kunnen we er aan doen Dave? Straks draagt die nog geruiten sokken... :schater:

Nee, ik ken geen andere met een M3 Sedan(ken wel nog iemand met een M3 Coupé, die ook verraad wil plegen en een Clio RS terug wil kopen), ik wilde gewoon even verifiëren of we allebei nou ECHT over de juiste persoon in kwestie zaten te praten. <_< Ik dacht dat hij ook liever een ster in de voorruit had dan op de motorkap, maar ik heb me dan toch erg vergist als dat echt doorgaat. :P

Frido, ik heb wellicht een paar kleine ideetjes over wat we eraan kunnen doen... Misschien moeten we hem maar langs een zgn BMW-therapie, even langs Jomanda en/of hem even langs de BMW dealer laten gaan om hem uit te laten lezen indien ie echt verraad wil gaan plegen. :):m: Maar ja, wie weet is het al te laat, heeft het Ster-virus al toegeslagen en is ie al geruiten sokken gaan dragen! :foto:

We mogen dan wel uitkijken als dat echt een feit zou gaan worden, want misschien raakt ie dan zó besmet met het virus dat ie het rode monstertje nog gaat inruilen voor een SLK AMG Coupé of weet ik veel wat hun voor vergelijkbaar iets hebben... :foto:

06:36 Wat ben je trouwens vroeg op? Of kon je niet slapen door de Ster issue van onze vriend? :m:

Sorry jongens voor het non-Ring stukje, maar dit is me toch wel nieuws van de dag! :m:

Link naar reactie

Jongen jongens maak jullie maar geen dikke...ik zal er voor zorgen dat hij niet besmet zal raken van het stervirus :schater: :fiew:

eens een BMW rijder.....altijd een BMW rijder!!! :notworthy: is mijn motto ;)

en die geruite sokken ben ik nog niet tegengekomen in de was... :blink:

Link naar reactie
Zoals belooft zal ik jullie hier links plaatsten van ringfotografen!!!

...

Wauw Reggie! Dat zijn heel wat links :notworthy:

Link naar reactie
het gaat toch over de ring(tool) :blink:

Hi Chuck waaat een gruwelijk gaaf ding!!!

Man o man those where the days, johnny cecotto en roberto ravaglia in de M3 's.

Ik hoop wel dat er TWEE kuipjes in komen ,dan kan ik ajb een keertje mee?!!

Greetz! Gman

Link naar reactie

hey eikels allemaal :ok: ga ik ook eens op vakantie, blijkt dit (totnutoe) het enige open weekend am ring te zijn... grrrrrr

goed dat jullie je allemaal goed geamuseerd hebben :thumbup: , volgende keer bin ich dabei!

Link naar reactie

Mooi om nu ook een Z4 :drank: coupe (<_< <_< zucht ;) ) op ons forum te zien rondrijden, helemaal als ie uitgelaten wordt op de Ring! :wave:

Link naar reactie

@Emanuel

Ik ben aanstaande zondag puur toevallig ook in de buurt.

Heb dan een Golf V GTI bij me, hopelijk op zomerbanden...

Als ik niet ga rijden kom ik sowieso wel ff kijken :P.

Rondje mee in de E36 sla ik ook niet af :rolleyes:.

Laat 't nog wel weten...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.