Ga naar inhoud

Vanda(a)l(en) gezocht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag ontving ik via een anonieme tip foto's van mijn dierbare echtgenoot.

Blijkbaar zijn er ramptoeristen gesignaleerd die mijn man hebben zien hangen.

imgp3848kopie.jpg

Overigens werd ik na de volgende foto erg bezorgd. Het blijkt dat u er nog meer vreemde vogels op na houdt.

imgp3823kopie.jpg

Ik kan niet inschatten of deze van het vrouwelijk geslacht zijn maar ik begin mij ernstig zorgen te maken of mijn man nog wel terug komt.

Heb u overigens nog getuigen van het ongeval kunnen traceren? Ik ben zelf ook een onderzoek gestart dus zal u van mijn bevindingen op de hoogte houden.

Met vriendelijke groet,

Mw. Ooievaar

Link naar reactie
Overigens werd ik na de volgende foto erg bezorgd. Het blijkt dat u er nog meer vreemde vogels op na houdt.

imgp3823kopie.jpg

Wel mevrouw ooievaar in tegenstelling tot het ordinaire gevogelte waar u toebehoort zijn dit zeer exclusieve ganzen. Ik heb deze uit Colombia laten overvliegen incl. inhoud. Waarde is denk ik gelijk aan een S54 :thumbup: Ik heb een aantal reacties van buren mogen ontvangen dat er tijdens onze afwezigheid verdachte auto's op het pad stonden. Het ging hier om zogenaamde oldtimers (lees oude bakken) dus dat konden onmogelijk familie of vrienden zijn want die hebben allemaal smaak. Wat mij bij de eerste foto opvalt is dat uw man tevens mijn bovengevel groen heeft zitten overschijten hiervoor krijgt u nog de rekening. Mocht u uw man heelhuids willen terug zien meld u zich even. Ik ben die kop in mijn woonkamer meer dan zat. Moet ook iedere ochtend onze katten van dat gedrocht af trekken. :P Wellicht is linked in een manier om op een discrete manier met ons in contact te komen. :P:blink:

PS, mijn zoon denkt dat iemand Pino bij ons door het raam heeft geflikkerd. Leg dat maar eens uit in het Spaans :schater:

Link naar reactie

Gaaf draadje, ik meen toch echt wel Mw. Ooievaar en haar handlanger te herkennen... :thumbup:

@Yangkie: Leuk clipje passend in dit draadje... :schater:

Link naar reactie

stelletje vandalen... die vogel heeft ook nog eens herpes aan z'n vleugels... of zijn dat zuignappen? :thumbup:

ach na niet iets waar je een pasgeboren Colombiaanse kroonprins mee wilt lastig vallen, lijkt me :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.