Ga naar inhoud

welke body heeft mijn zzz?


Aanbevolen berichten

Enzo,ik vind 't heel knap dat je een zzz kan beoordelen op de zelfde aparte' pookknop en de 'facelift-console' in de prefacelift-auto.

de zzz is 100% in orde,anders had ik 'm ook niet gekocht.

ik heb de foto's verwijderd en niet omdat er toch iets aan de zzz mankeerd,maar omdat de nieuwe eigenaar zich niet druk hoeft te maken of de zzz wel vertrouwbaar is.

Goed werk. Je bent geen toppertje maar een TOPPERT :ok:

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou goed de discussie krijgt een wending die niet aan mij besteed is.

Byebye!

Er stonden gedeeltes van nummerplaten op de foto's, alleen de middelste letters heb ik niet gezien, ik neem aan dat Enzo de nummerplaten ook heeft gezien en dat deze overeenkomen met de nummerplaat in zijn rapport van Dekra.

Het lijkt mij dus wel degelijk zeer aannemelijk dat het om dezelfde auto gaat waar het een en ander aan is opgeknapt.

Dat de manier waarop Enzo het brengt niet getuigd van een hoog EQ, is een heel ander verhaal.

Ik ga er maar vanuit dat de auto op de correcte wijze is opgeknapt, maar zou als nieuwe eigenaar zijnde geen bezwaar hebben tegen een Dekra rapport waarin de kennelijk verholpen zijnde gebreken worden benoemd, al was het alleen maar om bij een achteraf blijkend oud probleem verhaal te kunnen halen.

Link naar reactie
:fiew: Ik snap jullie echt niet. Echt helemaal niet.

Zie het probleem ook niet echt, doe dus even niet mee aan het Enzo-bashen :unsure: Kerel bedoelt het ook alleen maar goed.

Link naar reactie
ik ben bij MdV (als ik x2 schrijf, wordt het weer verkeerd opgevat).
Leuk setje met zijn beiden :unsure: Even dan voor de duidelijkheid. Ik vind het ongepast een auto te lopen affikken waar je in het verleden bent wezen kijken. Als je het belangrijk had gevonden andere mensen van het "barrel" op de hoogte te brengen had je het gelijk moeten doen. En niet achteraf nog een keer lopen blaten over hoe slecht die auto is. Dat is niet chiques... maar zo zal het in Zuid wel de gewoonte zijn :fiew: En btw niet gaan lopen mauwen over Enzo bashen ieder ander had dezelfde reactie van mij gehad.
Link naar reactie
Leuk setje met zijn beiden :rolleyes: Even dan voor de duidelijkheid. Ik vind het ongepast een auto te lopen affikken waar je in het verleden bent wezen kijken. Als je het belangrijk had gevonden andere mensen van het "barrel" op de hoogte te brengen had je het gelijk moeten doen. En niet achteraf nog een keer lopen blaten over hoe slecht die auto is. Dat is niet chiques... maar zo zal het in Zuid wel de gewoonte zijn :thumbup: En btw niet gaan lopen mauwen over Enzo bashen ieder ander had dezelfde reactie van mij gehad.

((+4)-1)/2=2 (anders wordt het verkeerd begrepen) :schater:

Heeft inderdaad niets met Enzo te maken. Die jongen bedoelde het in eerste instantie goed. Het EQ verhaal van Blueez Brother was daarna helaas weer wel van toepassing en daar krijg je natuurlijk reacties op.

Maar ik ken hier meer auto's waarvan de eigenaren het niet leuk zouden vinden als we de historie eens even lekker op het forum zouden bespreken. (Ik noem geen namen :kicking: )

TopertjeZ3 heeft het gewoon netjes opgelost. Klaar. :

ik heb de foto's verwijderd en niet omdat er toch iets aan de zzz mankeerd,maar omdat de nieuwe eigenaar zich niet druk hoeft te maken of de zzz wel vertrouwbaar is.

Link naar reactie
Die jongen bedoelde het in eerste instantie goed. Het EQ verhaal van Blueez Brother was daarna helaas weer wel van toepassing en daar krijg je natuurlijk reacties op.

Ik vraag mij dus serieus af of de opmerking tav het EQ van Enzo goed begrepen is ??

Het is geen schande een laag EQ te hebben, ben ook niet gezegend met een hoog EQ, maar begrijp nog wel dat de manier waarop Enzo zijn commentaar leverde, tegen de haren van vooral de huidige verkoper in zou gaan.

Hij heeft een auto gekocht en verkocht waar kennelijk meer mee aan de hand is dan hij dacht, vraag mij overigens wel af waarom de auto zo snel al weer verkocht is.

(gaat mij geen reet aan, maar ik vraag mij dat zo af)

Nogmaals, alle begrip voor het feit dat Enzo zijn kennis van de bewuste auto heeft willen delen, alleen de manier waarop is voor verbetering vatbaar.

Meer is er niet bedoeld met de bewuste opmerking.

Link naar reactie
Ik vraag mij dus serieus af of de opmerking tav het EQ van Enzo goed begrepen is ??

Het is geen schande een laag EQ te hebben, ben ook niet gezegend met een hoog EQ, maar begrijp nog wel dat de manier waarop Enzo zijn commentaar leverde, tegen de haren van vooral de huidige verkoper in zou gaan.

Hij heeft een auto gekocht en verkocht waar kennelijk meer mee aan de hand is dan hij dacht, vraag mij overigens wel af waarom de auto zo snel al weer verkocht is.

(gaat mij geen reet aan, maar ik vraag mij dat zo af)

Nogmaals, alle begrip voor het feit dat Enzo zijn kennis van de bewuste auto heeft willen delen, alleen de manier waarop is voor verbetering vatbaar.

Meer is er niet bedoeld met de bewuste opmerking.

Precies, zo is het ook ontvangen.

Link naar reactie
Ik vind het ongepast een auto te lopen affikken waar je in het verleden bent wezen kijken.

Als je het belangrijk had gevonden andere mensen van het "barrel" op de hoogte te brengen had je het gelijk moeten doen.

En niet achteraf nog een keer lopen blaten over hoe slecht die auto is. Dat is niet chiques...

En btw niet gaan lopen mauwen over Enzo bashen ieder ander had dezelfde reactie van mij gehad

Enzo,het ging mij ook inderdaad over het feit dat je, nu de zzz is verkocht,met die info komt en niet op het moment dat ik met de vraag kwam op 3 maart.

je bedoeld het goed,maar op het verkeerde moment.

de admins mogen dit topic van mij ook in zijn geheel verwijderen,de vraag is niet meer van toepassing.

einde discussie.

Link naar reactie
Enzo,het ging mij ook inderdaad over het feit dat je, nu de zzz is verkocht,met die info komt en niet op het moment dat ik met de vraag kwam op 3 maart.

je bedoeld het goed,maar op het verkeerde moment.

de admins mogen dit topic van mij ook in zijn geheel verwijderen,de vraag is niet meer van toepassing.

einde discussie.

X2

Link naar reactie

Vind ik nou weer zo lafjes om dan x2 te gaan zeggen. Zeg dan x3. :kicking:

maareh, ik vind het wel goed om zo'n topic als voorbeeld te laten dienen van hoe het niet moet. (een discussie voeren, that is)

Ben ook wel eens met de deur in huis gevallen op een Alfa forum (ja da's heeel lang geleden) en dat ging daar ook niet zachtzinnig (moet je net Alfa liefhebbers hebben :rolleyes: )

Maar goed, zo blijkt maar weer: op een forum gelden ook normen en waarden. Zou wel gek zijn als ik in het dagelijks leven gewoon iemand ging aanklampen en zeggen wat ik van die persoon vind. Want er wordt wer lekker op de man gespeeld. Ik doe het ook hoor. Ik wil alleen zeggen: wie kaatst kan de bal verwachten.

Vond Toppertje zijn post nou niet echt overlopen van tactisch taalgebruik en Enzo deed het niet veel beter al was het goed bedoeld. Helemaal jammer om dan je post te gaan zitten verwijderen, dan mag je van mij ook voortaan wegblijven. Maar goed, wie ben ik? loop ook niet over van EQ immers..... :thumbup:

Link naar reactie

sja.

Maar om het draadje toch even een geheel onverwacht leuke wending te geven: Weet je wie mij gisteren even snel voor het eindigen van de invoegstrook inhaalde om 'm vervolgens voor m'n neus tussen te prikken zodat ik boven op m'n rem moest gaan staan?

Die Opel Zafira van jou signature! Ik zag het gebeuren en moest gelijk aan jou denken. :rolleyes:

Link naar reactie

Als erkend bovengemiddeld EQ bezitter heb ik mij met deze discussie maar nauwelijks bemoeid. Zoals bekend vind ik dat je iedereen in zijn waarde moet laten en niet zomaar ongenuanceerde opmerkingen moet plaatsen. MdV had dat helemaal door (eindelijk) maar die lange Z-loze Dedemsvaartse eikel met zijn veel te grote bek heeft de discussie weer de verkeerde richting uitgestuurd. :notok: Jammer dat YinYang daar weer achteraan liep en op het moment dat het echt spannend werd weer 180 graden draaide. :fiew:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.