Ga naar inhoud

2de paasrit.


zzztje

Aanbevolen berichten

De weersverwachtingen worden steeds beter. Ik gok op ........, zonnebrandcreme en natuurlijk de :thumbup:

Wat betreft brandende zon, vergeet geen exclusieve, second edition FORUMCAP aan te schaffen bij Marijke of Diana.

Ze hebben er nog een aantal over. Wie maakt ze los?

Link naar reactie
  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat betreft brandende zon, vergeet geen exclusieve, second edition FORUMCAP aan te schaffen bij Marijke of Diana.

Ze hebben er nog een aantal over. Wie maakt ze los?

Mag ik aannnemen dat ze de cap's meenemen zondag ?

Link naar reactie
Wat betreft brandende zon, vergeet geen exclusieve, second edition FORUMCAP aan te schaffen bij Marijke of Diana.

goh leuk nieuwtje, dat zal de meeste forumbezoekers vast ontgaan zijn. Het is heel goed denkbaar dat men de verschillende signatures, (pinned) topics en posts over de caps gemist heeft.

Link naar reactie

ik neem de caps mee.

alleen zondag €10.00 p.st!!!

Link naar reactie
ik neem de caps mee.

alleen zondag €10.00 p.st!!!

Als Ruud en Marijke nu zaterdag ook wat caps in Roodkapje's kofferbak mee naar Per's BBQ nemen, verhoog je de kansen om je voorraad op te krijgen weer. Er zijn daar veel mensen die willen onlutseren en, zoals we allemaal weten, is een 2nd Edition Forum Cap stap 1 in het ontlutseren! :smart:

Link naar reactie

Goedeavond,

Gezien de goede weersvoorspelling willen mijn vriendin en ik ook graag mee rijden. Het is voor ons de eerste keer dus we zijn benieuwd. Maar gezien alle leuke reacties komt dat vast helemaal goed! Helaas moeten we het eten over slaan i.v.m. andere paasverplichtingen :smart: .

Groetjes,

Peter en Inge

Link naar reactie

je staat erbij Peter.

iedereen die nog mee wilt,je kan je inschrijven tot morgen 15.00u :smart:

Link naar reactie
Mijn dochter laat het afweten toen ze hoorde dat we om 10 uur moeten verzamelen ...... " Ben je wel goed bij je paasei dan moet ik zeker op zondag om 7 uur van bed ..... daggut nie he .... nee dat is het me niet waard hoor .... ik ga wel om een uur of 2 in de tuin liggen of zo " :smart:

Oh, zo kom jij aan die kreten op je T-shirts.

arnoeis.jpg

Arno-T-Shirt-Productions

Link naar reactie
Mijn dochter laat het afweten toen ze hoorde dat we om 10 uur moeten verzamelen ...... " Ben je wel goed bij je paasei dan moet ik zeker op zondag om 7 uur van bed ..... daggut nie he .... nee dat is het me niet waard hoor .... ik ga wel om een uur of 2 in de tuin liggen of zo " :thumbup:

[2][Y]11=M Coupe. Arno & christel

Dus Christel kan uit de 1e post verwijderd worden? :smart:

Link naar reactie

Dian is van de lijst gehaald.

ik krijg net 't bericht dat de paashaas een ongeluk heeft gehad,dus 't onderdeel ''paaseieren zoeken'' gaat helaas niet door.

paashaas.jpg

:schater: :schater:

Link naar reactie

******inschrijving gesloten******

Aangezien het met zo'n grote groep lastiger is om een tankstop te houden adviseren we om vooraf te tanken.

Graag bij aankomst aanmelden (met zo’n grote groep is het moeilijk overzicht houden voor ons wie wel en wie er nog niet aanwezig is).

We regelen dan ook meteen de financiële zaken voor de hele dag. De kosten bedragen:

- €17,50 p.p. voor degene die 's avonds niet mee-eten ,(wel koffie / thee vertrek en lunch)

- €55,00 p.p. voor degene die wel mee-eten. Dat is inclusief de drankjes

Graag gepast betalen zodat we niet met wisselgeld hoeven te werken.

voor vragen;0638560930.

Link naar reactie

******inschrijving gesloten******

Aangezien het met zo'n grote groep lastiger is om een tankstop te houden adviseren we om vooraf te tanken.

Graag bij aankomst aanmelden (met zo’n grote groep is het moeilijk overzicht houden voor ons wie wel en wie er nog niet aanwezig is).

We regelen dan ook meteen de financiële zaken voor de hele dag. De kosten bedragen:

- €17,50 p.p. voor degene die 's avonds niet mee-eten ,(wel koffie / thee vertrek en lunch)

- €55,00 p.p. voor degene die wel mee-eten. Dat is inclusief de drankjes

Graag gepast betalen zodat we niet met wisselgeld hoeven te werken.

voor vragen;0638560930.

Ai, net te laat voor inschrijven zie ik. Kan ik me toch nog opgeven? Ik moest even het e.e.a. regelen met opvang kinderen. Frank & Jorita, en we eten ook grrag mee.

Link naar reactie

Diana, je bent ook veeeeeeeel te goed voor deze wereld!!!!

Als jij bij de opmerking 'net te laat' zes uur na sluiting nog over je hart kunt strijken verdien je een staande ovatie! :unsure: ^_^

We hebben er zin in!!! Het weerbericht voor Rhenen is nog twijfelachtig: minimum 9 graden, max 20 graden (yeah!!), zon 30%, neerslag 55% :wave:

maar we houden hoop dat de eerste rit van het jaar weer enorm genieten wordt!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Wij kunnen helaas ook niet mee. Veel plezier allen en hopelijk een mooie, droge dag! Volgende keer zijn we er wellicht weer bij!

Rob & Richelle

Link naar reactie

iedereen tot morgen en rij voorzichtig. :thumbup::unsure:

als je me nodig heb,even bellen AUB. ik ben niet meer online.

Link naar reactie

Bij deZe wens ik iedereen viel spass und sonne morgen.

En natuurlijk een mooie eerste paasdag morgen!

Morgen laat ik mijn eieren weer eens Zoeken door Vonnie... :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.