Ga naar inhoud

2de paasrit.


zzztje

Aanbevolen berichten

Ik rij ook graag mee (1persoon), maar blijf niet mee eten.

Een maat van me wil misschien meerijden met z'n Opel Speedster.....durf het bijna niet te vragen, maareh: is daar iets op tegen???

PS Zijn er onder de degene die meerijden nog mensen die een Supersprint uitlaat eronder hebben? Ben namelijk erg benieuwd hoe dat live klinkt!

Groeten,

Herman.

Link naar reactie
  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een maat van me wil misschien meerijden met z'n Opel Speedster.....durf het bijna niet te vragen, maareh: is daar iets op tegen???

Hai Herman, terecht dat je het niet durft te vragen, want er is inderdaad iets op tegen. Het is een z3 (en vooruit: z4) rit. Misschien kan je maat nog bij iemand ernaast zitten of bij het Opel Speedster forum meerijden?

Link naar reactie
Hai Herman, terecht dat je het niet durft te vragen, want er is inderdaad iets op tegen. Het is een z3 (en vooruit: z4) rit. Misschien kan je maat nog bij iemand ernaast zitten of bij het Opel Speedster forum meerijden?

Helemaal mee eens. Dat er voor sommige oud Z rijders heel af en toe een uitzondering wordt gemaakt is nog tot daar aan toe maar een volledig onbekende met een SportZafira :sadder:

Link naar reactie

Leuk!

We willen graag twee auto opgeven voor de paasrit:

We eten 's avonds niet mee.

[2][n] JackieP. Jac & Truus

[2][n] Ralf. Ralf en Ingeborg

Link naar reactie
SportZafira <_<

mogen ze allemaal gebruiken om de crashbaan mee te testen <_<

zafira_2001.jpg

anyway... vind het helemaal top Diana dat jullie toch alweer zoveel Z´s bij elkaar hebben weten te krijgen voor de Paasrit :lol: klasse dat jullie het weer organiseren! :sadder:

Link naar reactie
Hai Herman, terecht dat je het niet durft te vragen, want er is inderdaad iets op tegen. Het is een z3 (en vooruit: z4) rit. Misschien kan je maat nog bij iemand ernaast zitten of bij het Opel Speedster forum meerijden?

Ha die Nadia

Zo ken ik je weer. Streng....maar rechtvaardig :sadder:

Groeten en tot paaszondag

Harrie

Link naar reactie
Hai Herman, terecht dat je het niet durft te vragen, want er is inderdaad iets op tegen. Het is een z3 (en vooruit: z4) rit. Misschien kan je maat nog bij iemand ernaast zitten of bij het Opel Speedster forum meerijden?

Tja...ik ben ook niet zo van de gelijmde playmobiel auto's, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me....?

En dan hebben de M's tenminste ook nog iets om mee te stoeien :)

Link naar reactie
Hai Herman, terecht dat je het niet durft te vragen, want er is inderdaad iets op tegen. Het is een z3 (en vooruit: z4) rit. Misschien kan je maat nog bij iemand ernaast zitten of bij het Opel Speedster forum meerijden?

we hebben 't even in de groep gegooit,en jullie hebben helemaal gelijk.

Helemaal mee eens. Dat er voor sommige oud Z rijders heel af en toe een uitzondering wordt gemaakt.

ook helemaal mee eens Frank.

anyway... vind het helemaal top Diana dat jullie toch alweer zoveel Z´s bij elkaar hebben weten te krijgen voor de Paasrit :) klasse dat jullie het weer organiseren! :thumbup:

thanx Martijn. :)

Tja...ik ben ook niet zo van de gelijmde playmobiel auto's, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me....?

En dan hebben de M's tenminste ook nog iets om mee te stoeien ;)

beste Herman,is 't mss een idee dat je vriend met jou mee rijd in de zzz?

(je hebt pm)

Link naar reactie
we hebben 't even in de groep gegooit,en jullie hebben helemaal gelijk.

ook helemaal mee eens Frank.

thanx Martijn. :)

beste Herman,is 't mss een idee dat je vriend met jou mee rijd in de zzz?

(je hebt pm)

Geen probleem, het was maar een vraagje....er hoeft geen enquete over te komen hoor :thumbup:

Maareh, zoveel reacties op die Speedster vraag en geen op de Supersprint...

Als er mensen zijn die komen en deze uitlaat eronder hebben liggen hoor ik het graag :)

Link naar reactie

ik heb je onder voorbehoud gezet Herbert.

suc6 met 't oplossen en hopelijk tot de 12e.

Link naar reactie

lijst bijgewerkt.

Gister de route weer gereden en hij is zzzproof!! :schater:

HPIM0861.jpg

hopelijk hebben we zondag ook zo'n geluk met 't weer als gister.

Link naar reactie

Ik ben er ook bij : :D

Schrijf maar in vader en zoon, Martin en Michael.

Eten niet mee, zie jullie zondag.

Het wordt 13 graden ,regenachtig, maw dak eraf/dak erop/dak eraf/dak erop enz. en de kachel op 10!!! kan niet wachten. :thumbup:

Link naar reactie

thanx Ief. :thumbup: komt allemaal goed.

wij (& RJ&S) zijn er in ieder geval helemaal klaar voor

iedereen tot zondag en rij voorzichtig.

inschrijven kan tot vrijdag 15.00u

Link naar reactie

De weersverwachtingen worden steeds beter. Ik gok op een shirt met korte mouwen, veel water mee, zonnebrandcreme en natuurlijk de :thumbup:

Zonneschijn (%) 40

Neerslagkans (%) 20

Neerslaghoeveelheid (mm 0-3

Middagtemperatuur (°C) 14-20

Windkracht (bft) 3

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.